V i n k o m a r

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
 
Pisa sam šta me volja kad me bilo volja.

 

pollitika

 21.10.2006., subota

adio pravopise

nema nade da ću ja svatit išta pravopisa i gramatike jer ako nakon osnovne i srednje škole i nakon toliko godina čitanja novina i čitanja po internetu do prije par dana nisan zna da se Hrvat Belgijanac Ukrajinac Splićanin pišu velikin slovon onda triba dignit ruke od svega i pisat ovako bez točke zareza i ko razumi dobro razumi ko ne razumi šta ću mu ja
od tri strašna redovna diktata iz osnovne škole a to su veliko - malo slovo č - ć i ije – je ova velika slova sam upravo likvidira ije i je mi ne triba jer smo ikavci i jedino mi je žaj šta nema na tipkovnici ono c sa ravnon crton iznad šta smo ka dica uvik pisali kad nismo znali je li tvrdo ili meko č više tako ne pišemo šta ne znači da smo naučili a i kako ćemo kad ovde u splitu ionako ne pravimo razliku jednako ga izgovaramo
Image and video hosting by TinyPicčuja sam da su nekad dici davali triske u školi ako bi govorili dijalekton a ne književno a kasnije u naše vrime pristup se prominija ali vidin i ja nema ništa od toga u fino jer drvo se savija dok je mlado
ženu od moga prijatelja koja se u to razumi pitan a je li se onda piše otočanin sa velikin ili malin slovon a ona kaže e ne to je drugo piše se malin jedino ako nije iz mista Otok kraj sinja
a vlaj je li onda i to malin slovon kaže ona ne nego velikin jer oni su iz Vlaške
otočani malin a vlaji velikin slovon vidiš rekli bi splitski grintavci i po ovome se vidi da su vlaji zavladali

- 22:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #