ponedjeljak, 24.04.2006.

Kilvar D Skor - ekskluzivni intervju za republiku vinkovci

Povod ovom razgovoru je inozemni uspjeh mladog blogera koji je nečekajući poziv iz inozemstva otvorijo svoj blog u inozemstvu te posto jedan od najuspješnijih hrvacki brandova na inozemnom tržištu. Radi većeg uspjeha promjenijo je i svoje ime u Kilvar D Skor kako bi si zajamcijo anonimnost te zaštitijo pred navalom obožavateljica. Blog možete pogledati ako kliknete na NAĆVE.


PEDERI VODE DNEVNIK!

Image Hosted by ImageShack.us
-MOŽE LI I SEPTICA POSTATI HRVACKI IZVOZNI BRAND?

- Što te je ponukalo da otvoriš blog? Ko mali nisi mogo vodit dnevnik, jer nisi znao pisat, a kad si krenijo u školu i naučijo pisat počele su te neke druge stvari zanimat. Rečimo primjerice: pice, pa si njima piso il je nesto treće u pitanju?
O: Nešto treće je u pitanju.

- Zašto si blog otvorijo na blogspotu.comu, a ne na blogu.hr? Nisi čuvo za onu parolu kupujmo hrvacko ili smatraš da si sam po sebi dobar izvozni projizvod pa si se oma plasiro na inozemno tržište?
O: Ko da mene zanima i ko da ja znam koje je čiji blog. Otvorijo sam di sam našo, ko god imo koristi od toga meni je svejedno jer ja nemam baš nikakve.

- Otkud naziv bloga Naćve?
O: Mislijo sam dat ime Blogov kolac, al vidim da je neki kreten već stavijo to ime. Naćve sam stavijo jer će teško neko tako pronać preko gugla.

- Jel pratiš koji domaći blog? Rečimo Blogov kolac? Pa bi te pito nevezano uz to:može li se blogov kolac primjenit
u borbi protiv vanpir-pirea?

O:Ne pratim.Blogovi su glupi i beskorismi.Pratim samo ove što aplodaju muziku. Odgovor na 2. pitanje: nemože.

- Vode li samo pederi blog il je to posto modni trend širih narodnih masa?
O: Pederi vode dnevnik, to je intimno zapisivanje da niko ne vidi. Blog se piše da ga svi vide.Pedere je sramota pisat javno pa ne pišu blogove.To sam neki dan skužijo i odma otvorijo blog.

- Odakle crpiš imspiraciju za pisanje? Jesu li to jednostavno stvari koje ti se događaju pa ih ti samo vrijedno bilježiš ili si prirodno obdaren pa te curi pisanje ili si u školi bijo član literarne Septice, pardon literarne sekcije: "Silvije Strahimir Kranjčar" , gdje si steknijo potrebito iskustvo pa to sada primjenjuješ?
O: U školi sam bio član sekcije pa revno bilježim šta mi se preko dana događa jer sam prirodno obdaren pa me curi pisanje.

- Jesi čuvo za grupu Septica? Šta misliš o njima, a posebito o njihovom lideru Govnaru Smrti?
O: Ne, jel to neki holding?


- Postoji li ipak kakva takva šamsa da se sa svojim blogom Naćve vratiš iz inozemstva na blog.hr?
O: Ne vidim razloga. Odu ljudi u Australiju pa se više ne vrate, zašto bi se ja vraćo?

- I za kraj ovo pitam sve svoje goste: Može li nas Seve sa svojom Štiklom uvest u Europu?
O:Nisam razumijo pitanje.

- 00:15 - Komentariši (10) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.