četvrtak, 13.03.2008.

Adio Post

drage i dragi moji,kucnuo je i taj čas..da Tomek odlazi radit..ono nemrem vjerovat..ko da se sve dogodilo prek noći..a zapravo nije zato kaj sam ja zmotan i kaj sam furo papire jedan mali milijon puta :D..al nebi to bio ja,ne?da ne serem dalje,idem fino šljakat u Rovinj,neki hotel treba strujno osposobit(ak nebu radilo,znate ko je kriv)i ono,idem neke pare ubost više..trebat će za ljeto,foo fighterse maidene itd itd..niš,zovu me iz firmice da mi je neki predujam sjeo na račun,da provjerim;u prijevodu idem se zapitsmijeh!aj dilivio!pozdravljam vas sve,a neke i malo jače nego ostale!aj bok!mahmahmah
- 13:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.