< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



nedjelja, 31.12.2006.

sretna nova godina

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (6) | print | # |

subota, 30.12.2006.

ČUDESNA GODINA

(Morala sam napisati ovaj post. Neka mi oproste svi „upleteni“.)

Ove sam godine učinila gomilu toga:
- otvorila sam blog (he he he)
- upoznala sve vas (na ovaj ili onaj način)
- voljela sam
- bila sam voljena
- zaljubila sam se
- preselila sam djecu u drugu školu
- udomila sam psa iz azila
- sprijateljila sam se sa novim ljudima
- završila sam tečaj knjigovodstva
- radila sam
- stvarala sam
- pisala sam
- šetala sam
- započinjala sam
- odustajala sam
- padala sam
- dizala sam se
- trčala sam
- smijala sam se
- plakala sam
- čeznula sam
- veselila sam se
- darivala sam
- davala sam se
- putovala sam
- pratila sam
- bila sam praćena
- pjevala sam
- plesala sam
- dobijala sam
- živjela sam
- bila sam .... i ostavila trag.

Sve u svemu, imala sam ispunjenu godinu. I ne bih je mijenjala. I da nestanem ne bih žalila. Sve sam učinila. Kako sam htjela. Na svoj način. Kako samo ja mogu i znam.
I... ponosna sam na sebe. Ponosna na svaki svoj dan. Na svaki svoj san. Na svaki trenutak koji sam proživjela. Na sve svoje suze i osmjehe. Na svoje čežnje i dodire. Na sve svoje snove i nadanja. Hvala svima koji su bili dio ostvarenja toga sna.
Hvala Petri, Ljiljani, Zrinki, Jožiju, Tamari, Mireli, Mirni, Vladi (1 i 2), Spomenki, Sanji, Aidi, Korneliji, prijatelju iz Osijeka, Slavici, Laroneli, Maji, Diani, mojim vjernim blogericama i blogerima, MOJOJ DJECI, i Bogu, koji je jedini uvijek uz mene.
Hvala svim mojim uspomenama, svim mojim snovima, svemu što sam naučila, svim mojim Ljubavima, prijateljima i obitelji. Hvala Bogu na ovoj godini.



| komentari (5) | print | # |

utorak, 26.12.2006.

SVAKO VAM DOBRO!!!

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (7) | print | # |

ponedjeljak, 25.12.2006.

SRETAN BOŽIĆ!

SVIM MOJIM DRAGIM ČITAČIMA
SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ
ŽELI VAŠA VJEŠTICA!

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (9) | print | # |

nedjelja, 24.12.2006.

BADNJAK

Image and video hosting by TinyPic


U ovoj noći želim vam svima
da pronađete mir i Ljubav.
Pomislite na one koji pate.
Ne zaboravite bližnje.
Pomolite se za nemoćne.
Želim vam svako dobro.
Vaša Vještica



| komentari (8) | print | # |

subota, 23.12.2006.

HMM...

NIKAD ZADOVOLJNI


Živio jednom jedan bračni par koji je imao dvanaestogodišnjeg sina i jednog magarca. Odlučili oni malo putovati, raditi i upoznati svijet i tako krenuše na put.
Kad su došli u prvo selo ljudi su komentirali: Pogledajte vi ovog neodgojenog dječaka.
On sjedi na magarcu dok njegovi siroti stari roditelji vuku magarca.

Žena tada reče mužu: Nećemo dozvoliti da ljudi tako loše pričaju o našem sinu.
Muž je skinuo dijete s magarca i sam sjeo na njega.
Kad su došli u drugo selo ljudi su mrmljali: Pogledajte ovo, sram nek bude ovog čovjeka
kad pušta da mu žena i dijete vuku magarca dok on sjedi.

Odlučili oni da će žena sjesti na magarca, a muž i sin će držati uzde.
Došli oni tako i u treće selo gdje su ljudi ponovo komentirali: Jadan čovjek!
Cijeli dan je radio, a žena mu je sjela na magarca. I jadan sin! Tko zna što ga sve čeka s
takvom majkom.

Tada odlučiše da se svo troje popnu na magarca i nastave put.
Kad su došli do slijedećeg sela čuli su mještane kako komentiraju da će jadnom magarcu
puknuti leđa zbog prevelike težine.

I tada oni svo troje siđu dolje i odlučiše hodati pored njega.
Kad su prolazili kroz slijedeće selo, nisu mogli vjerovati komentarima ljudi koji su im se smijali:
Pogledajte ove tri budale... hodaju, a imaju magarca koji bi ih mogao nositi.


POU K A :

Uvijek će te kritizirati i pričati loše o tebi što god ti napravio....
teško je svima ugoditi, a i teško je pronaći osobu kojoj ćes biti dobar upravo takav kakav si.
Zato živi kako vjeruješ i radi što ti srce kaže.



| komentari (4) | print | # |

petak, 22.12.2006.

PRED BLAGDANE

Predblagdanska groznica. Gužve, kupovina, napetost, zbrajanje novca, nervoza, jurnjave, čišćenje kuće, šopinzi bez kraja i konca, pečenje kolača, pozivi, čestitke... uh nikad kraja. Ja koristim svoje (ustavom zajamčeno) pravo yes da ne sudjelujem u tome. Nisam bila u gradu tjednima, mjesecima. Svoje sam poklone kupila davno. Ne volim te gužve. Ne volim jurnjavu u zadnji čas. Znam kome kupujem darove, znam što ti ljudi vole, znam da neću u prosincu imati dovoljno novca. Za one koje volim, vremena nađem puno prije. Zapravo, kupujem darove, kada naiđem na nešto prikladno za nekoga. A ne zato što je Vrijeme darivanja. Meni blagdani znače nešto drugo. Ja sam neukalupljena žena. Po svemu. Moja su djeca već okitila drvce. Plastično, naravno. Ja sam ekološki prosviještena. yes okitila su ga jer ih to veseli. Oni se time bave danima. Sami izrađuju nakit i uživaju kada ga kite malo po malo. Ja se time ne bavim već neko vrijeme. Ja sam poslala čestitke (prave, naravo) prošli tjedan. A od sutra ću možda i peći kolače. Možda. Ako mi se bude dalo. Za blagdane ću posjetiti drage ljude, darivati ću drage ljude, pjevati ću Božićne pjesme i moliti. Ta radost i Božićni duh mene ionako prate cijelu godinu. Ako Mu se veselim, uvijek Mu se veselim.
Želim Vam Čestit Božić i sve nadolazeće blagdane.
I ne zaboravite nemoćne i potrebite. Nikada, a osobito u ovo vrijeme!



| komentari (2) | print | # |

četvrtak, 21.12.2006.

HO HO HO

Kako smršaviti (za muškarce)

SKIDANJE NJEZINE ODJEĆE
sa njezinom dozvolom - 12 kalorija
bez njezine dozvole - 2187 kalorija

SKIDANJE HALTERA
s obje ruke - 8 kalorija
jednom rukom - 12 kalorija
zubima - 485 kalorija

STAVLJANJE PREZERVATIVA
s erekcijom - 6 kalorija
bez erekcije - 1.315 kalorija

POLOŽAJI
misionarski - 12 kalorija
69 ležeći - 78 kalorija
69 stojeći - 812 kalorija
pseći - 326 kalorija
talijanski luster - 2.912 kalorija
okolo svijeta - 6.969 kalorija

ORGAZAM
pravi - 112 kalorija
lažni - 1.315 kalorija

POSLIJE ORGAZMA
tralala u krevetu - 18 kalorija
naglo ustajanje iz kreveta - 36 kalorija
objašnjavanje zašto si naglo ustao iz kreveta - 816 kalorija

DRUGA EREKCIJA (AKO IMAŠ)
20-29 godina - 36 kalorija
30-39 godina - 80 kalorija
40-49 godina - 124 kalorija
50-59 godina - 1.972 kalorija
60-69 godina - 7.916 kalorija
preko 70 godina - nedovoljno ispitanika

OBLAČENJE NAKON SEKSA
polagano - 32 kalorije
u žurbi - 98 kalorija
njezin otac kuca na vrata - 4.218 kalorija
tvoja žena kuca na vrata - 16.521 kalorija



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 20.12.2006.

VOLIM SVOJ CELULIT

Prije nekog vremena netko je rukom na plakat neke anticelulitne kampanje (tko zna koje u nizu) dopisao:»Volim svoj celulit». Taj je netko bio VRLO PAMETAN i ja pomislih: svaka čast! Odavno ne čitam više tekstove kontra celulita i ne kupujem časopise koji se prodaju jer sadrže mnoštvo "mudrih savjeta" kako se riješiti celulita. Odustala sam od tih napisa ne zato što imam 36 godina, dvoje djece i više mi nije važno da li će netko "pasti na moju savršenu guzu" , već stoga što sam medicinska sestra i znam da je celulit obično potkožno i bezopasno masno tkivo koje, znati će majke, imaju i dojenčad. Taj isti celulit ima svoju ulogu u našem tijelu i ne možete ga se riješiti kao ni kože, uostalom zašto i bi? Možda moj celulit i nije neka estetska forma (ako pravila određuju perverzne norme modnih stručnjaka ili fotografa, dok jadne djevojke povraćaju svaki drugi obrok i izgladnjuju se do bolesti, te si tako upropaste zdravlje za cijeli život), ali je moj. Ja ga volim, imam pravo na njega. On je moja sloboda i moj izbor da ne budem savršena. Jer svako je savršenstvo isto i samim tim dosadno. Nekad sam aktivno plesala i ovih sadašnjih cca 7 kila viška ne bi mi se dopalo sa 20 godina. Danas imam i strije nakon dva poroda. Ali je meni danas moje tijelo najlijepše. Ja ga volim više nego što sam ga voljela sa 20. Ono je donijelo na svijet dva prekrasna nova bića, ono me služi već 35 godina, moje je i jedino koje imam i koje ću ikada imati. Ja ga njegujem, pazim i mazim. Ne pušim, ne pijem alkohol i kavu, čuvam ga jer će mi još trebati. I mislim da je dobrog izgleda. Još može izmamiti osmjeh, uzdah i zvižduk, ako je to uopće važno. Najvažnije je da se ja svako jutro budim i pogledam u ogledalo, osmjehnem se osmjehom broj 1 i kažem samoj sebi: malo si starija, puno si mudrija i volim te. I tako krenem u novi dan. Vjerujte, ne bih dala svoju mudrost i slobodu da se najedem čipsa za nikakvu guzu na svijetu. Ljepota ionako postoji samo u očima onog koji promatra.



| komentari (3) | print | # |

utorak, 19.12.2006.

RIJEČI KAO LOPOČI

U predvorju sna, u finom i nježnom smiraju svijesti riječi protiču kroz mene strelovitom brzinom. Odjednom me prožme slika jezera mirne površine s tisućama cvjetova lopoča koji plutaju. Oni su slova, oni su riječi koje samo čekaju da ih uberem. Ako ih uberem uzet ću im život. Ja to ne želim. Želim još malo uživati u njima. Dok ne postanu samo «mrtva slova na papiru». Da me odvedu na pusti otok, njih bih povela sa sobom. Olovku i papir. Svijet napreduje, tehnologija dan za danom munjevito juri ka savršenstvu, koje to već sutra prestaje biti. Toj se utrci ne vidi kraja. Ali ja trebam samo olovku i papir. Jer ja želim brati svoje lopoče, jer znam, ako ih uberem i ubijem, spasiti ću ih, ostati će u vječnosti. Prerađeni mojom rukom, obrađeni mojim darom, ugrađeni u moju misao. Prijatelji moji, dođite, dozvolite mi da vas uberem. Evo obećajem, nastojati ću pri tome, barem biti nježna. Nastojati ću utisnuti vas u povijest. Budite moja vječnost. Ne bojte se plahi, vi ste moja sudbina, riječi su moje igračke. I kada volim služim se vama, i kada prenosim poruku koristim vas. Vi ste moje oruđe u bitkama koje vodim svakoga dana. I sa sobom i sa drugima. I dok sanjam i dok pjevam, i u zoru i u smiraj. Ja znam kada uberem jednoga od vas; na tom istom mjestu niknuti će nova dva. Tako je pisano. Tako mi se daruje. I ja sam za to zahvalna. Ja ne znam za nedostatak inspiracije, ja uvijek imam nešto reći, pomisliti, sanjati. Ja sa vama drugujem, ja vas ljubim, ja se s vama radujem, vi ste moj izražaj, vi ste moj dar ovome svijetu. Nježno i bez mnogo buke svakoga za sebe, vrlo pažljivo i tiho uzeti ću i staviti u dno svoga srca točno tamo gdje mu je i mjesto. Jer vi ste i prije bili dio mene. Kako bih vas inače mogla ubrati? Vi ste oduvijek tamo. U tom finom trenutku između sna i jave, dok su sva čula opuštena i mirna, dok se spremaju nadolazećem preseljenju u neki drugi dio svijesti. Vi ste i tada bili sa mnom. Vidjela sam vas, mogla sam vas dotaći. Vi ste bili moji i prije svih. Vi ste mi darovani. Slova moja, riječi moje, tajne moje duše. Vi ste dio mojega uma kako to nitko nije. Utjeha i nadahnuće, ma što god treba. Nikada presušeni izvor mojih nada, utjehe, inspiracije i radosti. U skrovitom kutku moga srca leži livada puna cvijeća, leži jezero i more mojih lopoča. Ležite vi. Tu vas čuvam, za vas rastem, zbog vas vrijedim. I kada volim, volim kroz vas, i kad molim, molim sa vama a sve je ostalo manje važno. Važni smo mi. Važna je naša sveza, ta čudna simbioza vas, koji ste mi davno darovani, vas koje u određenom trenutku života berem i koristim da izrazim sebe. A zato sam tu. Mislim da me Stvoritelj poslao da vam prenesem sve te svoje riječi. Da izrazim upravo to što oduvijek nosim u sebi. Kako rastem, sazrijevam, razvijam se, te riječi dobivaju pravi oblik, one se mijenjaju, kao i ja, one sa mnom rastu. Kada pišem dnevnik iz dana u dan, iz godine u godinu vidim u njima sebe. Zrcale me, opisuju me kakva sam bila tada. Uspoređujem sebe tada i sebe sada. I to vrijedi. To je ono što ostaje. To darujem sebi. Time darujem sebe. Hvala vam, slova moja, hvala vam riječi moje, misli moje, utjehe, radosti moje, ljubavi moje, hvala vam lopoči moji. Toliko lijepih misli, toliko divnih djela, taklo me u posljednje vrijeme, ne mogu prestati pisati. Dajem boju svom životu, dajem oblik svojoj težnji. Da izbacim to iz sebe, da sve shvatim, da prestanem patiti. Da ojačam, da budem još spremnija na nove izazove. Izazivam te živote, nudim ti se riječima, ljubim te u snovima, sanjam te u mislima. S tragovima panike ne prestajem pisati. Ne usuđujem se. Bojim se da ne izgubim riječi koje mi sada dolaze bez reda i strelovito. Osjećam da ih moram zapisati jer one su moji gosti koji dolaze samo jednom. Samo sada. Moram ih dočekati i ugostiti. Dočekati s olovkom i papirom. Sada sam spremna za njih. Sada oni vode mene. Sada moje riječi mrze i iskorištavaju.



| komentari (4) | print | # |

ponedjeljak, 18.12.2006.

HI HI HI

CIA-in TEST

CIA je tražila nekoga da ga zaposli kao ubojicu. Nakon svih provjera dosjea, intervjua i testiranja ostala su 3 finalista - dva muškarca i žena.

Za konačni test, agent CIA-e doveo prvog finalista do velikih metalnih vrata i dao mu pištolj. "Moramo biti sigurni da ćeš slušati naše upute bez obzira na okolnosti. U ovoj sobi naći ćeš svoju ženu kako sjedi na stolici. Moraš je ubiti!!!"

Čovjek je odgovorio: "Ma sigurno se šalite. Ne mogu ubiti svoju ženu." Agent mu na to kaže: "Onda nisi pravi čovjek za ovaj posao."

Drugi muškarac dobio je iste upute. Uzeo je pištolj i ušao u sobu. Ništa se nije čulo nekih pet minuta. Tada izađe čovjek sa suzama u očima: "Pokušao sam, ali ne mogu ubiti svoju ženu".
"Onda nemaš ono što se traži", kaže mu agent. "Uzmi ženu i idi kući."

Napokon dođe red na ženu. Dobila je iste upute da ubije svog muža. Uzela je pištolj i ušla u sobu. Začuli su se pucnjevi, jedan za drugim, zatim vrištanje, razbijanje, lupanje po zidovima.
Nakon par minuta sve utihne. Polako se otvore vrata i izađe žena.

Brišući znoj sa čela kaže: "Pištolj je bio napunjen ćorcima pa sam ga morala zatući stolicom."



| komentari (3) | print | # |

subota, 16.12.2006.

HE HE HE

KRAVE
SOCIJALIZAM: Imaš 2 krave i jednu daš susjedu.

KOMUNIZAM: Imaš 2 krave. Vlada ti uzme obje i da ti malo mlijeka.

FAŠIZAM: Imaš 2 krave. Vlada ti uzme obje i strijelja te.

TRADICIONALNI KAPITALIZAM: Imaš 2 krave. Prodaš jednu i kupiš bika. Tvoje stado se množi i prihodi rastu. Prodaš ih sve i planiraš mirovinu s velikom zaradom, ali u međuvremenu pukneš na burzi radi intervencije ICTUC (International Cow Trade Unlimited Corporation).

AMERIČKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prodaš jednu i tjeraš drugu da proizvodi mlijeko kao 4 krave. Kasnije zaposliš stručnjaka da ti ispita zašto je krava krepala.

FRANCUSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Stupiš u štrajk zato što hoćes 3 krave.

JAPANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Redizajniraš ih da budu veličine desetog dijela obične krave i da daju dvadeset puta više mlijeka. Onda napraviš lukavi crtić koji nazoveš KRAVOMON i reklamiraš ih po cijelom svijetu.

NJEMAČKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prepraviš ih tako da žive 100 godina, jedu jednom mjesečno i same sebe muzu.

BRITANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Obje su lude.

TALIJANSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave, ali ne znaš gdje su. Odeš na pauzu za ručak.

RUSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Prebrojiš ih i shvatiš da imaš 5 krava. Ponovno ih prebrojiš i opet shvatiš da imaš 5 krava. Ponovno prebrojiš i shvatiš da imaš 42 krave. Ponovno ih prebrojiš i shvatiš da imaš 2 krave. Prestaneš brojiti i otvoriš novu flašu votke.

KINESKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Imaš 300 ljudi koji ih muzu. Tvrdiš da je zaposlenost 100%, visoki prinosi mlijeka i uhapsiš novinara koji je objavio cifre.

INDIJSKA KORPORACIJA: Imaš 2 krave. Obožavaš ih dok ne krepaju.



| komentari (5) | print | # |

petak, 15.12.2006.

HA HA HA

Menadžerski...

Predsjednik uprave dobio na poklon karte za koncert Schubertove "Nedovršene simfonije", no kako nije mogao ići, karte je dao menadžeru svoje kompanije i rekao mu da on ode umjesto njega.

Kada ga je sutradan ujutro upitao da li je uživao u koncertu, menadžer mu je uručio sljedeći izvještaj:

1. U promatranom razdoblju četiri svirača oboe nisu imala što za raditi. Njihov broj treba reducirati, a njihove poslove raspodijeliti ostalima. To će u orkestru ukloniti varijacije u aktivnostima.

2. Svih 12 violina su svirale identične note. To je potpuno nepotrebno dupliciranje i osoblje te sekcije treba drastično smanjiti.

3. Nema svrhe da puhači ponavljaju iste dionice koje su već odsvirali gudači. Kada bi se uklonile sve dionice koje se ponavljaju, koncert bi se mogao skratiti s dva sata na samo dvadeset minuta.

4. Da je Schubert vodio brigu o tim stvarima, vjerojatno bi i dovršio simfoniju.



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 14.12.2006.

VRIJEME JA ZA KOLINJE

Kako ispeći prase?
Korak po korak uputstvo za pečenje praseta (za rođendane i druga slavlja).

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u pećnicu.
Popijte još dvije rakije.
Stavite celzijuse na 375 pećnica.
Popijte još 3 rakije čašice.
Uključite pećnicu.
Rakijte još 4 čašice.
Prenite okrase.
Rakijte još bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Čašite još sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju još 4 sata.
Izvadite pećnicu iz praseta.
Ohladite da se prase sačeka.
Uzmite rakije još bocu jednu.
Isprasite sjece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.



| komentari (9) | print | # |

utorak, 12.12.2006.

MALO ŠALE

Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš.

Neki je dan je tvoj otac pročitao u novinama, da se po statistikama većina prometnih nezgoda događa 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće.

Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam radi li.
Jučer sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo... Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošli tjedan samo je dva puta padala kiša - prvi put je trajalo 3 dana, a sljedeći put 4.

U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep. Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću.

Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača.
Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor: koji osjećaj!

Nakon toliko godina, otac i ja smo izašli van zajedno.
Pošto već spominjem tvoga oca - dobio je novi posao! Jako je ponosan.

Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... zaposlili su ga na gradskom groblju... održava travnjak. Tvoja sestra Julia, znaš ona koja se udala za svog muža... napokon je rodila! Ne znamo još spol, tako da ne znam jesi li postao tetka ili ujak... ako bude curica, tvoja sestra će je zvati po meni... Čini mi se malo čudno da svoju kćerku zovem "mama".

Tvoj rođak Pol se oženio.. po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš da više ne viđamo tvoga Ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine...

A da ne govorim o tvom bratu Žanou.. on je grozan.. zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila.

Katastrofa !!!!!!
Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Obitelj koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidiš Margarit pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.

Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kuvertu.



| komentari (8) | print | # |

nedjelja, 10.12.2006.

ŽENA KAO I SVE DRUGE

Kišilo je nad Zagrebom već treći dan za redom. Zahladilo je prenaglo. Sjedila je u autobusu i promatrala kapi kiše kako se cijede niz blatan prozor. Ljudi su brzo hodali želeći se što prije skloniti od vjetra i kiše. Slušala je walkman i tonula sa svakom novom pjesmom u sve veći ponor tuge. Ponekad je stvarno teško, pomislila je. Već je dugo znala da nije sretna i da nije zadovoljna životom koji živi. Ali je nekako uspijevala progurati dane. Dani su prolazili u zavaravanju da može, da je dobro i da će to sve proći. Ali ponekad bi svanuo i ovakav dan kada nije bilo snage za zavaravanje same sebe. Dan kada je bila svjesna da pati, da nema smisla glumiti i bježati od sebe. I ma kako bila ponosna što je još jednu noć izgurala sama takav bi je dan vratio godinu unatrag. Sve što se trudila izgraditi pod parolom NORMALNOG ŽIVOTA rušilo bi se kao kula od karata. A tada bi bila još tužnija, jer je osjećala kao da je izdala sebe u tom svom svkodnevnom igarnju uloge ŽENA KAO I SVE DRUGE. Ta dva razloga za tugu ponekad nije mogla podnijeti. Nije se mogla pomiriti s tim da je za nju bolje nastaviti s ovakvim životom a razum je govorio upravo to. Bila je tužna. Nije se često prepuštala očaju, ali danas se osjećala upravo na rubu očaja.



| komentari (14) | print | # |

petak, 08.12.2006.

IZREKE

Albert Einstein:

Teorija je kad se sve zna, a ništa ne funkcionira
Praksa je kad sve funkcionira a nitko ne zna zašto.

Znanost bez razboritosti je kao igra na lutriji. Znanstvenik se, naime, izlaže opasnosti da izgubi sve što je uložio.

Svijet neće upropastiti oni koji rade zlo, nego oni koji ga nastoje unaprijediti i oni koji ne rade ništa.

Život je kao vožnja biciklom. Treba neprestano ići naprijed bez zaustavljanja da se ne izgubi ravnoteža.

Nikakva otkrića, nikakav napredak, nikakva znanost već odavno ne vode računa o tome da li negdje postoji jedno nesretno dijete.

Nikad ne mislim na budućnost, ona ionako dolazi vrlo brzo.

Ima više savršenstva u običnoj kapi vode, nego u svim strojevima koje su smislili ljudi.

Mašta je puno važnija od znanja. Može se sve znati ali ništa ne napraviti, dok se sa malo mašte može napraviti sve.

Puno je teže razbiti predrasudu nego atom.

Nažalost, znanstvena otkrića su često kao sjekira u rukama patološkog kriminalca.

Obrazovanje, to je ono što ostane, nakon što osoba zaboravi sve što je naučila u školi.

Postoje samo dvije beskonačne stvari: svemir i ljudska glupost.... ali za svemir baš nisam potpuno siguran.



| komentari (10) | print | # |

srijeda, 06.12.2006.

ŠTO JE LJUBAV?

"Kad ti se dlanovi znoje ... srce ubrzano kuca ... a
glas ti zastaje u grlu?
- To nije Ljubav... to je Dopadanje .

Ne možeš skinut pogled il ruke s njega?
- To nije Ljubav ... to je Požuda .

Zeliš ga ... jer znaš da je on tamo?
- To nije Ljubav ... to je Usamljenost .

Privlače te drugi ... ali ipak ostaješ sa njim?
- To nije Ljubav ... to je Lojalnost .

Ostaješ sa njim ... jer znaš da te voli i ne zeliš da
ga povrijediš?
- To nije Ljubav ... to je Sažaljenje .

Sa njim si ... jer te ljubi ... i drži te za ruku?
- To nije Ljubav ... to je Nesigurnost .

Da li si sa njim ... jer jedan pogled na njega i srce
tvoje preskače ?
- To nije Ljubav ... to je Strast .

Da li mu opraštaš greške ... jer se brineš za njega ?
- To nije Ljubav ... to je Prijateljstvo .

Da li mu govoriš svakoga dana da je jedini na kojeg
misliš ?
- To nije Ljubav ...to je Lazž.

Da li bi se odrekla svojih najdražih stvari samo za
njega?
- To nije Ljubav ... to je Velikodušnost .

- - -

Da li on osjeća tvoje srce i dira te duboko u dušu ...
tako da te boli jako ?
- Da ... to je Ljubav ! ! !

Da li si sa njim zbog te slijepe ... neshvatljive
mješavine bola ... sreće i uživanja ... koja te
privlači njemu i čvrsto te drži ?
- Da ... to je Ljubav ! ! !

Da li bi mu dala svoje srce ... svoj život ... svoju
smrt ?
- Da ... to je Ljubav ! ! ! "



| komentari (6) | print | # |

petak, 01.12.2006.

BEZ LJUBAVI

Inteligencija bez ljubavi čini te nemoralnim.
Pravednost bez ljubavi čini te neumoljivim.
Diplomacija bez ljubavi čini te licemjernim.
Uspjeh bez ljubavi čini te arogantnim.
Bogatstvo bez ljubavi čini te pohlepnim.
Ljubaznost bez ljubavi te čini servilnim.
Siromaštvo bez ljubavi čini te ponositim.
Ljepota bez ljubavi čini te apsurdnim.
Autoritet bez ljubavi čini te tiraninom.
Posao bez ljubavi čini te robom.
Jednostavnost bez ljubavi oduzima ti vrijednost.
Molitva bez ljubavi čini te introvertiranim.
Zakon bez ljubavi te pokorava.
Politika bez ljubavi čini te egoistom.
Vjera bez ljubavi čini te fanatikom.
Križ bez ljubavi pretvara se u mučenje.
ŽIVOT BEZ LJUBAVI... NEMA SMISLA......…



| komentari (17) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.