utorak, 25.04.2006.

Iz arhiva BalKanIde - Veliki Precjednik adrian

KOFI ANAN - nesto skoro kao intervju

Objasnjenje...za sve koji su u zadnjih godnu dvije pa cak i tri prosli kroz Vinkovce
vjerojatno su vidjeli jednog gospodina koji nosi natpis javiti kofi ananu,
uglavnom ovo je nas VELIKI precjednik saznao iz razgovora s doticnim gospodinom!


Image Hosted by ImageShack.us


pricam ja tako s mojim dobrim prijateljem kofijem prije neki dan i on mi
prica o izdajnicima koji mu ne daju da normalno zivi vec godinama. prvo su
komunjare dosle nazad na vlast i uzele mu sva njegova prava, proglasili ga
laznim invalidom i uzeli mu mirovinu. onda su dosli ovi novi, govna
izdajnicka, koji ne samo da mu nisu vratili mirovinu, nego su mu i poslali
kaznu za uznemiravanje javnog reda i mira kada je pokusao javnost upoznati
sa svojim problemima. prica mi isto tako i o podacima koje je dobio iz vana,
o optuznici protiv nasih genarala (ovo je bilo prije nego sto se saznalo za
zadnje optuznice) i dijelu optuznice koja se odnosi na naseg dragog pokojnog
precjednika. sve kako je kofi ispricao, tako se i desilo. generali su
poslani u haag u roku odmah. tako da kofija (iako je vec i prije bio
pouzdan) smatram potpuno vjerodostojnim izvorom podataka. zato me zabrinjava
sljedece.

prica mi kofi kako je cuo i price o planovima nove vlade za slanje pokojnog
precjednika tudjmana u haag. naime, planiraju iskopati njegove ostatke sa
groblja na mirogoju i poslati ih. kako su skrti, poslati ce njegove ostatke
vlakom. sad mene zanima, je li moguce da je ona pickica sanader toliki
govnar da stvarno to planira napraviti? po kofiju iskopavanje ce se desiti
nakon sto hebrang da izgovor - optuziti ce doktora pasalica da je otrovao
pokojnog precjednika. odluka o obdukciji ce biti donesena odmah i bager,
koji vec ceka na mirogoju, ce iskopati ostatke jos taj dan. dva dana kasnije
globus ce napisati clanak o najnovijem laboratoriju za posmrtnu medicinu u
haagu koji je u stanju otkriti i najmanje tragove otrova u tjelima ljudi
umrlim i prije sto godina. sanader ce osobno posjetiti taj "laboratorij" jos
isti tjedan i uvjeriti se u strucnost njihovih doktora. tako ce ostaci
precjednika tudjmana biti poslati u haag jos ovaj mjesec.

ja znam da ovo zvuci malo suludo, kao i uostalom sve sto kofi inace prica,
ali uvjeravam vas da su se sve te njegove "sulude" informacije do sada
uvijek ostvarile. on je inace bivsi djelatnik sis-a sa vezama u stranim
obavjestajnim organizacijama. kaze, ali za ovo nije siguran, da ce sanader i
njegova banda ovo iskoristiti za zatvaranje doktora pasalica. stvarno ne
mogu vjerovati da ima takvih ljudi. smrdljivi izdajnici. gade mi se

- 07:00 - Komentariši (10) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.