ponedjeljak, 10.04.2006.

Iz arhiva BalKanIde - Pajo Paksu

NEMILI DOGAĐAJ

10+)- preporucljivo citati za vrijeme rucka, i ovaj
tekast zbog sadrzaja nije preporucljiv za mladje
od deset godina.
ako sam ovo vec piso pa pisem ponovo, to je zato
jer sam napokon posto senilan, a ako nisam to je
jer me bilo sramota.


Pa da krenem redom.Bila je subota prije nekih desetak
godina, dan prije sam primijo placu pa sam cijeli dan te
subote ribarijo. Predvece sam iznenada ogladnijo jer
cijeli dan nisam nista zdero osim ribara te sam odlucijo
navratit u piceriju kod Lamuta i maznit jednu dzambo picu.
Dobro sam je zakecapijo, posolijo i zabiberijo te je
pozdero u trenu.Nakon toga je ribar dobro klizijo.

Iziso sam van i odma ozednijo pa sam brzo skoknijo
preko puta u birtiju Bonaparte. Posto nisu imali ribara trgnijo
sam pivo i odjednom osjetijo kako mi kulji u stomaku.
Oma sam narucijo novo pivo posto volim pijuckat dok
serem.

Pred vecejom je bila guzva, al sam ja strpljivo doceko svoj
red. Uletijo sam u vecej i zakljucijo kako je solja previse
zasrana i zapisana pa bi bilo rizicno sjest na istu.
Skinijo sam gace i odlucijo sam odmaknit dupe nekih tridesetak cm
od solje pa picnit govno iz visine.
Posto mi se malo duplalo na jedno oko sam zazmirijo kako bi
bolje naciljo.Picnijo sam govno svom silinom van, ali u kljucnom
momentu malo sam se zateturo.

Cinilo mi se kako sam promasijo solju, a i zvuk govneta mi je nekako
miriso na proljev. Sa strahom sam se okrenijo i pogledo. Imo sam sto
i vidit. Govno se razljepilo po plocicama metaripo u visinu te dva u
sirinu.Naslonijo sam se na kontra zid i razmisljo sto sad?
Oma sam zapalijo cigaretu kako bi se sabro.

Da brisem plocice? Nema samse jebmmusunpor....
Primjetim da je govno koje se slijevalo po zidnim plocicama previse
crveno pa sam priso blize da provjerim kako mi nije puko cir na zelucu.
S olaksanjem primjetim da se to radi ipak o pici koju sam maloprije
pozdero.

Stojim, pusim i gledam. Malo me to govno podsjecalo na Runticeve rane
radove i s ponosom zakljucim kako se neko pati satima kistom naslikat, a
ja to napravim jednim potezom supka.

Odjednom zacujem lupu na vratima:" Ajd izlazi van majmune! Sto radis unutra konju?"
- urlaju ovi vani sto cekaju.

"Sta je bilo?"-kaze jedan glas.
"Ma neki se majmun zakljuco unutra i ne izlazi vec sat vremena" -
prozbori valjda neki nestrpljivi sto ceka u redu.
"Otvori, cujes, alooooooo!!!"- tu ja prepoznam glas svog prijatelja koji je
radijo ko konobar u Bonaparteu.

Hitro navucem gace, te ih prstima uguram u supak kako bi se obriso pa
navucem i caksire.
"Sto sad, jebemmusunpor znace kako sam to ja napravijo?"-padne mi to tesko
pitanje napamet.
U trenutku se dosjetim te gurnem dva prsta u usta i ispovracam se po sebi
namjerno te razmuljam po licu
Onako ispovracan otvorim vrata te suznih ociju kazem:
"Ne ulazite!"
"Zasto, sto je bilo Pajo?"-pita moj prijatelj konobar.
Odmaknem se i pokazem rukom pa odgovorim: „Evo ja uso u vecej i kad sam
vidijo kako se neko posro po plocicama oma sam povraco par puta i zato sam tako
dugo bijo unutra.“

"UUUUu...majkumujebem ko je taj? Jesi ga vidijo Pajo?"-kaze ljutito moj
konobarski prijatelj.
"Jesam!"-brzo se snadjem pa odgovorim isto ljutito.
"Di je oso? Di je oso? Kako izgleda?"-raspita se isti sve se osvrcuci.
"Eno tamo dolje...neki mali crni u plavoj kosulji i riflama"-hladno kazem.
"Znam koji je!"-otrci dolje konobar.

Ja se veselo okrenem i krenem prema gore vidno se smjeskajuci kako sam ih
zajebo,
u to neko povice:"Laze on je taj pogledaj mu majicu i caksire...sve mu je
zasrano od govneta!“
Okrenem se i pogledam...govno mi se razljepilo po bjeloj majici i hlacama.
Valjda ono kad sam picnijo o zidne plocice pa se odbilo.
Posto sam vidijo da sam otkriven hitro istrcim van te se ne zaustavim do
slijedece birtije.


--
Nedaleko Lukina imanja
stanuje barunica Janja
i njen muž jebivjetar Pajo
izgorilo mu jajo.

- 07:00 - Komentariši (32) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.