nedjelja, 03.02.2008.

Prokleta nedelja Post

prije svega,da napišem da se ljutim na staru jer je tipično žensko biće koje kad veliš nekaj ako može napravit za slijedeći dan,ona se tog neće naravno sjećat i reć da sam zdrogirana budala koja više nezna kaj priča..a sad nakon ovih uvodnih slatkih riječi,bak tu rialiti..kaj ono,i dalje sam doma,ovi gadovi iz VeMil-a ne zovu..al zato doma šljakam ko i svaki moj vršnjak(moš mislit)..štemanje,kopanje,provljačenje kablova i ostalih sranja postala su jedan popriličan dio moje retardirane svakodnevnice..mislim,nije meni loše,al opet nekak se osjećam,kaj ja znam,neispunjeno..sve mi je dosadno,glupo,živcira me,..al zato su tu vikendi u kojima uživam..mislim,ne uživam tolko u totalnom otkinuću u subotu,nego više u onim kratkim pičencima u petak..laganica,čilanje i to....samo bi htio poručit Mateku da se smiri i da bu sve ok jednog dana,tu sam ak me bilo kaj treba..e al ono u Mlinu jučer,bijaaač..ma ono..neznam..ne puca me neka inspiracija baš..e da,SAncu svaka čast na njegovom super izumu,nećemo ga otkrivat da drugi nebi uživali u njemu..patentiraj to i nebudeš orao s prstom maknut cijeli život..i boli me glava..fak..mrzim nedelje..ajd,ostanite mi dobri..ii,bar se nasmeši kada me vidiš,ostani đubre do kraja..PRIJATNO!
- 14:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.