nedjelja, 27.01.2008.

Super Post

e
..
..
..
..
..
.
...
..
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
.
.

niš,samo vas resiram..buahahahahaha!!!!ajm d meeen:D..kisač..

- 21:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.01.2008.

jel si bum ja Tošea pustil..ma kud puklo da puklo!
- 04:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 16.01.2008.

evo vam sad na..OŽEŽI!!!jedan je Mate(dodaj MAti,Mati dodaaj,hihi)...jebavampaskostiibabinulesusvesteiste!!!!


- 19:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.01.2008.

The truth is Out Here..Post

znate kaj..sad je 3 čuke ujutro i ja sam nametan ko guzica al ono..Prije svega,Repa frende drž se..nije lako i znam da se nemogu stavit na tvoje mjesto,al ja sam tu,ak ti to kaj znači..i drugo,ma neznam..najradije b i se plako..zgažen i iskren..to sam sad..kjubav jejebeno sranje..i to nije niš novo..volim vas..volim vas sve..
- 02:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.