subota, 29.04.2006.

GONIMIR BALON - Robija

Sad sam se digo i pao. Zavrtilo mi se u glavi. Nisam se opiiijo, nisam ni
jeo droge. Zacrnilo mi se pred očima te sam istima udario o laminat.
Naime, ja imam laminat.
Kad mi se vratila slika u oči, nije mi se vratila boja. Izašao sam u hodnik
i dovuko kantu Jupola te počeo da bojim sve u sobi.
Bojan!
Kako sam bojio stol, stolicu, zidove i cigare, tako sam počeo da vidim u
koloru. Umoran od bojanja nakon nekoliko sati odlučim da nekako skratim
posao. Padne mi na pamet da si istresem kantu Jupola u oči i nekoliko
osnovnih boja korektora crvenu, plavu, zelenu i crno bijelu.
Tako bi si uistinu smanjio posao te obojao oči umjesto svih predmeta i
zidova.
To sam i napravio, pa mi se boja u potpunosti vratila u oči. Čak su mi se i
povečale očne okruglice, pa sad više ne moram u fitnes Apelo da bi bio
zgodan.
Naime, ja idem u fitnes Apelo.
Jedva čekam da mi žena kaže kako treba krečit zidove, pa da i njoj saspem
kantu Jupola i 5 korektora u oči. Želim da podjelim moje otkriće sa ženom.
Nisam ni čuo da mi svira pojačalo sa zvučnicima, pa sam dockan shvatio da
nemam tona. Ne samo da sam izgubio boje nego i ton.
Imam njemačkog kera u dvorištu. Njemački ker ima dva uha. Baš koliko mi
treba. Uzeo sam škare, ušao u box i odrezo njemačkom keru prvo uho. Vidio
sam kako otvara usta i nešto ko da vrišti na njemačkom, ali ja nemam tona pa
mi svejedno. Stavio sam odrezano uho u đep i zarezo mu drugo. Njemački ker
se toliko dero da sam pročuo, ali je već bilo kasno. Odrezo sam mu i drugo
uho. Sad imam njemačkog kera bez ušiju, a meni njegove više ne trebaju. Šta
ja sad da radim? Ko će se sad bojat njemačkog kera bez ušiju? Imam problem i
molim za pomoć.

- 07:00 - Komentariši (5) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.