vMEDIA https://blog.dnevnik.hr/vmedia

srijeda, 06.11.2024.

Što sve možemo naučiti iz promocije svjetski poznatih Plitvičkih jezera?



Jučer sam bila na Plitvičkim jezerima i, dok sam promatrala kako voda polako teče kroz slapove i oblikuje staze u stijeni, nisam mogla ne povući paralelu s marketingom.

Svi prihvaćamo da voda strpljivo gradi svoj put, ali kada je u pitanju naš posao i posebice marketing - zahtijevamo brzinski uspjeh

Priroda pokazuje da sve što vrijedi - zahtijeva vrijeme i trud, zato bez kontinuiteta, prilagodbe i stalnog učenja, pravi rezultati obično izostaju.

Da li se i vi u poslu vodite prirodnim tempom ili ste skloni "brzim tokovima"?

hrvatska Pogledajmo sada što možemo naučiti kroz promociju Plitvičkih jezera i njihovog statusa svjetski poznate prirodne lokacije

1. Autentičnost privlači
Svaki brend treba biti ono što stvarno je i ne se truditi biti nešto što nije. Najvažniji zadatak marketing agencije je pomoći vam da ostanete vjerni svojoj misiji i vrijednostima, jer autentičnost je ono što će vam stvoriti dugoročnu povezanost s publikom.

2. Kontinuiteta kvalitete
Ulaganje u infrastrukturu, očuvanje i kvalitetu korisničkog iskustva daleko je najvrjednije u što se isplati ulagati. Konzistentno korisničko iskustvo stvara povjerenje i lojalnost, a to postaje ključ za održivi rast.

3. Moć storytellinga
Često se 'pričanje priča' smatra nečim što nije potrebno za razvoj brenda i prodaje, no istraživanja pokazuju da svi brendovi koji koriste storytelling, stvaraju iskustvo koje se pamti. Konkretno, kupci vole čuti priču o nastanku tvrtke, razvoju i povijesti izgradnje brenda te anegdotama kod razvoja vašeg poslovanja. Priče pretvaraju obične kupce u vjerne ambasadore brenda i one koji preporučuju dalje.

4. Odgovornost
Isticanje odgovornog ponašanja u poslovanju, daje dodatnu vrijednost i privlači klijente kojima su prije svega važni odanost, međusobno poštovanje, poštivanje rokova i visoka odgovornost da će se dogovoreno napraviti.

Plitvice naravno imaju i veliku prednost, a to je originalnost i posebnost od svih drugih turističkih lokacija.

No, posao marketingaša mora biti pomoći vam pronaći vašu originalnost i posebnost, koju ćete ponavljati na svim kanalima godinama. Upravo ta jasna poruka često postane prva asocijacija kupaca i ono na što reagiraju, kada su u pitanju vaši proizvodi i usluge.




Oznake: promocija, marketing agencija, marketing, prodaja

06.11.2024. u 09:45 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O blogu

Osnovan 2010.godine
piše: Martina Kocijan Gulan,
voditeljica marketinga agencije vMEDIA sa više od 15 godina iskustva u promociji različitih brendova
E-mail: martina@kreativna-vjeverica.com
Mob. +385-91-7520-610