The Last Broadcast

srijeda, 23.03.2005.

When Marisi met Xiola...


Vidim da sam se dosta iskvarila otkako poceh pisat ovaj blog. Vec dulje vremena ne spomenuh nikakvu revoluciju, nepravdu, tajno trovanje stanovnistva, zlocine i kaznu. Pocela sam treskat o nekim pickastijim temama, sto nuzno ne znaci da su bolje. Dapace i naprotiv! Ali svakoj budali svoje veselje, pa tako i ovo sad meni. Slobodno odgibajte u troskocima zanima li vas da li je Michael Jackson u sudnicu danas zakoracio sa smjeskom na milom mu licu.

Vrijeme radnje: jesen, doba nastajanja Biblije (otprilike), stari zavjet. Mjesto radnje: metropola. Glavni akteri: Marisi i ja. Dakle, vec ste skuzili uzbudljivu temu koju necu sad jos jednom ponavljat jer se nalazi u naslovu. Naime, Marisi se voli predstavljat kao tamo neka ojkajuca seljakusa, ali to uopce nema veze s istinom. Ona je metropoljanka, born and bred, i kao takva je 100x veca aristokracija od mene, born and bred do 14 godina in pripizdina vulgaris di su ljudi tak dobre cudi. I tako, otisnuh se ja mlada seljankura u metropolu ne bih li ista naucila i nameracila se na tamo neku skolu. Prvi dan zasjedoh dupetom u prvu klupu iz koje ne mrdnuh slijedece 4 godine. Nes' ti Xiole, sjele do mene najvece frajerice metropole, tzv. djeca elite nekih tamo modnih kreatora, buducih drzavnih tuzitelja i inih spodoba. Xiola je, sva u traperu samo zamahnula sa svojom kosurinom, i vidjela da njen sarm vec naveliko djeluje. Pis of kejk.

Iz nepoznatih razloga, drugi dan skole razred je morao otici ko fol na neko kulturno uzdizanje, tako da smo zavrsili u Muzeju Mimara. Kao prvo, Mimara, votdafak, tek sam naucila kako prismrditi do skole, a da se ne izgubim, a sad tu neki Mimara? Aj dobro, obucena u traper sos, sa pletenicom koju mi je mama isplela, bijelim carapama i cipelama (jos mi je samo falio domaci kruv, panceta i luk) dodjem ja tamo, a kad ono, ove 'moje' elitne babe se odmah razmilile, kao ovo, ono, i ostavile mene jadnu samu. Reko', jebo sta sad? Piljim u eksponate sama, mislim si, e, di si dosla, Xiola, odu ti veze i poznanstva, ode ti sansa da zgrabis nekog Saloonovca! I eto ti nje, Marisi (sa mini-valom, op. a.), pocela se nesto plest oko mene, te ovo, te ono, te kako se zoves, te tamo-amo, muvanje, gore-dolje i cap! Smuvala me oko malog prsta. Mali Mujo (aka Xiola) nije od srece mogao da se okrene oko svoje osi. Suma prijatelja mi se naglo povecala sa nule na jedan i to me je neizmjerno cinilo sretnom i malo manje provincijskom. Mislim da smo jos poslije dokusurile par sladoleda i do Trga otisle pjeske. Kao, znam ja gdje idem. Dobro, veli Marisi, tu ja sad idem na neki tamo tramvaj. A ja onako kulerski velim da i ja idem na tramvaj doma. Sad u kojem smjeru? Ne'am pojma. Marisi je vec bila otperjala, a ja onako ice cold sjednem na pravi broj, ali u krivom smjeru, naravno. Tek sam na borongajskom okretistu skuzila da to ipak nije Tresnjevka. Zajedno smo Jabucarile, koncertirale, druzile se sa sumnjivim tipovima (i slinile za istima), OKC-irale, markirale i ostale stvari sto tinejdzeri vole.

I tako, evo, pocelo je poglavlje mog zivota koje jos uvijek krasi Marisi (opa, cak se i rimuje!). Moj zivot bi bio jedna velika pustopoljina bez njezine blizine: violine, gusle i dinaridsko ojkanje (naime, obje poticemo iz Vlajine) drezde u pozadini kao prateca muzika, suza se cakli u oku, a usne samo sto ne pocnu podrhtavati od prevelikih emocija. Iako, sudeci prema ovoj listi:

Marisi Xiola
Japanke Pomoz' boze
Visoke pete Mary Jane's
Hennessy Guinness
Miami New York
Pedeset centi Jay Z
Beyonce Kelis
Ne voli cokoladu Obnevidi kad je vidi
Brazil Island
Surferi Indie film makeri
Brad Pitt Michael Madsen (da ne bude stalno Vincent Gallo)
J-Lo Marianne Faithful
Preplanulost Bolesna bljedunjavost


Ali kazu da se suprotnosti privlace!

- 13:06 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there