04

ponedjeljak

lipanj

2012

jorkširski pudingići s tunjevinom

brzinski prijedlog za večeru, pogotovo ako vam ostane od ručka umaka s hrenom kojeg ste napravili, po mom sinu, za 30 osoba



za pudingiće nam treba prema jamieu:

4 jaja
ista zapreminska količina mlijeka i brašna - kod mene su 4 jaja bila točno 1 šalica, oko pola žličice soli

jaja i mlijeko zajedno istucite pjenjačom da bude mjehurićasto i umiješajte brašno i sol, ja sam koristila integralno pšenično, vi po želji

pećnicu zagrijte na 220°C, stavite u nju lim za muffine lagano nauljen da se zagrije, u vruće udubine ulijevajte smjesu i pecite oko deset minuta, vidjet ćete kad se ispeku, gledajte u pećnicu, zanimljivije je od tv programa




nadjev sam napravila od dijela umaka i još mi je ostalo viška :D

umak se sastojao od vrhnja, jogurta, hrena, soli, pa bi recimo za ovo punjenje, trebalo otrpilike:

3 žlice vrhnja
2 žlice jogurta
malo naribanog ili hrena iz staklenke
1 limenka tuna fileta
nasjeckani vlasac
papar, sol po potrebi

izdrobiti tunjevinu vilicom, dodati ostale sastojke i sve promiješati

staviti si nadjev na vrući pudingić i smazati

<< Arhiva >>