Le temps passe vite! https://blog.dnevnik.hr/vivace1

petak, 17.08.2007.

Jednom ću sigurno!

Ponekad bi u nekim situacijama htjela reagirati drugačije nego što da, ali jednostavno nemogu.

Evo nekih primjera:

=kad mi trgovkinja za iznos računa od npr. 7,96 kaže 8,00 reći joj da kaže točno, a ja ću ionako ostaviti 8,00

=kad sa Facom u kolicima dođem u neki red, gdje piše da roditelji sa malom djecom imaju prednost, iskoristiti to, ali ne, ja stanem i čekam dok eventualno netko ne kaže da mogu prije njega. Isto sam radila i dok sam bila trudna.

=reći službenici na nekom šalteru da očisti stari ofucani lak sa noktiju ili da opere kosu, jer me to kod osoba koje rade sa strankama posebno iritira

=zamoliti nekog u tramvaju da mi se digne jer mi nije dobro

=ljudima u tramvaju reći da voda ne grize, i da nitko nije toliko siromašan da nema za malo vode i sapuna

=reći svekrvi da ja nju nemoram voljeti, ja volim svoga muža, njega sam birala, a ona je došla u paketu. Mogu je poštivati kao njegovu mamu, ali nemoram je voljeti.

=vratiti konobaru kavu, nakon što dva puta naglasim sa hladnim mlijekom, a dobijem vruće i još onu pjenu koju ne podnosim, ali ne, ja platim i ostavim

=reći jednoj poznanici, ako već misli pušiti pola kutije dnevno, da nakon nekoliko godina napokon kupi cigarete

=prodavačici u nekom butiku reći da me ne odmjerava i ne sudi sama koliko imam novaca, jer sigurno u kupovinu neću ići maksimalno sriktana i lomit noge u visokim petama


Popis je sigurno duži, ali sada se nemogu sjetiti. Ovo mi se danas desilo pa sam razmišljala kako ja uvijek u takvim situacijama šutim. Neznam zašto. Možda sam kukavica, možda sam pristojna, možda nemam dovoljno samopouzdanja, možda ne želim nekog dovest u neugodnu situaciju? Što vi mislite, zašto prešutim ono što me smeta?



17.08.2007. u 11:21 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kao što ime bloga kaže, vrijeme brzo prolazi, pa da zabilježim svoje misli, događaje, želje...ne bi li ih zaboravila:)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Ne propuštam novosti kod:

Kinky Kolumnistica
Choco
Tedica
Lu-lu
Rossanna
Tyche
Kulerica
Danči´s world
S ulica kabula
Razvod braka
Annabelle
Jja
Mala Anja
Pjesak u gaćama
Rudarka
Lipa Mare
Tinčica
Pegy
Athena air
kućanica u Japanu
Regina Elena
Rubia.despues
Travel freak
catcher
suncokretić
Vražja posla

Ja:

mlada 26 godina
niska 164 centimetra
teška 56 kilograma
plavuša (trenutno)
imam zelene okice
imam sineka
imam muža
blizanac
luda za plesom
volim sanjati
obožavam kuhati
mrzim monotoniju
mrzim tračeve
volim ženstvenu odjeću
zimogrozna sam