The Last Broadcast

petak, 23.07.2004.

Neljubazne li drtesine!


Dobro, vidi se da obožavam pripizdinetinu, ‘ajmo dalje. Dakle, još 3 i pol dana do povratka na imperijalistički otok i potpune slobode na netu zvane broadband i ponovog polaska na posao. Već lagano počinje groznica pakiranja. Već se prave liste. A što se nalazi na listama, ubij bože! Evo, recimo, još za sada nepotpune liste: kiflice, čokolino, kolači, puding… Ovo je još čisto pristojna lista. U prošlosti se tu znalo naći i pečenog mesa, paprike, domaćih krumpira (sirovih), štrudle od sira, pršut i tako dalje i tako bliže. Dakle, sve hrana. I to ja sve bila prenijela preko carine bez po’ muke. Čak nisam imala ni pojma da se ne smije neka hrana unosit. Ono, blažena u neznanju. Kao kad sam išla u San Francisco, a u torbi mi bila jedna jabuka i kruška koje sam ponijela ako budem gladna. Nije mi palo na pamet kako se uopće ništa ne smije donosit u USA od povrća i voća. Ali to mi je tek došlo u glavu u hotelu. A ja mrtva hladna na SFR International prolazim kroz “poljoprivrednu” carinu i kategorički mašem sa formularom u kojem se kunem da ništa ne unosim. Neš’ ti Balkanca: make way, peasants coming through! Moji sad još hoće da nosim neke vrećetine sa sobom u avion. E, neće ići. Ako ima nešto što mrzim iz dna duše, to je nošenje torbetina sa sobom u avion. Em mi se ne da to teglit jer sam lijena guzica, em su oni ormarići u avionu uvijek redovito previsoko za mene i nikada ih ne mogu pošteno dohvatit, a kamoli da ih sad idem otvarat i nešto u njih spremat. Potpuno ću se oglušit na fraze tipa “pa sve će ti se onda zmučkati u koferu”. Da samo vide kako se ja inače pakiram: to obavezno radim noć prije odlaska: sve odgađam, odgađam, i onda na kraju pobacam u kofer sve i svašta na brzinu bez nekog reda i gotova sam. I po prvi puta ću mahat sa putovnicom u redu za “EU nationals only”.

U takvoj sam ovdje izolaciji da pojma nisam imala da je Tonči slavio 10 godišnjicu dolaska na vlast (prvo kao vođa laburista, a od 1997. i kao premijer). Čujem da se slavilo. I da je koristio iste frazetine u vezi Iraka koje je Thatcherica koristila za vrijeme Falklandskog rata. Bolje da nisam to čula i pošteno iskomentirala, bilo bi beštimanja. Baš me zanima hoće li na kraju dat Gordon Brownu (trenutno ministar financija) da se kandidira za premijera? Navodno prije 10 godina (famozni susret u “Granita” restoranu u Londonu) Gordon je dao podršku Tončiju, iako se sam htio kandidirat za vođu laburista. Ali za uzvrat je tražio da se Tonči makne nakon 2 termina kao premijer i da se onda Gordon izabere za vođu i premijera. Eh, intrige britanske politike. Da mogu glasati, glasala bih za Tommyja Sheridana, vođu socijal-laburista u Škotskoj. Između ostalog, zalaže se za besplatne solarije za sve (Tommy je zadrti korisnik solarija). Živjeli!


- 14:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there