utorak, 11.12.2007.

Postić Post

oje,ej FIfty se je našmrkal kaj prasica..a neee,gledali su laptop..igrali su stetris..daj bok...odi odkud si došel..odkad je nabrajanje bilo muzika..fakin rednek..danas sam dobre volje..i imam pjesmicu,koji jebeni Fifti,čuj ovo..(bas u pozadini)

Jea,jooo,,,Vrti žarulje,vrti žarulje..C'mon..
Došel sam doma,napisal sam post
Vlovil sam ribicu,Preskočil sam Most
Zlatna je,malena, bez ljuskica bila
Glupača je Kričala kaj Kobila..
Niu najluđim snovima ona nije snila
da sam babici ukral deci jugovinila..

Jeaaa...O jeaa..Čin Čin..Ahaha eto ti sad!


fala....

tejnks,,




- 20:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.12.2007.

Last Kiss

svaki mjesec jedna baladica..evo još jedne..




Last Kiss


Oh, where oh where can my baby be?
The Lord took her away from me
She's gone to heaven, so I got to be good
So I can see my baby when I leave this world.

We were out on a date in my daddy's car
We hadn't driven very far
There in the road, up straight ahead
A car was stalled, the engine was dead
I couldn't stop, so I swerved to the right
I'll never forget the sound that night
The screamin' tires, the bustin' glass
The painful scream that I heard last.

Oh, where oh where can my baby be?
The Lord took her away from me
She's gone to heaven, so I got to be good
So I can see my baby when I leave this world.

When I woke up, the rain was pourin' down
There were people standing all around
Something warm rollin' through my eyes
But somehow I found my baby that night
I lifted her head, she looked at me and said
"Hold me darling just a little while."
I held her close, I kissed her our last kiss
I found the love that I knew I would miss
But now she's gone, even though I hold her tight
I lost my love, my life that night.

Oh, where oh where can my baby be?
The Lord took her away from me
She's gone to heaven, so I got to be good
So I can see my baby when I leave this world.
Oooh~ ooooh~

- 18:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 05.12.2007.

Bojz,Grlz,Catz,Dogz,Fillingz..... Post

(za čitanje ovog posta,najbolje doba dana je večer i muzičica koja vam je proidodana:D)






hm..predivno je ovo hladno i predblagdansko vrijeme..doduse,nema snijega,ali osjecaj koji te obuzme nakon sto uletis u toplu sobu,u kojoj lagano svira muzikam,dok je vani so cold,an so dark..naprosto je nenadmasiv..aj lajk it..no sto se dogodilo?naprosto ,dogadaji oko mene toliko me podsjecaju ne nekadasnjeg "mene",da je to nekaj nevjerojatno..eto,nedavno sam slusao ispovijed frenda,za kojeg nikad nebi covjek reko da je zajebala..Žena..ne žena kao titula koju pripadnica ,hm,nježnijeg,spola dobije kad uđe u svetu zajednicu zvanu Brak,već Žena kao jedno mistično i nadasve čudno biće..i tako,hodam ja s njim,dok se meni totalno otvara...nevjerojatno kolko su zapravo muškarci osjetljiviji,pedantniji,i koliko više pamte neke stvari..al nažalost,igovore ih prekasno..nevjerojatno..ta količina boli koja ja izašla iz njegovog grla,nikad nebi otkrila tako vedrog i veselog dečka..pričao je svašta,pa i to kako ga i najmanji detalj podsjeća na nju..pričali smo skoro čuku i pol..nakon što sam zaključio,što valjda znaju i ptice nag grani..sve su iste..a kaj ćeš..moj savjet mu je bio da mu je najbolji lijek-vrijeme..i jedini...i tako dok sam ja laganim koracima kasno u noć šetao praznim ulicama do kuće.naprosto sam shvatio da nisam ni po čemu poseban,da je i moja veza bila još jedna od onih koja je propala zbog mnogih rečenih i mnogih neizrećenih stvari..mnogih stvari koje trebalo reć,a nije se reklo,,mnogih stvari koje se trebalo napravit ,a napravile se nisu..i kako sam sa sebe pročitao na nekom blogu,kao komentar na jedan post o meni,gdje sam stvarno lijepo opisan i fala na tome,kakti,da sam tak savršen kak sam opisan,još bi trajalo..e draga moja ,koja si li to napisala,stvar je u tome da ništa nije savršeno,i najgore je težit savršenosti,jel savršenost je-dosadna..budi ono što jesi..i da ne serem još dugo,budite mi pozdravljeni,vi koji se volite,volite se još jače,vi koji se mrzite,mrzite se,jer je tanka linija između ljubavi i mržnje..i da,kak sam frendici napisao..gle,ak se ponekad i posvađate zbog neke njegove poruke,to je zato kaj je muško..mi prvo napravimo,a onda promislimo..al na taj najbolje pokazujemo kolko nam je stalo..ajd,dost trabunjanja..pozdrav i prijatno.

- 18:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.