srijeda, 23.05.2007.

Post Trechi

napisat cu samo ovo..Pingu,sretno!zasluzio s,buraz...i to je to..nis,idem brat tresnje..i,sutra se vidimo na norijadi..party









<<<<<<<<<<<<<<<<<..............Majic,nemogu jos,shvati....>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
- 11:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 22.05.2007.

Post Drugi

evo mene opet..nisam pisao..he..i kak ste mi?ja sam,pa ok..i tako,vec je utorak..jucer je bilo,pa,khm,zanimljivo..:)))malo sam doma zujao,malo i radio..a onda dosao na onaj prokleti MSN :)..i tamo,moj drug Lasta,srce od covjeka..nema kaj..i pita on mene,da kak sam ovo ono,pa kaj nebi malo tugu ubili u alkoholu i to..a ja,ono,bi,nebi,bi nebi..ajd,dodem..tak i tak smo se morali dogovorit za cetvrtak..i dobro je pocelo(mislim kasnio sam cuku vremena,al nis novog za mene)..dosao do scouta,tam je bil i komrad Grubac..odletili do Vungrija na bajsovima da vidimo di ce svirat..i tako,Majstor Od Basa,otisao je kuci,dok smo mi produzili natrag do najjaceg birca u gradu..i pocele su price..prvo je sve bilo cist ok,ali znate da su kolicina alkohola i dar govora u proporcionalnom odnosu..i tak,u jednom trenutku se prelomilo,i dosli smo do teme koja je trenutno aktualna u mom zivotu..i tu je puklo,..Lasta je odlucio i ja nisam mogao vise nista protiv toga..Tu nam je pomogao i Miro,neobicno iskren decko,stvarno,nema ih puno takvih..i poceli su se redat pelin i pivo..jedno za drugim..i negdje oko 2-3 runde dolazi Trdi,Trpimir,decko kojem je vokabular nevjerojatnih prporcija,ali,covjek ne bljuje bezveze(ok,mislim bljuje),nego svaka rijec tocno sjeda u pravom trenutku u pravo mjesto..i tako dolazismo do dvije,zapravo tri stvari koje su tu pred nama,ali nismo ih skuzili svih ovih,kolko,neznam,50 000 godina pa recimo to tako,covjecanstva..

1.-zabludismo
2.-treba uvest SJEBANDAN,dan koji bi bio tolko sjeban da bi nam se ostali ucinili kao raj na zemlji!!!



3.-ovo je autorsko djelo TRDOG!!!pjesacka zebra-udarac covjekovoj slobodnoj volji!!

...i tako kad smo skuzili da smo dovoljno pijani,Lastek me prati do kolodvora,na bus,i ja velim,ak sretnemo nekog poznatog,danasnji dan nebu dobro zavrsil..i eto ti njih,Vedrana i Jelena..i ja vristim po kolodvoru:NEEEEEEEEE!!!!,ulazimo u bus i pricam s Jelenom jel je Ved morala na drugi bus,i osjecam da se nesto sprema!i evo-tu-tu!!poruka>Lasta je,silazi dolje kod stare Ere..ja ne vjerujem..silazim,on ceka na bajsu,smjesak,i veli:Sad su Helena i Petra poslale poruku da kaj nismo za akciju?Mi?!?!?!?!i,uz zvuke Puddle of Mudd-a,She F.. Hates Me,dolazimo natrag,i isprobavamo frapee vec spomenutih djevojaka..da,bas su dobro sijeli...hihi..i placaju nam cugu,premjestamo se u separe,gdje slijedi fakat dobra zezancija,More od Lukice..i nezaobilazna igrica na mobu..al necemo rec koja..i tako,tonemo u noc..dok se s moga broda galeb dize..pusica,prijatno i sjebandan!






..............i`m sorry............
- 17:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.