utorak, 27.09.2005.

..svijet..

Ne mogu podnjet sjetu lica tvog
i bremen sjene
što smije mi se iza leđa!

Podrugljiv je ovaj svijet.
Prečesto pobjedu slave pojave
što tjeraju nas da sami bacamo kamen na sebe!
Nekad smo, ljudi moji,
ma kako ovo smiješno zvuči,
nekad smo, stvorovi moji,
ljudi bili!
Da, ovo je, već, zrcalo realnije stvarnosti.
No, bar nam sliku daje
dok slabost neka i njega ne razbije.
Znate što najviše boli?
To što znamo što nam je činiti;
znamo samo...

- 22:28 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.09.2005.

...

...došao je, idemo u šetnju.....
Oprostite mi ako zaglibim u ljubavi i pisanju diplomskog,
pa me nema na velike razmake....sve Vas ljubim....
...teško je to sve spojiti... pusa

- 10:09 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.09.2005.

...eto, malo kako dišem...

I još se pitaš zašto sam budna.

Fale mi šetnje s tobom Zagrebom,
fale mi dodiri iz Zrinjevca
i zvuk koraka starim asvaltom,
i novih ploča u Tkalči!
Fali mi kava u centru,
a koju ni ne volim piti,
fali mi ručak u dvoje
u predgrađu!
Fali mi zagrljaj Branimirovom
i film iz kina!
Fali mi vožnja tramvajima,
znaš,
sad su nove tračnice
i nema više klimanja!
Fali mi kašnjenje
I kucanje na tvoja vrata!
Dođi.


- 22:01 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 14.09.2005.

..gladna..

Grudiju nabreklih od putenih misli,
spotičem se o praznu stvarnost večeri,
a do malo prije bio si tu.
Još miris tvoj osjećam u zraku
i još šapat na uho mami mi osmjeh!
Zadirem u tvoju svijest
i sebično ti se namečem kao jedina želja na koju imaš pravo
u noćima trošiti snove!
Namećem ti se kao nemoć nad svim što sam satkala
u tvojim ograncima duše, kao tvoja jedina nutrina i poanta noći!
Posrćeš?
Ne, to nije naša priča; uzimaš me kao divlja zvijer vođena glađu,
a opet preslaba da se nosi s mojim slatkim sokovima!
Puštaš mi da nosim pobjedu podno tvojih nogu,
tvojih očnjaka divljine..,
jer..
i ja sam ovdje pokorena.


- 23:39 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.09.2005.

06.09. ..pitam se..

Ponekad samo noć razgovara samnom
i ponegdje koji zvak tišine!
Svježina je udrila u moje kapke
i ne mogu usnuti!
Ma isprala sam usta
nekom gorljivom tekućinom;
možda je samo to.

Prošla je ponoć,
sa radija mi uši prodire
neki ženski glas,
neke sasvim nepoznate stvari,
mislim,
stvarno nemam više zašto biti budna!
Zvuk je možda čak i uspavljujući,
Ali...

Hajde dragi, usni,
da mogu i ja!
Savij mi pod desnu stranu lica
jastuk satkan
od tvoje mirisne kože,
makar i virtualno samo,
al osjetit ću
dodira tvog mekoću poruke..
zaspi samo i usnut ću i ja.



- 23:45 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 07.09.2005.

27.08.2005.

Dok snatrim sanjama smiraja,
tvoji su uzdasi dio moje duše
i moj stih opet pronalazi puta!

Tijelo se sprema na počinak.

Spokoj mi poljupcem noćas
snovima šalješ,
moja su jutra,
u večeri već spremna,
prožmati miris svježine!
Kalendar za mene ne broji dane,
jer svaka brojka je ništa
spram ljubavi tvoje!

Tiho,
u postelji,
osjećam te,
sjećanjem,
miris tvoj prisustvo je
vječno u meni...
...dok ne dođeš mi opet!



- 21:04 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.09.2005.

01.09. ..vreteno moje..

Kao kad zvijezde traže nebo,
moja su lutanja bila
pusta noć,
dok te nisam ugradila u svoje nebo!

Svi sanjali su nesavršene priče,
a moje su oči
otvorene tražile kraj,
početak svih svršenih lutanja.
U priču su mi te upleli
smjerovi života
i nježno se smjestili
gledajući kako se vrtimo;
vreteno moje!

Ruke su mi plele,
do srži se stapale u tebe!
Spoznaja da živim
spojila nam poglede
u jedno životno platno.
Kao da mi baka
spokojno splela najljepšu maju
da me grije.


Katya...skinula je zvijezde s neba za mene...
...hvala joj...

- 23:52 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 02.09.2005.

..danas je novi dan...

...pustiti ću suzama samo traga.
Oči su mi lijepe danas.
Kao da su čiste!
Kao da su umivene radošću
i ocrtane smjelošću.

Krećem u borbu sa životom.
´ko zna,
izvojevat li ću
pobjedu
il´
poraz.
No znam da izići ću
iz borbe
očiju opijenih radošću
i obraza čistog.

Hvala ti na buđenju.



- 09:02 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Copyright: Vrazicek
Design: Katya






Sve ono što se nalazi u meni,
voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
koji njeguju njihovu vrijednost...
To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!

...s tobom..
U nadi, koliko puta,
umrla sam..
U želji, koliko puta,
izgorjela sam.
Pod teretom,
osjetila sam bol,
stihom,
imala sam slutnju.
Riječi,
zbunile me..

U pogledu me traži,
kad nađeš ljubav,
javi.

U njoj živjet ću!

U ruci tvojoj
topit ću se,
nek me upije tvoja koža!


Free Website Counters
Free Website Counters


*Love Story Theme*


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






... jutrom ...
Slatka si ovako snena ujutro,
kad proklinješ dan
što ti je dirnuo lice!

Slatki su prvi treptaji tvoji
i tvoje stenjanje muklo
i tvoj okret i tvoja kretnja
i tvoj dodir mekan ...

i tvoje prvo - pusti me
još malo!

Medena si kad zjevneš
i suza ti poteče niz lice
i kad se osmjehneš i trzneš..
i tvoj treptaj, još jednom..

Slatka je tvoja prva ljubav
na usnama,
jutru posvećena ...