1. godina

srijeda , 14.11.2007.

Evo dragi prijatelji, danas se navršava točno godinu dana od pokretanja ovog bloga. Ovaj blog je pokrenut u svrhu obrazovanja svih koji to žele. Napisao sam ukupno 118 postova, a većina njih se ticala povijesti, geografije i svakodnevnih događaja u Vrgorskoj krajini. Zbog čega sam se uopće latio uređivanja ovoga bloga? Studirajući u Zadru nalazio sam mnoštvo svakakvih činjenica i kratkih crtica iz povijesti Vrgorske krajine. Razmišljao sam kako bi bilo dobro da se te neke stvari objave, kako bi bile dostupne svim Vrgorčankama i Vrgorčanima koji drže do svojih korijena i žele znati nešto više o svojim precima. Moju namjeru su ljudi očito prepoznali, čemu svjedoče brojni mailovi i razni drugi kontakti sa desecima ljudi iz Vrgorca i Vrgorske krajine, cijele Hrvatske i dijaspore koji su mi davali potporu u mome radu. Njihovi konstruktivni komentari doprinijeli su uređivanju ovoga bloga. Pomagali su nadopunjujući razne teme, kao i upozoravali na moje eventualne grješke. Svima njima hvala. Naravno bilo je i onih drugih, raznih primitivaca i grintavih baba koji su jaki na riječima, ali slabi na dijelima, pa na njih neću trošiti riječi.
Tijekom ove godine imao sam želju objaviti još mnoštvo raznih tema, ali kako sam ovu godinu bio zaokupljen volontiranjem u studentskoj udruzi Aktivni Student (AKSTU) Zadar, čiji služben blog uređujem (i tamo sam napisao 60-tak tekstova), mnogo toga nije ostvareno. Nadam se da ću u budućnosti imati više vremena za to.
Svjestan sam se ovaj blog najčešće ne bavi stvarima koji se tiču velikog broja ljudi, već se tiče manjeg broja Vrgorčana koji drže do svoje povijesti i svih ljudi otvorenih pogleda u našem kraju, a kako je takvih u Vrgorskoj krajinu vrlo malo, jasno je zašto zanimanje za ovaj blog nije veliko za neke druge. No meni to uopće ne smeta, budući da je blog, kako sam i naveo, za biranu publiku.
Zahvaljujući ovome blogu, kada sam bio u Vrgorcu, zaustavljali su me razni ljudi čestitajući mi što sam se pozabavio Vrgorskom krajinom i njenom poviješću, što samo po sebi dokazuje da su naši sugrađani željni znanja o svojim precima, a to znači o samima sebi. U nedostatku intelektualaca u Vrgorcu, a time i njihovih članaka i predavanja, ovaj blog se pokazao kao izvrstan nadomjestak. Naravno ja i dalje namjeravam pisati (neki moji članci o Vrgorskoj krajini će uskoro biti objavljeni), a kako često, to će ovisiti o mojim obvezama u Zadru. Volio bih da mi vi dragi čitatelji kažate što mislite o ovome blogu. Da li je on što koristio i da li ga se isplati uređivati, te kakve bi teme željeli da u budućnosti objavljujem. Sve vas lipo pozdravljam.

<< Arhiva >>