petak, 28.04.2006.

Iz arhiva BalKanIde - Pajo Paksu

MALA NUZDA JEDAN, A VELIKA DVA...

Image Hosted by ImageShack.us
- PAJINA KURCEVITA BAKA OD KOJE JE PAJO NASLIJEDIJO OSIM PARA I DAR ZA PRDJENJEM

E sad si me podsjetila Arianna kad je mene natjeralo srat, a srecom nije me napo
proljev vec normalno govno pa sam odseto u hotel slavoniju da se tamo
iznuzdim.
Oma sam putok kupijo novine kako bi imo sto citat kad serem.
Na ulazu u vecej radila jedna iz cerica sto sam je znao i pricala sa
cistacicom.
Pozdravim pa udjem u kabinu, fino se raskomotim, otvorim novine te zapalim i
taman da krenem srat, a ovaj u kabini pored stenje li ga stenje...koda ga
neko jebe.
Jebemmusunpor nemogu se ja kocentrirat kad ovaj tako glasno stenje i sve
trpim i
mislim u sebi nece govno van dok ovaj ne zavrsi.
Napokon baja zavrsijo, a ja se oma kocentriro na sranje i kao lagano cu
pustit, al
me prevarilo pa sam prdnijo, a ono jebemmusunpor odjeknilo tri put
glasnije...
Ove dvije cujem, smiju se sve se susprezu, a ja popizdijo kako sad da serem
i prdim
kad se ove dvije klebere ko blesave.
E posto su mi pokvarile uzitak sranja, a ja dernem sto sam jace mogo, al sam
ostavijo
jos punjenja za koji put...kaaad je tooooooo puuuuuuuklo, a ove dvije na sav
glas:
"AHAHAHAHAHAHAHAHAHA....."

Ja sutim i cekam da se malo stisaju, i cim se stisale ja ope.
Ove se povaljat od smijeha, a ja ope....pa ope.....
Fino kad sam zavrsijo opro ruke i dodjem ozbiljno i pitam:"Kolko sam duzan?"
A ova se valja od smijeha i kaze:"Ahahahaha...ni...haha..sta!..nista!
nista!"
-"Dobro kad je tako bresplatno docu ja ope!"-ozbiljno odgovorim i ustedim
dvije kune.

- 14:00 - Komentariši (5) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.