The Last Broadcast

utorak, 01.06.2004.

Hammer time


Da li ste ikada sanjarili da vam je tamo neki, recimo, Donald Trump, daljnji rodjak? Pa ono, cekate tu ostavstinu, a nikako da dodje? Moram priznati da smo rodjaci i ja potajno vjerovali u takvu slicnu bajku. Rodjaci-Vlaji i ja (ko fol Zagorka): ubojita kombinacija, aha. A na tapeti nam je bio Armand Hammer. Ja mislim da je veza ocigledna, ali necu je sad eksplicitno izreci. Americki basnoslovni multimilijunas i kolekcionar umjetnina I vidim da je muljao sa Rusima (na slikici sa strane je sa dragim nam Leonidom), mesetario na veliko, mislim, ono, snalazljiv bas ko Vlaji, tj rodjaci mi. Aha, mos’ mislit: nema veze kaj je bio ukrajinski Zidov, a mi smo po didu Tirolci. Jos uvijek cekamo, iako je jadni Armand six feet under od 1990. Nacekat cemo se Godota, izgleda.

- 20:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there