The Last Broadcast

petak, 08.10.2004.

Satisfaction equals performance minus expectation


Dok Rvacka danas miruje, truli kapitalizam na ovim prostorima cvjeta. Prema tome, mogu na trenutak natrkeljati hrpu gluposti o najnovijoj opsesiji koja mi se ugnijezdila u glavi: napraviti road trip preko americkog jugozapada. Arizona (Grand Canyon), New Mexico (ahem, Roswell), juzna California (Death Valley). Onako, imam vizije tipa Thelma & Louise, kako picim u nekom tipicno americkom vozilu tipa Cadillac, a ono, otvorena cesta ispred tebe, plavo nebo, sunce przi, a iz auta drezde, recimo, Aerosmith; ili The Cult. Mislim, jesam li stigla nabrojit sve kliseje koji postoje? Aha, da, moram se sjetiti da prekoracim brzinu, pa da me onako pocne juriti neko policijsko vozilo koje je sve to vrijeme vrebalo iz prikrajka. Morala bih imati i neku vrstu vatrenog oruzja pri sebi (posto sam zensko, valjda neki minijaturni pistoljcic), da mogu priprijetiti nepozeljnim facama koje bi me mogle uzmemiravati. Sad, tu bi se morao pojaviti i neki fatalno-zavodnicki tip koji bi me iskoristio i slomio mi srce a la Brad Pitt iz vec prije spomenutog filma. Iako, ja bih ipak da je to netko a la Michael Madsen. Ili jos bolje, Vincent Gallo, ali njega si mogu zamisliti samo u ultra-urbanim sredinama a la New York City, a ne u divljini Arizone. Kad smo vec kod ultra notornih kliseja, da pripomenem Grama Parsonsa poradi Death Valley. Ajde, dobro, mislim da cu se oduprijeti porivu da odem do motela i uzmem si sobu u kojoj je ostavio svoju dusu. Ili da odem na mjesto gdje ga je manager Phil Kaufman pretvorio u polupepeo. Ali ono, jedva: svrbit ce me prsti. Naravno, nezaobilazna je i flasa, recimo, Southern Comforta ili neke jeftine tequile sa kojom se nalijevam dok vozim (flasa u jednoj, a volan u drugoj ruci), te cigareta koja mi seretsko-zavodnicki visi u ustima. A ako mi ponestane para, naravno, stanem na obliznjoj benzinskoj stanici, te samo dreknem “This is an armed robbery! Nobody move!” I problem rijesen. But what the hell, get your kicks on route 66!
Samo da pripomenem da je fotka courtesy of LA Woman: thanks, girl!

Za kraj nudim produhovljene misli nekog tamo predsjednika i Dr Hagera. Sad znam da W, zapravo, ne znaci Walker, nego W stands for women. Amen i aleluja!

- 14:53 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there