srijeda, 05.04.2006.

A je se sjeća neko? - Robija & Blues

Robija pita:

EiNiš van tač televizora sa osam kanala? Revolucija! Brojevi svijetle crveno, a kad muha
sleti tamo pa počmu da pizde.

Joooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!


Blues odgovara:

To nije bila revolucija nego rezolucija, samo se to onda tako zvalo jer je
bilo zabranjeno. kanali su se mijenjali točkom i polugom, ako je za tim bilo potrebe
a bilo je jer je bio jedan program a, bogami, i drugi ako je za njim bilo potrebe.
A bilo je potrebe jer se u podne emitovo "Gradić Pejton" i sjećam se da su nam,
zapravo mojoj mami, koja je kod susjede gledala "Gradić Pejton" jer smo imali
staru tipu Ei Niš pa nismo mogli "vatat" istu seriju objašnjavali da pauza za reklame
služi da kućanice promješaju jelo da im ne zagori.
Strašno je bilo što se na drugom programu emitiralo samo „Pejton“ oko podne.
Sjećam se kad mi je kum ekspeditiran iz Italije zbog nekog sitnog šverca.
Kaže, "Jebo te kume, seljačino, nemoj se ljutit, pravi posao ti je ležiš i
mjenjaš programe na TV-u"
Nisam ga razumio jer kad sam htio vatat Zagreb ili Beograd,
moro sam se penjat na tavan da vrtim antenu.
Jednom, ne moram napomenuti da je to bilo davno, ujak mog rođaka donio TV
i daljinski s displayem.
Uzeo moj rođak taj daljinski i počeo raditi neke računske operacije s istim dok se
ujak nije prodero: "Ko drka po daljinskom".

- 07:00 - Komentariši (14) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.