Whisky bar

MIIj.jpg To see a world in a grain of sand And a heaven in a wild flower, Hold infinity in the palm of your hand And eternity in an hour. William Blake (1757-1827)

20.08.2006., nedjelja

Bohemian grove i maškare

Vodeći teoretičari zavjere Alex Jones i David Icke predstavljaju proljetni okupljanje elite u šumi Bohemian grove kao dokaz da osim što elita (kojoj pripada dinastija Bush, medijski vlasnici, pa i glumci poptu Danny Glovera i Clint Eastwooda) kontrolira svijet zbog pohlepe za moći i novcem, oni to rade zbog čistog zla. Naime, Jones i Icke tvrde da su predstavnici svjetske elite sotonisti i da za vrijeme njihovog odmora (ljetnog kampa) kada se okupljaju u Bohemian groveu žrtvuju djecu demonu ili paganskom božanstvu Molohu.
Jones se uspio infiltrirati među sudionike tog «rituala» i snimio ga na kasetu. Na prvi pogled cijelo događanje izgleda šokantno. Pocesija najbogatijih svjetskih ljudi obučene u crne mantije sa bakljama u ruci prema oltaru koji je prikazan kao deset metarska sova. Kraj oltara je jezero na kojem dolazi barka koja prevozi žrtvu. Nakon jezovitog dijaloga između svečenika krvnika i žrtve u kojem se otkriva da se takvo ritualno žrtvovanje događa jednom godišnje. Naime, žrtva predstavlja svjetske brige koje se onda ubijanjem, odnosno bacanjem u vatrenu jamu uništavaju. Budući da je ta elita najmočnija, po njihovom shvaćanju, odgovorni su za borbu sa svjetskim problemima i brigama.
Ipak, unatoč dijalogu između svečenika i žrtve i krikovima koji se čuju prilikom žrtvovanja, nije jasno da li se žrtvuje pravo živo biće ili lutka. Nakon što je Jones objavio taj video na internetu, sudionici rituala u Bohemian groveu su objavili priopćenje u kojem kažu da je cijeli ritual sam gluma koja služi za zabavu i opuštanje, te da se ne žrtvuje živo biće. Niti sam Jones nije siguran da li se žrtvuje pravo biće, a po dijalozima čini se da je sve snimljeno i odglumljeno.
Međutim Jonesa smeta sama činjenica što svjetska elita uprizoruje pagansko žrtvovanje. Naime, Moloh je drevni paganski Bog kojem su se nekada žrtvovala djeca. Prema David Ickeu simbolizira ga sova, čiji je kip ili oltar u Bohemian groveu. Jonesa i Icka smeta što svjetska elita prakticira paganske rituale.
Sad, ako ćemo biti tolerantni prema svim vjerama ne znam zašti bi krščanstvo bilo poželjnije od paganizma. Jedino u slučaju ako pagani žrtvuju djecu ili ljude. Međutim, što ako je istina da se na ritualu ne žrtvuju djeca i ljudi, već je žrtva samo lutka? Icke kaže sve jedno, jer kakvi su to vođe svijeta koji se klanjaju divivskoj sovi i spaljuju lutke? Pa eto u hrvatskom primorju postoje maškare (karneval). Na kraju maškara se napravi lutka, odnosno pust, koji simbolizira sve loše stvari i probleme, te se simbolično ubija spaljivanjem i na taj način se ljudi rješavaju briga.
Dakle u slučaju da se u Bohemian groveu ne žrtvuju ljudi već lutke, čini se da nema velike razlike između maškara i rituala u Bohemian groveu (budući da žrtva u groveu i na maškarama simbolizira brige i probleme i simboličnim ubijanjem lutke problemi nestaju). Jedina razlika je što u Bohemian groveu svira San Francisko filharmonijski orkestar s repertoarom klasične glazbe, dok na maškarama sviraju polke.
Da li će onda Icke i Jones optužiti stanovnike hrvatskog primorja i sve ljude koje imaju sličnu karnevalsku tradiciju za satanizam?
Bilo bi smiješno.
Istina, maškare proizlaze iz paganske tradicije, ali zašto bi kršćanstvo bilo bolje od paganizma?
Ponekad se čini da teorija zavjere u koju se svjetska elita spaja sa sotonizmom i humanoidnim reptilima vanzemaljcima samo daje mlin na vodu desničarima i krščanskim fundamentalistima (odnosno upravo onima koje se optužuje), zato što se zamagljuje istina da svjetska elita privatizira svjetska bogatstva čisto iz pohlepe i vladanja svijetom. Jer ako se elita predstavi kao sotonistička ili kao bića koja mogu mijenjati oblik iz reptila u ljude onoga tko to tvrdi lako je ismijati, pa će stoga oni koji na zdravorazumskim gospodarskim argumentima optužuju elitu za ukrupnjavanje moći biti manje uvjerljiviji (zato što će ih svi povezivati sa vanzemaljcima, demonima i reći će npr.»Gle evo ga još jedan ludi»), pa čak i manje ineteresantni jer ono što nude Jones i Icke jedan je od najuzbudljivijih horor SF-a ikada napisanih i izvedenih.
Zapravo ono što je loše u Bohemian groveu jest to što se na nekakvim privatnim sastancima, u šumi, nezavisno od institucija zaduženim za rješavanje problema (poput UN-a) odlučuje o sudbini svijeta. Jedna pohlepna manjina sve više privatizira zemljine resurse čisto zbog nagomilavanja moći, a ne nikakvih metafizikih razloga ili zato što su zli sami po sebi. Zato im se treba suprostaviti prosvjedima, jačanjem nevladinih udruga, a ne paranojom od bića iz svemira ili drugih dimenzija.
Još ostaje problem sove koja simbolizira Moloha. Pa osim Moloha sova je poznata po tome što simbolizira mudrost.

- 14:19 - Komentari (3) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

Priče, pjesme, filozofski i rock and roll eseji.



Linkovi

o meni

Ime: Marin Tomić

Sviram u grupi: Gerila, Družba bijesnih lisica

Svirao: Ventil inc., Eksplozija, Mario Furka & Štićenici, OŠ Sulud III


Moji romani

Cyber Joint

John Buddha, vječno putovanje heroja




Potpuni opis stanja svemira podrazumjeva smjesu (superpoziciju) svih mogućih njegovih stanja......Jednostavno govoreći, u modelu mnogo svjetova, ako se nešto može dogoditi, onda će se i dogoditi, a najbolje uporište ima u činjenici da svjesni život postoji životom svakog čovjeka.

(Werner Heisenberg, Promjene u osnovama prirodne znanosti...Kruzak, Zagreb, 1998. str 136)






"Zar može poginuti zmaj od zmijskog otrova? reče. - Nego uzmi natrag svoj otrov. Ti nisi dosta bogata da bi mi ga mogla pokloniti." Na to mu guja pade ponovno oko vrata i lizaše mu ranu.

(Friedrich Nietzsche, Tako je govorio Zaratustra, Grafos, Beograd, 1987. str 70)



Osnovni alat za manipulaciju sa stvarnošću su riječi. Ako možete kontrolirati značenje riječi, onda možete kontrolirati ljude koji moraju koristiti riječi. (Philip K. Dick)





Svaki dio materije može biti shvaćen kao vrt pun biljaka i kao ribnjak pun riba . Ali svaka grančica biljke , svaki ud životinje , svaka kapljica njihovih sokova još je jedan takav vrt ili jedan takav ribnjak.
(Gottfried Wilhelm Leibniz , izabrani filozofski spisi , Monadologija ,Naprijed , 1980. Zagreb , str 272)








"Središte" je, dakle, područje svetoga u pravom smislu riječi, područje apsolutne stvarnosti.Isto tako, svi ostali simboli apsolutne stvarnosti (Drvo života i Drvo besmrtnosti, Vrelo mladosti itd.) također se nalaze u nekom središtu. Put koji vodi do središta je težak put (durohana) i to se potvrđuje na svim razinama stvarnosti: tegobno obilaženje oko hrama, hodočašće na sveta mjesta, herojski pohodi puni opasnosti u potrazi za Zlatnim runom, Zlatnim jabukama, Travom života itd., lutanja labirintom, teškoće onoga koji traži put do samoga sebe, do "središta" svoga bića itd. Staza je strma, zasjana opasnostima, jer ona je zapravo ritual prelaska iz profanog u sveto, iz kratkotrajnog i iluzornog u realnost i vječnost, iz smrti u život, od čovjeka k božanstvu.
(Mircea Eliade, Mit o vječnom povratku, Jesenski i Turk, Zagreb, 2007., str 32)







"Razdvajanjem magijskog i logičkog uma čovjek je izgubio svoju iskonsku prirodu i zauvijek prekinuo sklad čovjeka sa samim sobom i sa svemirom." (Ernesto Sabato, Prije kraja - Sjećanja, VBZ, 2006. Zagreb, str 100)





ARHIVA


FILOZOFIJA
Stvarnost i iluzija:
*Melancholia i Tristanov akord
*Točka omega i teorija kaosa
*Tko je Antikrist? (gnosticizam i paranoja u filmu Antichrist Larsa Von Triera)
*Tiamat vs Marduk – materija vs forma u filmu Prometheus
*Obrnuta uzročnost
*Paralelni životi
*Paralelni svijetovi
*Ima li razlike između stvarnosti i iluzije
*Suprotnosti i totalitet
*Rad ili nerad?
*Fire walk with me
*Preobrazba ribice prevoditelja u Levijatana strašnog
Svijest i samosvjest:
*Smrt i samosvjest
*Samosvjesni strojevi
*I'm Not There - tko sam i što sam?
*Zen oranje
*Fontana mladosti i univerzalni um
*Utjecaj voodoo religije na rock muziku i suvremenu filozofiju (zombie argument)
*
Nastavljamo na temu zombija u filozofiji
*Filozofija i tehnološke inovacije
*Promatran sam, dakle jesam
*Zabavni park Zemlja, transhumanizam i identitet (kritika)
*IDEJA vs TIJELO
Zlo:
*Gnosticizam, fatalizam, paranoja u Izvještaju o slijepcima Ernesta Sabata
*Moralna stvarnost u filmu "Fire walk with me"
*ART & RAT – It's a Yin Yang thing
*Malleus maleficarum ili o uzvišenosti skolastike
*Zlo
*Crna kronika i dobre vijesti
*Herostrat
*Vodite ljubav a ne rat
*Empatija kao osjetilo za dobro i zlo
Sloboda volje:
*Crowley vs. Kant
*Velvet Underground i mazohizam
*Antinomija ljudskosti
*Sloboda volje i moralna odgovornost
*Automati dužnosti
POLITIKA
Utopija, antiutopija, globalizacija:
*Antiekspertizam
*Antiutopija kao dokaz slobode volje
*Ganja & beyond
*Knjiga-Cyber Joint
*Muzika kao temelj ustava i privremena autonomna zona
*Magijski i logički um Ernesta Sabata i mogućnost utopije
*Patokracija
*Prvi Papa spektakla
*Tolerancija i religije
*Luđaci
*Ideja jednakosti i žrtva
*Individualizam i socijaldarvinizam
*Antitehnološka predavanja s Liburnicona
Terorizam:
*Meki terorizam
*Meki terorizam II
*Žrtvovanja
*Napadi i posljedice 11. rujna
Teorija zavjere:
*Teorija zavjere vs. institucionalna teorija
*Bohemian grove i maškare
PRIČE
*Metaludilo
*Sun dance
*Artemesijanci
*Monumentalni dan
*Kod duhova
*Put kroz vrijeme
*Žrtva - Jesus died for somebody's sin but not mine
PJESME
*Epska pjesma John Buddha
*Tarot karte
*Tamni osvit crnog sunca
*Komet sonet
*Priroda i društvo, sile i reakcija
ROCKERICA
Antologijski albumi:
*Epizoda 1.- Jon Spencer Blues Explosion "Now I Got A Worry"
*Epizoda 2.-Ugovor s Đavlom-The Cult "Electric"
*Heroj kulture
*Rock n' roll suicide
Beyond the song
*David Lynch & Roy Orbison
*Stairway to heaven
*Rock pjesme o smrti
*Rock and roll u službi srdžbe
*Utjecaj mitologije na pjesmu «The End» grupe «The Doors»