nedjelja, 01.07.2007.

Abecedica Post

A --ariel-da nema njega ja bi bil zamazan..Antonija-nije joj net radil..
B --bencekovic-buraz,malo je povodljiv,al je nuraz kojeg nebi mijenjao..
C --cipele-nikad ih nisam nosio,cak ni na maturalnoj..
Ć --nemam pojma
Č --chok-volim svakog okusa i boje,glavno da je osvjezavajuc..
D --dalibor-lepi mali decec,frajer je u francuskoj,i jedva cekam da mi donese nekaj..
Đ --Đon Vejn-to je bil spaner..non stop nacugan,i cooler do jajci..
DŽ -DŽomba-frajer je tresnul s onom bosanskom glavom po parketu,al njemu nije nis..legenda,i njegov suhi list,na koji moj stari pizdi..
E --euforija-nije dobra za srce..
F --filistejci-egejsko pleme koje je dalo ime Palestini,ne sjecam se vise..a bil sam tak dobar ministrant..smijeh
G --grob-posljednje pocivaliste naseg prolaznog tjelesnog stanja..mada nemora bit..mogu te otet,zrezat vrat i hitit u jamu,tak da..dead
H --hrvatska,koju sad imamo i budimo sretni s njom takvom kakva je..bit ce bolje!hrvatska
I --igla--za sivanje,a moze posluzit i za nekaj drugo..bacis ju u sjeno pa ju trazis,ludnica od igre..naravno,uz vas mora bit demizhonka..
J --jura-divim mu se...
K --kocnar-prezime koje svi znaju u samoboru i siroj okolici..mada nas htjeli ljubit ili nas traze pistoljem..izvorno,slovensko-cesko prezime..
--kamasutra--ludnica...kiss
L --liko-vrsta spagice s kojom vezemo paradajz,krastavce i slicne vodenaste plodove..
LJ -ljeto-nadam se da cu ove godine napokon otic na more..
M --imena koja pocinju na ovo slovo necu navodit..znaju koji su i kolko mi znace..osim Marije--moje seke,nju cu izdvojit,jel mi ona znaci skoro najvise..
--Matek-to je jedno takvo dobro bice,8i naravno,kak to ide,kad si dobarm,moras najebat..bit ce sve bolje,matek!!
N --nostradamus-frajer je brijal,vikali su da je lud,a pogodil je gro stvari..brrrr..
NJ -njofra--slatkac za 2 i pol kune koji sam njupal ko klinac,dok smo staroj drpali novce iz novcanika..
O --otrov-ima ga svakojakog,u svim bojama i oblicima..imamo i otrov za zene,a to smo naravno mi..thumbup
P --pengulica-od 7-42 cm..svih boja i velicina..oblika isto..nalijevo,nadesno prema gore i dole..nemres bez njih..
R --romobil-nisam ga nikad imal,nije me ni privlacil,ja sam imal onog auteka na pedale i bil sam glavna manga..macke su se palile..samo mi je lanac padal..
S --Strmec-kaj moram pisat kaj..smokin Sex-na kraju ga svi vole..neki i previse..
Š --Šekret-starinski naziv za sanitarne prostorije..
T --tropi--u tim krajevima bih htio zivjet jednog dana..,Tomislav-zna koji je--pomogao u extremno teskim dusevnim situacijama..
U --ubojstvo-kukavicki cin idiota koji neznaje rijesit stvari drugacije..
V --vratina-Homer bi rekao:vratina,mmmmmmmmmmm..
Z --Zagreb-grad mojeg djetinjstva,jedva cekam da se vratim..
Ž --Žene-kolko god da mi govorili u bircevima protiv njih,one su nas najveci blagoslov..volimo ih..i gledat i dirat..i volimo kad nas smotaju..
Q --q10-preparat protiv bora(mos mislit)..dam ti ja domaci recept s krumpirom i pijeskom..da vidis!
W --wario--evil twin super maria..
Y --yolanda---treba iz neke sapunice,neznam..
- 15:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.