nedjelja, 09.04.2006.

SHORTY - ekskluzivni intervju za republiku vinkovci

na vaše mnogobrojne zahtjeve koje smo zaprimili na naš intimni mejl ponovo objavljujemo ekskluzivni intervju sa Shortiyem. (redakcija REPUBLIKE VINKOVCI)

Image Hosted by ImageShack.us
Kao što smo i obećali objavljujemo ekskluzivni intervju koji nam je dao
Shorty. Pročitajte sve ono što niste znali o Shortyju, novom albumu koji
mu je u pripremi, šta misli o Sevinoj štikli… Zahvaljujemo Mićkeu što
nam je puno pomogao u realizacijo ovog intervjua, te Stipi Jurasu koji je
pomogao savjetima na svom blogu. Ostale fotografije Shortyja biče
objavljene u specijalnom izdanju na ovom blogu pod nazivom:
"kako se snimo intervju"


Image Hosted by ImageShack.us
(Shorty je dobijo na poklon dres republike vinkovci)

MALI ČOVJEK, VELIKI KURAC!


-Nakon uspješnice Zeke, planiraš li obradit i Ježovu kućicu, te umjesto Duška Ćurlića pozvat kao gosta Duška Lokina?
Kratko i jasno-ne! Ne želim raditi ponovo iste stvari, čak niti slične. To jednostavno nije moj stil. Ja za sebe mogu reći da volim eksperimentirati i dokazao sam da uvijek mogu biti za korak ispred,
a u to će te se moći uvjeriti mojim drugim albumom. Meni je bitno samo biti drukčiji !



-Odakle ti inspiracija za Zeku?
Ništa posebno me nije inspiriralo da napišem tu pjesmu, čak sam je napisao u nekoliko sati. Samo sam kroz basnu provukao cijelu priču kako bi sve to skupa bilo zanimljivije.
Da sam pisao gangsta stilom pjesma bi bila samo još jedna u nizu sličnih.
Ovako sam dobrano skrenio pažnju na sebe, što nije ni malo lako. Vi procijenite jesam li uspio!


Image Hosted by ImageShack.us
(Mićke i Shorty)

-Govnar Smrti tvrdi da je rukomet pičkast sport.Ja kao bivši rukometaš tvrdim da je nogomet pičkastiji sport. Pitanje za tebe kao bivšeg nogometaša: Koji je sport pičkastiji rukomet ili nogomet?
I u rukometu ima dosta oštrih kontakata, tu nema govora.
No, ruku na srce koliko je rukometaša završilo svoje karijere zbog teških ozlijeda? U usporedbi s čvrstinom duela nije mi mjerljivo.


-Patiš li od konpleksa zato što si mali? Mislim, jel nosiš šimike sa visokom petom i skakućeš li u društvu višljih kako bi izgledo višlji?
Mali čovjek veliki kurac! I Napoleon je bio kepec pa je pokorio svijet! Nikad mi to nije predstavljalo problem, tako da nisam tome pridodavao neki poseban značaj. Shorty sam se nazvao iz fore.

-Mogu ti pohvalit tekstove. Stvarno te cure. To tvrdim jer sam ti preslušo album nekoliko puta, a i vise. Odakle ta sklonost pisanju tekstova? Jesi li ko mali...pardon ko osnovoškolac bijo u literarnoj sekciji?
Hvala na pohvalama, zaslužio sam ih. Moj dar ili moje prokletstvo je u tome što imam nevjerovatnu sposobnost da pamtim svaku glupost.
Recimo, ko iz rukava bi mogao sasuti 50 viceva. Jel kužiš?


-Koliko ti vremena treba da napišeš tekst, a koliko da uglazbiš isti?
Zavisi kako kad i tu nema nikakvoga mjerila, a tekstove inače pišem na glazbu tako da ga automatski i uglazbljujem.

-Govnar Smrti je negdje izjavijo da jedva čekaš kako bi gostovo na slijedećoj ploči Septice. Hoće li doći do te suradnje i koce napisat tekst ti ili Govnar i hoće li Škoro radit aranžman?
Svi željno iščekujemo taj trenutak, a u principu sve tekstove koje izvodim pišem isključivo sam. Dakako, Škoro je u kombinaciji, a velika je dvojba još i Ibrica Jusić ili pak Arči. Imamo nepogrešivu kombinaciju baš ko zub i karijes!

-Poznato je kako dolaziš iz nogometne obitelji. Stari ti je igro nogomet, stric Stipe ti je igro u vinkovačkom "Dinamu". Općenito se kaže da Bartulović prije nego što prohoda udari loptu. Jel to genecki nasljedjeno igranje nogometa i kad će jedan iz loze Bartulovića zajigrat u reprezentaciji Hrvacke?
Da, svi veterani u juniorima, čini mi se. Manjka nam sportske sreće, što se može protumačiti
i kao neimanje nekog da te pogura što vezama što parama. Vjerujem da je genetski, jer su svi Bartulovići uvijek bili odlični nogometaši, a većina njih je i nerijetko voljela zaviriti kroz dno boce.


-I mladji brat je krenijo tvojim stopama. Jel i njemu propala nogometna karijera pa se odlučijo za glazbu?
Brat nikada nije, koliko ja znam planirao ozbiljno igrati nogomet i što se tiče toga nije bio baš previše ambiciozan. Više i ne znam šta je zadnje bilo što je htio biti. Ne znam zašto više ne trenira. Baš ću ga pitati kad se probudi,jer sad je jadan zaspo. Došo je iz danske. Sinoć je bio noćna!

-Dali bi ikad imo gažu na svadbama i sahranama, a da ti dobro plate?
Na sahranama? Suvišno je odgovarati na to pitanje, kao i za svadbe. No, bilo je svatova u kojima sam bio gost te su me tlačili dok im nisam odrepo uglavnom Dođi u Vk. Parada pijanstva i kiča.........

Kaće novi albun i šta možemo očekivat od istog?
Na jesen bi trebao izaći i to pod imenom ''Moj jedini način''. Možete očekivati sve ono što ste čuli na prvom plus još puno puno više. Nekoliko storytellinga, šala na tuđi račun te pregršt svega onoga što bi htjeli napisati a niste u stanju. Za to sam ja tu! Hehe...

-I za kraj: Šta misliš O Severininoj štikli? Može li Seve, sporckim riječnikom rečeno, do krova Europe na eurosongu?
Pjesma je smeće. Protiv Severine nemam ništa, ali tko je pisao tekst? Stevie Wonder? Prošle godine vukovi su umirali sami, a ove godine štikla nek završi u šupku svima koji su dali svoj glas za tu pjesmu! Šic-šic...
Umjetnički dojam za glupost čista 10!

Image Hosted by ImageShack.us
(shortijeva poruka severini, valjda)

- 07:00 - Komentariši (12) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.