siječanj, 2008 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
[IMG]http://i27.tinypic.com/m7fkt0.jpg[/IMG]
Jesu li radnici, zaposleni u Varaždin-bus d.o.o., najveći sponzori varaždinskog javnog prijevoza? Varaždin bus svojim radnicima ne plaća prekovremeni rad. U pravilu vozači odrade jedan sat prekovremeno svaki dan, od ponedjeljka do petka. Radna im je i svaka druga subota kada odrade još 10 sati prekovremeno. Na temelju ustaljene prakse mogli bi zaključiti da će u siječnju ove godine odraditi 42 prekovremena sata. U pravilu prekovremeni rad se bi se trebao platiti 50% više od redovnog rada. Na taj način dobivamo brojku od 61 sata koji bi poslodavac trebao platiti, ali do sada, u godinu i pol rada tvrtke nije platio ništa. Ako računamo da su plaće ugovorene na 3.000 i 4.000 kuna neto u bruto iznosu (s 10% prireza) iste bi iznosile 4.095,81 i 5.592,81 kunu. Prosječni broj radnih sati u jednom mjesecu je 176. Tako za prvu skupinu radnika bruto sat vrijedi 23,27, a za drugu skupinu 31,78 kuna. Slijedom takve računice ispada da je prva skupina radnika oštećena za 1.419,47, a druga za 1.938,58 kuna. Teoretski, ako podijelimo vozače, njih 36 u dvije jednake grupe, svaka ima 18 vozača. Prva grupa je zakinuta za 22.550,46 kuna, a druga za 34.894,44. Ukupan iznos je 57.444,90 kuna. Grad Varaždin sufinancira poslovanje Varaždin-bus d.o.o. s 42.000 kuna mjesečno, Općina Sv. Ilija s 3.000, Beretinec s 1.000, Cestica s 4.000, ima ih još ali trenutno su nam nedostupni podaci. I sad, na kraju, čini nam se da su ipak radnici Varaždin-bus njegovi najveći dobrotvori. Ali tu nije kraj… |