subota, 09.01.2010.

DRUGI DAN

Do 17 h pojela sam oko 150 dag čokoladnih musli sa mlijekom,tri kriške kruha,2 jabuke,nekoliko komadića cikle..popila 4 šalice crne kave s mlijekom i zaslađivačem,to je sve za danas. Nije pretjerano puno,al nije ni malo. Pokušavam se odreći i kave,no za sad još ne.
Uhvati li me glad,nalijevat ću se vodom.

Gledam tijelo u ogledalu. Kao CJELINA i nije tako loše. Ako ga gledam po djelovima,uff-KOMA!!!

Jahači bokovi i trbuščić,to je najgore od svega. I viseća koža ispod pazuha-gornji dio nadlaktica.
Suha koža ruku i stopala,a masna koža lica (i mitiseri i pore). No,ipak ne izgledam tako gadno kao Brit Spears ovih dana,ili Mariah Carey,ova druga je prava krmača,eh,bar na friškim slikama s one dodjele nagrada na koju je došla pripita.

Ja oću noge štrkljaste i tijelo kao što ga ima Pamela Anderson,i takvu malu guzicu,a sise imam ok i svoje.



UPDATE u 20 h:

Jabuke i kava su super za "potaknut stolicu"-osjećam se očišćeno i pročišćeno,doslovce od sranja ha ha. Trbuh mi nije toliko napuhnut. Neću na neku ciljanu dijetu,osluškujem tijelo.. Pazim na kalorije i da hrana koju jedem bude čim zdravija (bez slatkog,tjestenine,masnog).
Još mi se neda vježbati,al krenut ću i s time,to je isto jedan od ciljeva.

Čitala sam malo po netu neke stare blogove o mršavljenju,pa naišla i na blog KARAKTER KLUB. Baš me zanima da l je neka od tih tadašnjih članica kluba stvarno i smršavjela,i dugotrajno,tj. da se nije udebljala kasnije.

- 16:53 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bez komentara

visina 158 cm


trenutno stanje:


08.01. 74 kg
16.01. 71 kg
23.01. 69,7 kg

30.01. 68,9 kg