Sjednica skupštine Matice Hrvatske protekla u skladu sa očekivanjima

subota , 27.02.2010.

Sinošnja obnavljajuća sjednica skupštine ogranka Matice Hrvatske Vrgorac prošla je u nakaradnom i podobnjačkom tonu, dakle u skladu sa očekivanjima. Sjednici je prisustvovalo 24 članova Matice, od kojih 80% članova vladajuće stranke HDZ učlanjenih u tu organizaciju u zadnjih par mjeseci. Pred sjednicu taj se dio članstva dogovorio o podjeli funkcija u Matici, tako da je sama sjednica trajala tek petnaestak minuta. Sve je već bilo dogovoreno, i sjednica je bila tek formalnost.
Dosadašnji predsjednik ogranka Jure Divić predsjedničku palicu je predao Željki Primorcu. Političke ravnoteže radi, za potpredsjednika je izabran Ljubomir Erceg, a za tajnicu Žana Jerkušić. Izabrana su još četiri člana Predsjedništva i tri člana Nadzornog odbora, također članovi vladajuće stranke. Isti ljudi su dakle predlagali i prihvaćali. Ostali nisu imali šanse. Dakle, problem nisu izabrani, već način izbora.

Najzanimljiva stvar leži u činjenici što je prije mjesec dana Željko Primorac meni ponudio da se pozabavim ogrankom MH u Vrgorcu, i to je radio sa najboljim namjerama, budući da smo se već prije dogovarali o različitim kulturnim projektima vezanim za tu organizaciju, kao i za rad na monografiji. Kao mogućeg predsjednika me predstavio i glavnom tajniku Matice Hrvatske Zorislavu Lukiću iz Zagreba kada je bio u Vrgorcu prije mjesec dana.
Međutim, prije par tjedana pozvan sam u GKS gdje sam informiran kako me se neće predložiti za predsjednika ogranka, ili neku drugu funkciju jer „neki ljudi“ smatraju da nisam dovoljno "nacionalno osviješten" za funkciju u ogranku Matice Hrvatske Vrgorac, ili prevedeno: nisam blizak vlasti. U prošlom sustavu se za nepodobnost koristila sintagma "nisi na pravom putu socijalizma", a sad evo imamo nešto izmijenjenu, ali sa istim značenjem. Dakle ako stotine napisanih tekstova o povijesti Vrgorca i silna građa koju sam skupio o našoj povijesti, te još neke stavke iz moje biografije nisu dovoljne da budem nacionalno ili bar lokalno osviješten, ne znam što jest. No, možda je ovako bolje, jer sad svi znamo gdje smo. No, nije mi još uvijek jasno čemu sve to. Puko politiziranje radi politiziranja nema nikakvog smisla. Hoćemo li raditi ili politizirati?

Novom vodstvu ogranka Matice Hrvatske Vrgorac želim sreću u radu, a ako im bude trebala moja pomoć, slobodni su se javiti, ali samo u slučaju ako im Vrgorac bude iznad stranke. Nikako drugačije. Ovo što se događa je ništa drugo nego sramota za naš grad.

Živjeli!

Ni kriv ni dužan!

utorak , 23.02.2010.

Prije nekoliko dana neki je tip svojim automobilom okrznuo meni nepoznatu ženu na pješačkom prijelazu kraj trgovine „Oranica“ u Vrgorcu. Koliko čujem gospođi je stradala ruka, ali uglavnom je prošla s lakšim ozljedama. Bar su mi tako rekli. Vjerojatno se pitate zašto taj događaj dobiva prostor na ovom blogu. Sve to pišem zato što je stjecajem nekih čudnih i meni nedokučivih okolnosti ispalo da sam ja taj koji je tu ženu udario automobilom!
Osim što taj čovjek uopće ne liči meni, on ni ne vozi staru ofucanu Ford fiestu, pa me tim više čudi kako je ta priča uvaljena meni, posebno kad je cijelu nesreću vidjelo nekoliko svjedoka, koji su jasno uočili i onoga koji je vozio i ženu koja je udarena. Koliko znam, policija nije niti zvana, jer nesreća nije bila teža, pa je vjerojatno i to jedan od razloga ovakvih jadnih kalkulacija.
Nesreća se dogodila prije par dana, i do danas pola grada bruji kako ja okolo automobilom gazim starije gospođe, i što je najsmješnije, do maloprije nisam imao pojma ni o nesreći, a još manje da sam ja glavni osumnjičeni! Mogu samo zamisliti što su ljudi ovih dana mislili dok su me susretali na cesti! Nevjerojatna priča, zar ne!
No tu stvar nije gotova. Neki moji poznanici i prijatelji koji su nekoliko dana vjerovali da sam ja izvršitelj ovog nedjela, a koji i poznaju tu ženu, zamolili su je da me ne tuži jer sam ja kao dobar i pošten i sl. Dakle gospođa očito zna tko je udario, ali joj je netko uvalio moje ime i prezime! I tako je u događaju u kojem su glavni akteri meni nepoznata gospođa i meni nepoznati čovjek, glavni osumnjičeni postao ja.
U svemu ovome samo me zanima tko je prvi provalio takvu laž koja nema veze sa zdravim razumom! Ne mogu vjerovati da su ljudi toliko blentavi i zlobni!
Ovo prilikom demantiram sve te gluposti i molio bih da ne širite te lažne priče… ako je ikako moguće.

Vjeran pas

subota , 20.02.2010.



Termiti
VJERAN PAS

Svašta nam se događa
mozgove nam tupe
u život kreće samo dio nas

u životu prolazi samo vjeran pas

učim da naučim da nauka je sranje
uče me u školi u životu prolazi

u životu prolazi samo vjeran pas
u životu prolazi samo dio nas

doći će i takav dan kad će ljudi umjesto,
umjesto da govore početi da laju

u životu prolazi samo vjeran pas
u životu prolazi samo dio nas

Škarice Duška Martinca!

utorak , 16.02.2010.


SNIMIO Jure Divić
POSTAVIO Zoran Rakić


Vrgorac, 13. veljače 2010.
HMNK Vrgorac - MNK Potpićan 98 - 4:1

Dule je već odavno Vrgorčane navikao na razne nogometne majstorije... ali ovo je ipak nešto posebno! BRAVO!

Blog Vrgorska krajina prešao 150 000 posjeta!

nedjelja , 14.02.2010.

Blog Vrgorska krajina dostigao je magičnu brojku od 150 tisuća posjeta. Hvala svima koji su u ovih 40 mjeseci postojanja bloga doprinijeli njegovu rastu i razvoju. Dosad su objavljena 283 teksta veoma raznovrsne tematike vezane za našu sredinu.
Koliko god mi ponekad njegovo postojanje otežavalo život i često kvarilo dan, posebno kad neki vrijeđaju, ipak mi je drago što sam se u studenom 2006. godine odlučio na pokretanje ovog bloga. Tada nisam ni mogao slutiti da ću dospjeti do današnjih brojki. Iako se ponekim tekstovima mogu pronaći raznolike mane, vjerujem da je njegovo postojanje u zadnje tri godine ipak doprinijelo rastu vrgorske demokracije i razvoju građanskog društva, ono bar malo. Sve što imate pred sobom rezultat je entuzijazma i volonterstva, stoga, čitajte nas i dalje. Sve vas lijepo pozdravljam i živjeli!

VIDEO Uspon na Veliki Šibenik

četvrtak , 11.02.2010.

Planinari čija izvješća sa terena možete čitati na blogu Vinci, često su se penjali i na naše planine i svoje video izvještaje postavili na internet.
Ovdje prenosimo neke sa uspona na najvišu vrgorsku planinu - Veliki Šibenik (1314m). Uživajte u lijepim kadrovima.




Mačkarana povorka prošla kroz Vrgorac

utorak , 09.02.2010.

Tmurno i oblačno vrgorsko jutro uljepšali su naši vrtićki mališani, njihove majke, te predškolske tete velikom mačkaranom povorkom kroz Vrgorac. Vrhunac je to višednevnih ozbiljnih priprema tijekom kojih su marljivim i kreativnim rukama majki i teta izrađeni kostimi za djecu, te veliki bob u kojeg je stalo desetak malih Vrgorčana. Kostime je poklonila MI "Braća Pivac", a sve ostalo je rezultat volontiranja. Povorka je nakratko zastala na trgu pored komiteta, gdje su mališane zabavljale naše mažoretkinje. Na trgu se skupio veći broj roditelja i rođaka mališana i bila je to izvrsna za fotografiranje.
Ovako lijep kulturni događaj vezan za mačkare nismo već dugo doživjeli u našem gradu i ovom prilikom čestitam svima koji su u njemu sudjelovali, posebno malim Vrgorčankama i Vrgorčanima.

Prkos Drumski - Osvajanje vrgoračke tvrđave

nedjelja , 07.02.2010.

12. broj Vrgoračkih novina u prodaji

ponedjeljak , 01.02.2010.

U prodaji je novi, dvanaesti broj Vrgoračkih novina - Prvih novina Vrgoračke krajine.
U prvom ovogodišnjem broju razmatramo budućnost političkih grupa u Vrgorcu, te analiziramo rezultate prvog i drugog kruga predsjedničkih izbora u Vrgorcu. U intervjuu mjeseca razgovarali smo sa načelnikom PP Vrgorac, Ivanom Kalajžićem koji se osvrnuo na stanje u prometu i na granici, probleme sa opojnim drogama, fiktivne državljane, te dao uvid u načine na koji se obavlja policijski posao u Vrgorcu. Važno mjesto u ovome broju posvetili smo Tinu Ujeviću. Donijeli smo tako članak o nepoznatim detaljima iz pjesnikova života, te osvrnuli se na neuređenost njegova groba na Mirogoju.
U ovome broju donosimo i fotografske i tekstualne osvrte na božićne i novogodišnje manifestacije, koncerte i dočeke nove godine u Vrgorcu. Naši suradnici osvrnuli su se na strukturu nezaposlenosti u Gradu Vrgorcu i katastrofalno stanje košarkaškog igrališta kod osnovne škole.
Znatan prostor posvetili smo i završetku dječjeg likovnog natječaja "Božić u Vrgorcu", a pomoću jednog srušenog znaka u Kotezima, analizirali smo jedan aspekt povijesti toga sela.
Uz sve navedeno, u novini se nalazi i cijeli niz vijesti i vijestica Iz Vrgorske krajine, osvrt na sportske događaje, kolumna i križaljke.
Svoj primjerak Vrgoračkih novina u Vrgorcu možete kupiti u trgovinama Jukić, diskontu Pivac, trgovini Ante i trgovini Mario.
Izvan Vrgorca novine će biti dostupne za nekoliko dana i to u: Makarskoj (Diskont Pivac, Zrinsko Frankopanska 36), Splitu (Mesnica Pivac, Stari Pazar bb), Zadru (Mesnica Pivac, Dalmatinskog sabora 2) i Zagrebu (Profil Megastore, Bogovićeva 7).

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>