nedjelja, 16.04.2006.

ZekoUskršnji osobno

SRETan USKRS sVIMa

Aaaaaaaa sunce mu kalajisato

Cijelu godinu se zajebavam a onda me svi stisnu u jedno jutro. Onaj debeli u
crvenom ima cijelu noc na raspolaganju!

Image Hosted by ImageShack.us

I onda kazu pa sto tolko pijes. Pa kako ne bi!
Prvo i prvo debeli prdonja ima sve benificije i svu slavu.
Drugo vislji je od mene.
Trece koristi zracni prijevoz. Ja sve moram na svojim nogama. Pas mater!
I onda kolko gnjezda je napravljeno??
Pa jebem vam sumpor od ceg vi mislite da cu zivit ostatak godine? Mrkve?

Mala, dedera vamo jos jednu ljutu!



Jake Blues se pozalijo ZekiUskršnjem:

Ne seri, kad sam kao mali trazio da mi doneses nesto oruzja da pucam po
selu za Uskrs, doneo si mi neke sarene bombone zbog kojih sam,
dokazano, pogubio zube.
Jednom, kad sam bio mali, pitala me ekipa da odakle mi leptir sto lupeta
krilima.
Isprva nisam nisam shvatio zasto su se poceli smijati kad sam rekao da
mi je donio zec.
Kasnije, kad sam postao punoljetan, shvatio sam da su mi se smijali jer
si mi donio pizdariju za dar.
Onaj crveni, pazi kako se izrazavas, bar je imao stila
a cini mi se da je mogao i dobro potegnuti koka kolu.


ZekoUskršnji ipak ne moze vjerovat:

Molim, oces reci da ti ono oruzje nisi dobio?????
Aaaaa sunce im, dijete naruci, ja fino upakiram, stavim masnicu i donesem ti
u gnjezdo ko sto je i red donijet dobrom djecarcu ko sto si ti. I onda ga ne
dobiješ????
Aaaaaa sumljam na komsinicu Slavicu! Sigurno me snimila kad sam doso kroz
bascu...
Napisi mi ponovo pismo molim te, imamo sad finije novi modela (630 metaka u
minuti)...
A debeli prdonja u crvenom, aaaaa, ne spominji mi ga, propada mi poso zbog
njega...

Mala, daj meni i Jakeu po jednu ljutu!

- 10:46 - Komentariši (15) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.