The Last Broadcast

utorak, 18.05.2004.

Little things in life


Prekopavala sam nedavno po nekim prastarim stvarima. I ponovo otkrila Green on Red. 'Gas Food Lodging' album je moj trenutno apsolutni favorit. Chuck Prophet je primjer genijalnog muzicara. Bez pompe, marketinskih manipulacija: no gimmicks.
Jedan od kandidata za moju top 10 listu gostiju na mom idealnom dinner partyju.

"I always look forward to going out, showing off my band, and kicking my new songs around. I know I've probably said this many times, but I really do get my biggest charge from taking my songs down off the shelf where they've been sitting there smiling back at me, and pushing 'em out of the house and wiping those smiles off their faces. You've got to play those songs until they learn to entertain and take care of themselves. Once you do that, you can't help but be entertained yourself."

- 20:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there