vMEDIA https://blog.dnevnik.hr/vmedia

srijeda, 06.11.2024.

Što sve možemo naučiti iz promocije svjetski poznatih Plitvičkih jezera?



Jučer sam bila na Plitvičkim jezerima i, dok sam promatrala kako voda polako teče kroz slapove i oblikuje staze u stijeni, nisam mogla ne povući paralelu s marketingom.

Svi prihvaćamo da voda strpljivo gradi svoj put, ali kada je u pitanju naš posao i posebice marketing - zahtijevamo brzinski uspjeh

Priroda pokazuje da sve što vrijedi - zahtijeva vrijeme i trud, zato bez kontinuiteta, prilagodbe i stalnog učenja, pravi rezultati obično izostaju.

Da li se i vi u poslu vodite prirodnim tempom ili ste skloni "brzim tokovima"?

hrvatska Pogledajmo sada što možemo naučiti kroz promociju Plitvičkih jezera i njihovog statusa svjetski poznate prirodne lokacije

1. Autentičnost privlači
Svaki brend treba biti ono što stvarno je i ne se truditi biti nešto što nije. Najvažniji zadatak marketing agencije je pomoći vam da ostanete vjerni svojoj misiji i vrijednostima, jer autentičnost je ono što će vam stvoriti dugoročnu povezanost s publikom.

2. Kontinuiteta kvalitete
Ulaganje u infrastrukturu, očuvanje i kvalitetu korisničkog iskustva daleko je najvrjednije u što se isplati ulagati. Konzistentno korisničko iskustvo stvara povjerenje i lojalnost, a to postaje ključ za održivi rast.

3. Moć storytellinga
Često se 'pričanje priča' smatra nečim što nije potrebno za razvoj brenda i prodaje, no istraživanja pokazuju da svi brendovi koji koriste storytelling, stvaraju iskustvo koje se pamti. Konkretno, kupci vole čuti priču o nastanku tvrtke, razvoju i povijesti izgradnje brenda te anegdotama kod razvoja vašeg poslovanja. Priče pretvaraju obične kupce u vjerne ambasadore brenda i one koji preporučuju dalje.

4. Odgovornost
Isticanje odgovornog ponašanja u poslovanju, daje dodatnu vrijednost i privlači klijente kojima su prije svega važni odanost, međusobno poštovanje, poštivanje rokova i visoka odgovornost da će se dogovoreno napraviti.

Plitvice naravno imaju i veliku prednost, a to je originalnost i posebnost od svih drugih turističkih lokacija.

No, posao marketingaša mora biti pomoći vam pronaći vašu originalnost i posebnost, koju ćete ponavljati na svim kanalima godinama. Upravo ta jasna poruka često postane prva asocijacija kupaca i ono na što reagiraju, kada su u pitanju vaši proizvodi i usluge.




Oznake: promocija, marketing agencija, marketing, prodaja

06.11.2024. u 09:45 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 25.01.2012.

Crno Jaje – novi superheroj na zagrebačkim ulicama



Na veliko veselje brojnih prolaznika, Crno Jaje se ovih dana uz našu marketinšku pomoć, prošetalo ulicama Zagreba. Bilo je odlučno u svojoj namjeri da sasluša što više želja. A svi koji su se zatekli u blizini Crnog Jaja imali su priliku upoznati se sa njim, povjeriti mu svoju želju, fotografirati se pa čak i dobiti poklon na licu mjesta.

Crno Jaje o dpočetka je potpuno ozbiljno u svojim namjerama, a koliko god da se trudite ne možete ga razbiti, pojesti, niti mu slomiti volju. Samo uz njegovu pomoć pronaći najbolji popust, za uslugu ili proizvod koji vam upravo treba.

Ako niste imali sreće sresti Crno Jaje na ulici ono je za vas uvijek dostupno i preko stranice crnojaje.hr gdje nestrpljivo očekuje sve vaše želje. Uvjerite se u njegove dobre namjere, pitajte ga nešto ili mu samo zaželite dobar dan. U svome stalnom društvenom gnijezdu Facebook profilu za svakog novog prijatelja sprema iznenađenjepjeva

Oznake: crno jaje, popusti, popusti online, kupon, promocija, marketing agencija, marketing

25.01.2012. u 15:45 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O blogu

Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610