Le temps passe vite! https://blog.dnevnik.hr/vivace1

ponedjeljak, 26.11.2007.

Pucam po šavovima!

Danas, odnosno večeras iznimno imam vremena zasjest za komp. U zadnje vrijeme ni vijesti ne stignem škicnut, da ne govorim o pisanju i čitanju blogova. Život mi je postao nemoguće naporan, čudan, ne baš lijep i prestrašno natrpan sranjima. Počinjem ispuštati konce iz ruku...

Neznam od kuda da počnem... Imam toliko tema u glavi koje želim pretvoriti u tekst, ali one će, čoni se pričekati, jer večeras mi treba (opet) ispušni ventil o privatnom životu:

Stari je dva dana po povratku iz bolnice počeo piti, više nemam ideja kako mu pomoći, u zadnje vrijeme šutim, ponašam se prema njemu kao da je sve u redu. A nikako nije u redu, neće dugo moć tako, organizam mu je malo žešće u banani. Maju i Sele tješim glupim frazama, a njima je još gore, one ga svaki dan gledaju. Zato imam neki osjećaj krivnje što nisam svakodnevno uz njih.

Svekrva prilikom svakog susreta sa Facom nekoliko puta ponovi: ljubavi moja, baka tebe voli više od mame. Prošli vikend ga je buco ostavio dva dana kod njih i kad je došao po njega majstorica mu kaže da ona misli kako bi njemu (Faci) bilo bolje da ostane tamo, jer on baku i baka njega najviše voli i ona bi se bolje brinula o njemu. Buco, mamin sin, idiot, mene zove i govori mi to. Srećom, dopeljao ga je doma, u protivnom ne bi odgovarala za svoje postupke prema njegovoj mami. Nisam sigurna da će više imati priliku boraviti sama sa unukom dok on nebude sam mogao izražavati htjenja.

Buco...U nedjelju nam je bila prva godišnjica braka, nismo se niti vidjeli, možda i bolje. Tješila sam se time što sam radila, pa kao spriječeni smo slaviti. Bilo bi mi puno teže da smo bili zajedno, a kao stranci. U jednom od prošlih postova spomenula sam poslove koje radim, od tada broj se povećao, pronašla sam još tri. Organiziram ih tako da radim kasno na večer ili rano ujutro, kako bi dan provela uz Facu. Neispavana sam, umorna, iscrpljena, imam 50 kila sa krevetom. Ironija je što sam po cijele dane nasmijana, skrivam probleme koji me muče i nitko ne primjećuje da sam na izmaku snaga. Na taj sam tempo prisiljena jer Buco već tri mjeseca nije dobio plaću, ušao je u nedozvoljeni minus koji sada treba pokriti, tako da prihode s njegove strane nemogu očekivati niti sljedeći mjesec. Problem je time veči što se ja ubijam od posla i njemu ništa ne nedostaje, troši kao i prije, a niti na kraj pameti mu nije da i on pronađe neki dodatni izvor zarade. Ma sve bi mi bilo lakše da me barem pita kako sam, ali ne! Nježnosti su nam se svele na to da kad legnemo u krevet pita hoćemo se sexati, ako kažem ne, okrene se na drugu stranu i zaspe. Nije da se meni ne sexa, ali ne na taj način, potrebna mi je pažnja, ljubav, nježnost. Da mi je vratiti vrijeme...

FACA...U ZADNJE VRIJEME MI JE ON JEDINA OSOBA KOJA ME PUNI POZITIVNOM ENERGIJOM I ZBOG KOJE MI ŽIVOT , UNATOČ SVEMU, IZGLEDA LIJEPO. SA SVAKOM NJEGOVOM NOVOOTKRIVENOM STVARI ŽIVNEM. KAD GA VIDIM KAKO SE TRUDI DA SAVLADA NEKU NOVU PREPREKU, NI MENI SE NIJE TEŠKO TRUDITI DA MU NEŠTO STVORIM U ŽIVOTU. I ZBOG NJEGA NEĆU ODUSTATI U NAMJERI DA SVI PROBLEMI BUDU RIJEŠENI.

U život mi je ušao jedan čovjek, trudim se stvoriti zid između nas, ali teško ga gradim. Znam da bi popuštanjem stvorila još veću zapetljanciju svoje svakodnevnice, međutim bojim se da li ću ostati dovoljno jaka. Jer kad ti žednom netko pruži vode, koliko dugo ćeš moći odbijati?!!!

26.11.2007. u 18:30 • 19 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kao što ime bloga kaže, vrijeme brzo prolazi, pa da zabilježim svoje misli, događaje, želje...ne bi li ih zaboravila:)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Ne propuštam novosti kod:

Kinky Kolumnistica
Choco
Tedica
Lu-lu
Rossanna
Tyche
Kulerica
Danči´s world
S ulica kabula
Razvod braka
Annabelle
Jja
Mala Anja
Pjesak u gaćama
Rudarka
Lipa Mare
Tinčica
Pegy
Athena air
kućanica u Japanu
Regina Elena
Rubia.despues
Travel freak
catcher
suncokretić
Vražja posla

Ja:

mlada 26 godina
niska 164 centimetra
teška 56 kilograma
plavuša (trenutno)
imam zelene okice
imam sineka
imam muža
blizanac
luda za plesom
volim sanjati
obožavam kuhati
mrzim monotoniju
mrzim tračeve
volim ženstvenu odjeću
zimogrozna sam