Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/varazdinbus

Marketing

Varaždin-bus sufinanciranje!

Jesu li radnici, zaposleni u Varaždin-bus d.o.o., najveći sponzori varaždinskog javnog prijevoza?

Varaždin bus svojim radnicima ne plaća prekovremeni rad. U pravilu vozači odrade jedan sat prekovremeno svaki dan, od ponedjeljka do petka. Radna im je i svaka druga subota kada odrade još 10 sati prekovremeno. Na temelju ustaljene prakse mogli bi zaključiti da će u siječnju ove godine odraditi 42 prekovremena sata. U pravilu prekovremeni rad se bi se trebao platiti 50% više od redovnog rada. Na taj način dobivamo brojku od 61 sata koji bi poslodavac trebao platiti, ali do sada, u godinu i pol rada tvrtke nije platio ništa.
Ako računamo da su plaće ugovorene na 3.000 i 4.000 kuna neto u bruto iznosu (s 10% prireza) iste bi iznosile 4.095,81 i 5.592,81 kunu. Prosječni broj radnih sati u jednom mjesecu je 176. Tako za prvu skupinu radnika bruto sat vrijedi 23,27, a za drugu skupinu 31,78 kuna. Slijedom takve računice ispada da je prva skupina radnika oštećena za 1.419,47, a druga za 1.938,58 kuna.
Teoretski, ako podijelimo vozače, njih 36 u dvije jednake grupe, svaka ima 18 vozača. Prva grupa je zakinuta za 22.550,46 kuna, a druga za 34.894,44. Ukupan iznos je 57.444,90 kuna.
Grad Varaždin sufinancira poslovanje Varaždin-bus d.o.o. s 42.000 kuna mjesečno, Općina Sv. Ilija s 3.000, Beretinec s 1.000, Cestica s 4.000, ima ih još ali trenutno su nam nedostupni podaci.
I sad, na kraju, čini nam se da su ipak radnici Varaždin-bus njegovi najveći dobrotvori. Ali tu nije kraj…


Post je objavljen 24.01.2008. u 16:46 sati.