Pozdrav ljudi!!

Eto ljudi kao sto vidite malo sam promjenio dizajn bloga (uz pomoc jednog dobrog covjeka kojeg pozdravljam ), ako imate kakve primjedbe ili pohvale rado cu ih procitati i pokusati popraviti pogreske koje ste vi zamjetili a ja ne!!! Moje je misljenje da je sad blog pono, puno bolji nego sto je bio, uglavnom ja sam zadovoljan, sto ne znaci da necu uvaziti vase kritike i komentare!! ljepo vas pozdravljam do sljedeceg posta!!


31.10.2005. | 23:00 | 7 K | P | # | ^

Proslo je njeno vrijeme!! Sto znaci da je....... ovo nesto novo!!!!

Dok te gledam

Dok te gledam
Nad svijetlima grada
Pozelim da doletis u moj svijet
U svijet u kome umjesto kise
Sa neba padaju latice poljskog cvijeca
Gdje te miris rose budi
A zvijezde pjevaju njeznu uspavanku

Dok te gledam zelim da te poljubim
Da se naše usne spoje
A naše duše isprepletu u ljubavnu košaru
Punu najljepših plodova ljubavi


Dok te gledam srce mi lupa
Kao stari sat na vrhu katedrale
U ocima ti mladi mjesec raspoznajem
I pozelim da te vjecno gledam


30.10.2005. | 14:36 | 19 K | P | # | ^

A TVOJE IME POSTA KLETVOM!

Ne mogu zaboraviti sve te godine,
Te godine nestvarne,
Jer prošle su brzo,
A dubok trag ostavile.


Sjećaš li se onih dana,
Kad smo nekad sretni bili?
To su sada davna vremena;
Jedino su snovi ostali.


Ti si sada tiha slutnja,
Tek blagi vihor u divljini,
Iza tebe pustoš mraka,
Tihi jecaj u praznini…


Sad nestaje tiho sjećanje na tebe,
Poput zrna pijeska nošena vjetrom,
Tvoje lice zamijenih sjetom,
A tvoje ime posta kletvom!


29.10.2005. | 01:22 | 13 K | P | # | ^

Noć kad sam preplivao Dunav

Na mostu smena straže,
znao sam da me traže,
žandara nema koji ne zna moj lik.


Zar moja glava vredi sto forinti,
gospodo draga?
Pod slikom toliko piše,
vredi bar krajcaru više.


Dobre smo krčme znali,
dobre smo konje krali,
dobra nas neka zvezda pratila svud.


Ostajte zbogom zeleni Karpati,
drumovi carski.
Dugo sam bio daleko,
dal' me poželeo neko?


Dolazim, sto dukata donosim,
i kašmirsku maramu čudesnih boja.


Dolazim, da te opet zaprosim,
dok te drugom ne daju, ljubavi moja.


Talasi lađe lome,
šta srce zna o tome?
Srce je ludi husar, pijan i mlad.


I te sam noći preplivao Dunav,
dubok i strašan.
Oprosti velika reko,
al' ja sam morao preko!


Dolazim...

D. Balasevic


26.10.2005. | 21:34 | 17 K | P | # | ^

Odredite karakter svojih prijatelja, bližnjih i suradnika po načinu na koji... prde!


1. PRISTOJAN - prdne i kaže "Pardon!".
2. CINIK - prdne i gleda te u oči.
3. KAVALIR - pusti damu da prva prdne.
4. GURMAN - prdne iz vlastitog zadovoljstva.
5. OSJEĆAJAN - prdne i kaže "Oh!".
6. IDEALIST - prdne iz uvjerenja.
7. VESELJAK - prdne i kaže "Tko prdi, zlo ne misli".
8. SENTIMENTALAN - prdne i misli kako bi bilo lijepo da nije prdnuo.
9. ŠEPRTLJA - prducka po cijeli dan.
10. NAIVAC - prdne i misli da čini veliko djelo.
11. DOBRO ODGOJEN - prije nego što prdne, moli za dozvolu.
12. GOROPADAN - prdne da se prozori tresu.
13. REALISTA - smatra prdenje normalnom pojavom.
14. NESTRPLJIV - jedva čeka da prdne.
15. EGOISTA - prdi samo za sebe.
16. PESIMISTA - još nije ni prdnuo, a već misli da se usrao.
17. DVOLIČAN - prdne i pita tko je prdnuo.
18. DISKRETAN - prdne i kaže "Neka ostane među nama".
19. KOLEGIJALAN - daje priliku da i drugi prdnu.
20. NEOPREZAN - prdne i usere se u gaće.
21. SNOB - prdi samo u dobrom društvu.
22. GLUMICA - prdne i čeka aplauz.
23. SPORTAŠ - ako neko prdne jednom, on će dva puta, da obori rekord.


25.10.2005. | 11:56 | 29 K | P | # | ^

pozdrav ljudovi!!!

Ljudi sorry kaj nisam nist pisal ovih dana ali fakat nisam imal kad! Eto danas vam pisem tek toliko da pisem jer sam se jucer nazderal nekog bolesnog vina od kojeg covek poludi, nisam poludel ali ovo kaj mi se dogodilo je fakat tragdija! PAZI SAD... u jutro tj. oko 12h kad sam se probudil odem do WC-a da se skipam i obavim kaj trebam, sjednem ja ljepo na skoljkicu onak kvalitetno i nesto meni puse po ledima, onako sav mamuran zatvorim prozor koji bio otvoren i ujedno i razlog zbog kojeg mi puse, kad ono jos mi puse ali sad neznam od kud i stisnem prozor do kraja unutra misleci sad ce sve biti ok, ali drekac nije bilo ok i dalje je puhalo, ali ok ja sam umeduvremenu obavio ono kaj sam trebal i pustim vodu ljepo sve ocistim za sobom i naravno uredno otvorim prozor i ostavim ga onako kako je bio!! izadem iz WC-a i pita me mama kaj si radil s prozorom, ja joj uredno odgovorim pa zatvoril sam ga jer mi je puhalo, i kad ono mama i tata istovremenu prasnu u smjeh, ja pitam kaj je sad mislim puhalo mi je kaj je sad tu nekaj cudnog, i onda veli meni stari pa nema ti stakla na prozoru!!!!!!(vjetar je dosta puhal i u jutro kad sam ja coril nekak je doslo do propuha i nisam cul da se staklo izbacilo i okvira) ja nisam mogel verovati ali sam onda shvatil kolko je bolesno bilo ovo vino kej smo pili, ili cekaj mozda i nije vino nego mozda meni alkohol skodi, ma ne ne velika je vjerojatnost da je ovo prvo u pitanju!!!
da ali to nije bilo sve, posto sam konzumiral jucer to vino zakasnih na jedan spoj i onda sam se moral ispricavati, a znate one komedija zakaj si zakasnil ovo ono sim tam gore dole levo desno... uglavnom nekak sam se izvukel i to dosta jednostavno, pa zato cu sad vama dati par savjeta kako da se izvucete u takvoj situaciji ali preko sms poruke!!!!

SMS isprike kada kasnite

Sigurno vam se desilo da kasnite na dogovoreni spoj i sad se postavlja pitanje; kako se izvuci iz te situacije i ublaziti posljedice. Zaboravite na one 3 rijeci - kasnim 10 min. Nova pravila glase: kratko, saljivo i nadasve uvjerljivo. Smajlic na kraju pozeljan . Haiku kombinacije takoder.

- Sorry, potukli su mi se vrtni patuljci, a zlatne ribice su dobile alergiju. Malo cu kasniti.
- Baš sam krenuo kada se na nebu pokazalo tvoje prelijepo lice. Ali gdje su dovraga stepenice?
- Sorry, vjetar mi puse u suprotnom smjeru.
- Jucer sam zaspao, ali tek sam se sutradan probudio.
- Ma došao bih ja na vrijeme da kod onog draguljara nije bila guzva:)
- Sorry što kasnim, ali vrijeme me ovaj put zbilja preteklo.
- Sorry, jos nisam bio budan kada sam htio ustati.
- Cijeli dan mislim na tebe. Pa kako da jos mislim i na vrijeme?
- Zao mi je, ali sluzba za budenje je zaspala.
- o Ooo oOo 00 0o oo ooo - sorry, ali upala mi je sumeca tableta u mobitel. Stizem za tren!


23.10.2005. | 17:10 | 22 K | P | # | ^

Nesto o mom rodnom gradu, kao i o gradu u kojojm zivim...

Varaždin

Varaždin, grad na desnoj obali Drave u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, 79 km sjeveroistočno od Zagreba; nadmorska visina 173 m; 42 952 stan. Gospodarsko i kulturno središte zagorsko-međimurskog područja. Gospodarska je osnova poljodjelstvo, vinogradarstvo, stočarstvo, tekstilna industrija (Varteks), proizvodnja umjetne svile (kišobrani), kožna (obuća), prehrambena (konzerviranje voća i povrća, uljara), drvna, kovinska (ljevaonica, tvornica armatura), grafička industrija i turizam. Varaždin ima više kulturnih ustanova: Gradski arhiv (s građom XIII.-XIX. st.), Arhiv Čazmanskoga kaptola, fakultete. Održava se festival Varaždinske barokne večeri (od 1971.). Na križištu je magistralnih prometnica Varaždin-državna granica-Ptuj- Maribor (M3), Varaždin-Čakovec-mađarska granica-Nagykanizsa (M12), Varaždin-Koprivnica-Osijek (M3) i željezničkih prometnica Varaždin-Zagreb, Varaždin-Koprivnica, Varaždin-Čakovec-hrvatsko-mađarska granica, odnosno hrvatsko-slovenska granica.

Varaždin je jedno od najvažnijih turističkih središta cijele sjeverne Hrvatske. Brojni kulturno-povijesni sadržaji u gradu i njegovoj okolici te lijepa priroda varaždinskoga kraja osiguravaju posjet tijekom cijele godine. Urbana jezgra toga pravoga srednjoeuropskoga baroknoga grada, koji se često uspoređuje s Bečom, izuzetno je dobro očuvana. Stara gradska utvrda, središnji dio grada, brojni muzeji, galerije i zbirke te varaždinsko groblje, zaštićeno kao hortikulturni spomenik, glavni su turistički ciljevi. Središnji muzejski objekt Gradskog muzeja smješten je u Starom gradu i ističe se brojnim eksponatima vezanim uz povijest varaždinskoga kraja od pretpovijesti do danas. Valja spomenuti i jedinstvenu zbirku od nekoliko desetaka tisuća prepariranih kukaca, koju je prikupio Franjo pl. Košćec, smještenu u Entomološkom odjelu u palači Herzer. Posebnu važnost imaju brojne kulturno-zabavne priredbe. Među njima se osobito ističu Varaždinske barokne večeri - jedna od najvažnijih glazbenih priredaba u Hrvatskoj. Od ostalih priredaba značajne su Međunarodni festival puhačkih orkestara, Dani knjige (u listopadu) i dr. Jedan od zaštitnih znakova grada je varaždinska garda, tzv. purgari, koji su svojim lijepim plavim grenadirskim uniformama nazočni značajnijim svečanostima uz gradsku vijećnicu. U gradu su brojni i raznovrsni sadržaji namijenjeni sportu i rekreaciji, posebice u sklopu stadiona Nogometnog kluba »Varteks«, hrvatskoga prvoligaša. Rijeka Drava i Varaždinsko jezero pravi su raj za ribiče, a love se smuđevi, štuke, somovi, šarani i dr. Varaždinsko kulinarstvo veoma je poznato i priznato, a varaždinski klipići najrašireniji su i najjednostavniji specijalitet grada. Hajdinska kaša, purica s mlincima, štrukli, zlevka, jela od divljači, te odlično varaždinbreško vino i varaždinsko pivo Knaput, mogu zadovoljiti i najzahtjevnije sladokusce.

Povijest Varaždina

U izvorima se prvi put spominje 1181. Današnje naselje postupno se razvijalo uz tvrđavu (Stari grad). Povlastice slobodnoga kraljevskoga grada stječe poveljom kralja Andrije II. 1209., a potvrđuje ih Bela IV. 1220. Potkraj XIV. st. tvrđava prelazi u ruke grofova Celjskih. Tijekom idućih stoljeća varaždinska utvrda promijenila je više gospodara, a po svojemu utjecaju na njezin razvitak ističu se Beatrica Frankopan, markgrof Juraj Brandenburški, te napose barun Ivan Ungnad, koji je preuredio i pojačao postojeće fortifikacije. Potkraj XVI. st. prelazi u posjed grofova ErdÂdyja, koji će tijekom idućih stoljeća obnašati dužnost nasljednih župana varaždinskih. Kulturna gibanja u Varaždinu najjače se osjećaju u doba reformacije i protureformacije. Dolaskom isusovaca otvara se gimnazija i Zakmardijev konvikt, grade se isusovačke crkve i samostani (početak barokizacije grada). U XVIII. st. Varaždin je sjedište brojnih hrvatskih velikaša Banske Hrvatske (Draškovići, Keglevići, Patačići, Sermage i dr.), a 1755. postaje sjedište upravnih institucija Banske Hrvatske, Banskog suda, Hrvatskoga kraljevskog vijeća (od 1767.) i Kameralne škole (1769.-72.). Požar 1776. uništio je velik dio grada i bio uzrokom što se sjedište upravnoga i političkoga života ponovno vratilo u Zagreb. Obnovljen nakon požara i danas je brojem kulturno-povijesnih spomenika najvažnije kulturno i umjetničko središte sjeverne Hrvatske.


20.10.2005. | 11:16 | 30 K | P | # | ^

Eto me i veceras!!!

Vidim da se ljudima svida to sto je na moj blog doleprsala pjesmica od legende balasevica!! Odlucil sam vam ovdje ispisati jos jednu njegovu pjesmu koju je spomenula moja sestra, a radi se o jednoj prekrasnoj pjesmi koja se zove Olivera!!! zelim vam ugodno citanje stihova njegove pjesme!!!
I vec radim na tome da mu posvetimo jedan ljep blog!!!!! Bit cete objavjesteni kad ga otvorimo!!!!
A sad.....

Olivera


Na pragu svojih dvadesetih
bio sam laka roba,
bile su moderne barabe onih dana.

Ne želim svega ni da se setim,
hteo sam, eto, sve da probam,
zvalo me zabranjeno voće s raznih grana.

Sad žalim, da,
al' šta sam znao ja?
Ti si bila jos devojčica.
Leteo je kao leptir tvoj čuperak.

Drugi bi sve
imalo smisao,
drukčije bih život disao
da sam znao da postojiš Olivera.

Možda sam a da nisam znao
pred isti izlog s tobom stao,
možda smo zajedno iz voza negde sišli?

Možda si sasvim blizu bila,
ulicom mojom prolazila
i možda smo se na trenutak mimoišli?

Sad žalim, da,
al' šta sam znao ja?
Ti si bila još devojčica,
daleko od oga oka i mog pera.

Drugi bi sve
imalo smisao,
ne bih svakoj pesme pisao
da sam znao da postojiš Olivera.

Drugi bi sve
imalo smisao,
ja bih iz te gužve zbrisao
i nikom ne bi bilo jasno šta ja to smeram.

Znao bih gde
da sebi nađem mir,
skrio se u tajni manastir
i čekao da ti odrasteš Olivera.

D.Balasevi


19.10.2005. | 21:09 | 5 K | P | # | ^

Lepa protina kći


Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kci.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.


Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...

D. Balasevic



Pozdrav svima!!!!


19.10.2005. | 11:46 | 7 K | P | # | ^

Ziveli!!

UH... konacno sam se probudil!!!! Danas me nikakvo suce niti nikaj slicnog nije moglo probuditi!! Ljudi spaval sam ko top ma kakav top ko zaklani ! Hm..... a zasto pa razlog je jako jako jednostavan, ponedeljak ko ponedeljak u skolici imamo samo pet sati, nakon zavrsetka tog petog sata skupisi se moja ekipa iz razreda i sta sad, njima ide autobus tek u 7:15h a meni se nejde doma, i naravno grune nama sjaja ideja, idemo na bedeme naseg prekrasno starog grada nesto malo popit! da i popili smo zaista malo( litru votke,5 litari crnog vina i 2,5 litre cole) uh bilo je pakleno no ima nekaj fakat cudno svi smo bili trezni jedno odredeno vrije i onda nas je sve puklo, istina neke vise neke manje! aha nisam vam napisal bilo nas je 6!! i doslo je i tih sedam sati i sad u drustvu je bilo decki koji su bili opiti pa prakticki nisu mogli hodati! pa smo ih frend i ja uspjeli odvuci do autobusne stanice, da bi kad smo dosli na autobusnu jednog posjeli na prvi peron s kojeg ide bus za novi marof i deko nam je isti tren kad je sjel izrekel svoje misljenje o svemu tome, istina nije imal skoljku da je zagrli ali je zato asfalt oko klupice imal jedan ljepi dekor!!!!! uh.. ja fakat vise nisam mogel to gledati no sva srece evo i njegovog autobusa, stavili smo ga u autobus, sjel je odma iza vozaca, i kolko cujem danas u jutro da je i vozacu u autobu izrekel svoje misljenje o cjelokupnoj situaciji koja se desila( uh taj vozac je jucer fakat imal srece da moze "popricati" o toj situaciji). umeduvremenu mi smo se ostali pokupili, ja sam otisel domeka, moji na sve bozje cudo opce nisu skuzili da sam konzumiral colu !!
Usel sam direkno u sobu i okrenul na..(cekaj da vidim koja je to strana, te strane ljeva i desna mi bas nejdu) aha da to je bilo na........ desnu, da da na desnu stranu i direktiva u krevet i crkal sam do malo prije! I sad sam ponosan na sebe jer sam oboril rekord u spavanju!! na karaju cu u svemu oborit rekord osim u duzini ucenja, makar to nije tesko da sad otvorim knjigu to je vec skinuti rekord!! Opa pa vec je dosta kasno mislim da bi bilo dobro da idem nesto popapati i da odem u sklolicu!! sve vas ljepo pozdravljam citamo se veceras!!!!


18.10.2005. | 11:49 | 9 K | P | # | ^

Nastavak od jucer...

Kao sto sam jucer napisao nesto o Mjesecu tako sam se danas odlucio napisati nesto o Suncu i Suncevom sustavu! Zasto? Pa razlog je vrlo jednostavan, a to je zato jer me to isto Sunce danas u jutro probudilo "pokucavsi" na prozor moje sobe!!!

Suncev sustav
Suncev sustav cine Sunce i sva nebeska tijela koja su pod utjecajem njegove gravitacije. To su planeti, mjeseci, meteori i kometi koje Sunce privlači svojom tezom. Planeti se medusobno razlikuju po velicini i udaljenosti. Starost Sunceva sustava je oko pet milijardi godina. Pomoću umjetnog satelita otkriveno je 1983.g. da je citav Suncev sustav na udaljenosti od 13 milijardi km, okruzen golemim prstenom.
Nekad su ljudi mislili da je Zemlja središte ne samo tog sustava nego i citava svemira. Zasluga je velikoga poljskog astronoma Nikole Kopernika(XVI.st.)što je prvi ustvrdio da je naša Zemlja samo planet koji, kao i svi drugi planeti, kruzi oko središnje zvijezde, Sunca.. Gibanje planeta oko Sunca nazivamo revolucija. Revolucija je to dulja što je planet udaljeniji od Sunca.

Sunce
Sunce je masom oko 330 000 puta vece od Zemlje i ono je najbliza zvijezda Zemlji. Nalazi se u sredistu suncevog sustava. Sunce je kugla usijanih plinova. Temperatura na njegovoj povrsini iznosi od 5 800 do 6 300 °C, a u njegovu središtu doseže i do 14 mil °C. Energiji koja nam dolazi sa Sunca zahvaljujemo postanak i postojanje zivota na našem planetu. Mjerenja pokazuju da Sunce postaje sve toplije jer se pomalo pretvara u "crvenog diva". Razlicite nuklearne i magnetske pojave na Suncu izazivaju pojavu Suncevih baklji, koje povremeno suknu iz kiptećeg zara i do 800 000 km iznad površine Sunca. Vrtlozi nešto hladnijih plinova s pratecim jakim magnetskim poljima izbijaju na površinu u obliku Suncevih pjega. Količina Suncevih pjega mijenja se, a periodički se ponavlja otprilike svakih 11 godina. One utjecu na klimu na Zemlji. Mase plinova na razlicitim sirinama Sunca krecu se nejednako brzo: jedan obrt u ekvatorskom pojasu traje 24 1/2 dana, a u polarnom pojasu cak do 34 dana.


17.10.2005. | 10:33 | 9 K | P | # | ^

Evo odgovora na moje pitanje...

Dobro vece zelim!
Bas malo promatral kroz svoj prozor mejsec! osim sto su mi misli zalutale daleko i jos malo dolje od toga izmedu ostalog zapital sam se kakve su to zapravo mrlje na Mjesecu i dal je on savrsejnog oblika kao sto ga to mi vidimo golim oko sa povsne Zemlje????? pa sam odlucio uliti malo vode u kompic i prosurfati!!

Zašto Mjesec ima mrlje?

Izuzmemo li povremena pojavljivanja izrazito velikih Sunčevih pjega, Mjesec je jedino nebesko tijelo čije se površinske karakteristike mogu vidjeti golim okom. Promarajući Mjesec, rani su astronomiprimijetili da su ove površinske stalne i nepromjenjive - odnosno da se uvijek vide jedne te iste. Tako je vrlo brzo postalo jasno da Mjesec Zemlji okreće samo jednu stranu. Kasnije je utvrđeno da to nije u potpunosti točno, te da postoje mali odmaci, odnosno nagibi Mjeseca, ali se dugo vjerovalo da je riječ o stalno istoj slici.
O Mjesecu su u svojim djelima pisali grčki filozofi Aristotel i Plutarh, koji su vjerovali da je ovo nebesko tijelo nastanjeno. U njihovo je vrijeme posebno zanimljivo pitanje bilo zašto Mjesec ima "mrlje". Srednjovjekovni sljedbenici Aristotela, najprije u arapskom svijetu, a potom i u zapadnoj Europi, pokušali su objasniti pojave na površini Mjeseca nesavršenošću atmosfere. Jedno se vrijeme čak vjerovalo da je Mjesec samo zrcalo koje oslikava Zemlju, no ovo vjerovanje brzo napušteno. Objašnjenje koje se ustalilo, tvrdilo je da postoje manje nesavršenosti u gustoći reljefa na Mjesecu, koji je inače savršeno tijelo.


16.10.2005. | 20:46 | 4 K | P | # | ^

Nesto o mom starom cucku!!!

Eto ljudi doslo je vrije da vam velim nesto o svom starom cucku koje se zvao Lord! Kazem zvao se jer ga nazalos vise nema, a nema ga jer smo ga dali uspavati posto je to bila preporuka veterinara ! Decki iz veterinarse su rekli da cucak «slagiran» i da je to najdolje rijesenje( slozili smo se s time jer nismo imali drugog izbora). Jadnik bio je star devet godina, a to «slagiran» znaci da se vise nije mogao kretati!
Morao sam neto napisati o njemu jer mi je bio najdrazi cucak kojeg sam ikad imao,aha da zaboravi bio je njemacki ovcar!! Sad imam malog zvrka iste pasmine i istog imena po ovoj staroj zvijeri, o njemu nesto vise drudom prilikom! (prilozio bi vam njegovu sliku ali imam problema sa velicinom slike pa mi je bas ne lovi na blog)!!!

Nesto cisto drugo!!
Ovaku u jucerasnjim komentarima sam primjeto da mi je sister nagradila danny-ia sa necim slicnim ili mislim cak identicnim ovom….

A sad malo razbibrige, mozda se neko nade u ovim oglasima nisu hrvatski ali su balkanski!!!!!

.........................................................
Dobro lezim u krivinama
Sifra: "Lezerno"

Radim po kucama
Napomena: "Ne ostavljam otiske prstiju".

Placem kod zubara
Sifra: "Placipicka"

Prodajem poluautomatsku motiku. Ti je dignes, ona sama padne.
Sifra: "Crnogorac".

Cistim ribe po kucama
Sifra: "Iznad 18".

Iskoristavam starice i sve koje se tako osjecaju.
Sifra: "Okreni broj i ja sam tvoj"

Otpusavam jajovode
Sifra: "Voodooinstalater"

UciTI, uciTI, uciTI.
Sifra. "LJenivac"

Trazi se radnik za prodaju kikirikija na komade
Sifra: "Strpljenje".

Prodajem vrhunski preradenu hranu!
Sifra: "P.P. Debelo crijevo".

Pozajmite mi 100 maraka. Ako vam ne vratim necu vam vise traziti.
Sifra: "Dafina"

Svako ima pravo na moje misljenje.
Sifra: " Egocentrik".

Osigurajte stanove od pozara - poplavite ih!
Sifra: "Vodoprivreda".

Krecim crnce po kucama
Sifra: "Moler rasista".

Niko nije nekoristan. Iskoristite me bar kao los primjer
Sifra: "Nezaposleni".

Posjedujem veliku plantazu oraha
Trazi se djevojka za tucanje.

Mijenjam dedinu kuburu za kompjuter na ugalj.
Sifra: "Marko Kraljevic".

Mijenjam kevu od 60 za tri macehe od po 20
Sifra: "LJubi ga majka".


13.10.2005. | 19:18 | 8 K | P | # | ^

Neznam koji je....

Ne znam koji je put
ali ja sam opet sam
u tišini ove duge noći.

...tužn i sam ko
prva suza ove noći koja
je tiho napustila natekle oči
dozivao sam tvoje ime i
šaptao ti dođi i poljubi me.

Dođi, opraštam ti sve, samo dođi
i pogledaj me...kao što si me
gledala svakog dana...

Volio sam te jako, kako nitko nikog nije, voljet ću te zauvijek, ali sa suzama u
očima i pustom težinom u srcu...

Žao mi je što nikada neću znati zašto patim...
što te otjeralo od moje nevine duše i sirotog srca...

Možda nikada nećeš saznati koliko je moje ljubavi za tebe......


Tu u nastavku bi trebalo jos nesto pisati ali je to tolko... ma nista uglavno nemrem to napisati bar ne jos sad!! Ljudi uzivajte to mi jedino kaj sam se sjetil da bi danas mogel napisati tj opet je dosel taj dan kad me nekaj steplo s leve strane prsnog kosa(nemojte ovo ozbiljno shvacati(mislim na levu stranu))!!!!! pozdrav


11.10.2005. | 22:03 | 23 K | P | # | ^

Pozdrav!!

Eto ljudi nako vikenda provedenog u goricama (u berbi) vratih se ja natrag u svoju foteljicu i za svoj kompic , nemam snage za napisat nesto o toj berbi, mozda cu sutra ako.......... ce mi biti volja kolko mi je muka od pomisli na berbu makar i to je gotovo (hvala onom gore) , ali eto tako rano a meni se oci vec sklapaju sad cu cackalice stavit pod kapke da vam uspijem ovo napisati do kraja! hm.... ali sad neznam kaj da vam jos napisem , ma nista vam necu vise napisati, aha ocu napisat cu vam jedan vic za usput!!!

Mali perica o stranim rijecima:
Zatraži učiteljica od sve djece da napišu po neku riječ stranog porijekla i da je objasne. Javi se mali Perica da pročita što je napisao.
- Hajde Perice! - proguta učiteljica knedlu.
- PERVERZIJA - izvali Perica.
- Dobro - prekine ga učiteljica - hajde sad objasni taj pojam, ali da ne upotrijebiš ni jednu bezobraznu riječ, kao što inače znaš.
- Može - kaže Perica - Zamislite dvije žene kako idu ulicom i jedu sladoled. I sad jedna ga liže a druga ga grize. Koja je od njih udana?
- Pa... - učiteljica se zamisli, pa se zacrveni i na kraju kaže - Ona koja ga grize.
- Ne - kaže Perica - udana je ona koja nosi prsten, a to što ste vi pomislili, to je perverzija.

I onda neko kaze da smo mi tinederi perverzni a pogle ti ovo uciteljica misli samo naaaaaaa je.....
nadam se da mi ovo nebu komentirala ni jedna uciteljica ni profesirica jer cu ja to slusati ovako....


09.10.2005. | 21:14 | 16 K | P | # | ^

Susret s divljim mackama!!!

Pozdrav!
Eto ljudi kao sto vidite dans sam se srel s dvije divlje macke tj s mackom i mackicom!
U Varazdinu je danas otvoren sajam LOVA, RIBOLOVA i TURIZMA, jedan od predstavnika je jedan uzgajatelj divljih macaka tj tigrova! Covjek je inace iz Ludbrega i danas je u vž-u predstavil svoje dvije slatke zvijeri, tigricu (4mj) i tigra (6mj)!
U prviom trenutku je fakat malo bed pristupiti ali ide nekako polako! Nevjerovatno ali konacno sam se uvjerio da se divlje zivotinje mogu nauciti da slusaju i bez bica kao sto to rade u curkusima!Na zalost ne mogu vam pokazati slike od tih slatkih zvijeri jer nemam mogucnost za preseljenje slika s mobitela na kompic,ali vjerujte preslatko!
Aha da vjerojatno vas zanima kak je dragati jednu takvu zvijer!!
Pa eto kao sto spomenuh prvi kontak je najtezi, ali savladao sam taj strah i podragao prvo malu tigricu koja je mirno spavala na travi i nije dozivljavala ljude oko sebe, dok je njezin brat tigric jedva cekao da mu se neko priblizi, neka gospoda ili zena da si prisvoji njenu torbicu (mozda ih je gazda uspio i na to nauciti pa covjek tako zaraduje ) No vise mi nije bilo zanimljivo dragati tigricu i cvrsto sam odlucio podragati zvrkastog tigrica! Hm..... u toj namjeri sam uspio ali posto imam doma cucka (Lorda) imam osjecaj du su mu zamirisale moje patike mo njemu i odma je sa svojim velikim sapama zgrabio moju patiku i poceo je lizati no kad je miris nesta tj kad je sve zaslini,moja patika mu vise nije bila zanimljiva pa se digel i jednostavno omotal oko moje noge i pocel mi je lagano hlace natezati, nakon toga nazalost dosao njegov gazda i rekao samo PUSTI i tigric me jednostavno pustio i maknuo se od mene! nisam mogao vjerovati, a kad sam se vratil doma skoro pa ista reakcija me cekala kod mog cucka, odma je poceo ljubomorno snjskati miris s mojih patika i hlaca i poceo se maziti po meni da se vrati onaj stari njegov misris, pa mi na kraju svega nije preostalo drugo nego da ljepo mami dam hlace da ih opere!!
bio vam je to moj susret s divljim macama od kojih jedna jeje divlja a drugu neinteresira nista drugo osim ljepog i mirnog sna!!
Pozdrav!


06.10.2005. | 20:13 | 4 K | P | # | ^

Pesma o jednom petlu


Im'o sam strašnog petla, bio je pravi đavo.
Na kiši i na vetru, uvek je stajao pravo.
Po selu perje leti, diže se strašna graja.
U našoj kući, uvek, bilo je dobrih jaja.

Im'o sam strašnog petla, bio je pravi ludak.
Koju taj koku kljucne, k'o da je tresnuo budak.
A koke, čudne ptice, uvek im srce puca,
za nekim grubijanom koji dobro kljuca.

Za njega nisu bile samo koke slatke.
Ne, taj je skak'o i na guske i na patke.

A tek na ćurke, čim je bilo neke šanse,
princip je isti, sve su ostalo nijanse.

Im'o sam strašnog petla, bio je malo čudan.
Po danu nesto dremljiv, al' noću uvek budan.
Curice iz mog sela čule su za tog dasu.
Zbog tog sam petla i ja bio na dobrom glasu.

Za njega nisu bile...

Im'o sam strašnog petla, bio je prvak sveta.
Danas su petli čudni, svaka im dlaka smeta.
Ja ne znam šta je razlog, danas su drugi dani,
uglavnom, spram mog petla, ovo su sve cverglani!

Meni je še'set peta, stiže jesen pozna.
Putuje moje drustvo i ja čekam na red.

Ne bi mi ova starost bila tako grozna
da čujem petla, barem mesečno jedared.

Poslušaj zato savet što ce ti čiča dati:
kad imaš mladog petla, ne daj mu da se pati.
Pusti ga neka leti, neka ga koke vide.
Posle će biti kasno, i petlu vreme ide.
D. Balasevic

Ovo je sve za danas zavrsavam meni jednom od najdrazih njegovih pjesama, ove rijecu su zakon! laka vam noc!


04.10.2005. | 23:09 | 5 K | P | # | ^

Nesto za ovo tmurno jutro!

Bok ljudi kako smo danas! evo nesto malo da napisem prije ove uzasne skole koja me ceka za koji sat opce nemogu vjerovati da jos moram ici u tu dosadnu zgredu u kojoj su svaka dan svi zidovi isti jedino kaj se mejnja iz dana u dan i iz sata u sat su profesoro koje vise ne podnasam! ma ok nadam se bu mi brzo presel ovaj tjedan i dnas nji dan jer mi se neda nisat ovo vrije me totalno ubija ma cak i ubijam sam sebe! mislim da bum moral zvati frenda da odemu navece u neku dobru pustolovinu! a da pustolovine to je ono o cemu vam moram pisati kaj sam sve prozivel prezivel i dozivel s tim liko nemrete vjerovati koma ljudi on je totalni frik a pizdarije koje radi nisu za gadarnstvo ali ok mozda vam ispricam koju lovacku njegovi ili ribicku jos bolje! najbolje da posjetite njegov blog imate link tu negdje sastrane pa cete moci prociati kolko je lud! stvrno neznam kaj da vam sad napisem vic dna cu sad promjeniti a navece napisati nekaj kaj bu vas mozda interesiralo bar se nada, a i potrudit cu se nesto takvo smisliti i napisati! moram se sad polako najpolakse poceti sprmati za SKOLU(ko joj dade taj naziv da mi je znati)! idem da nesto novo naucim danas mozda bu zanimljivo(to se nikad nije dogodilo)!!!!!!! pozdrav svima!


04.10.2005. | 11:39 | 11 K | P | # | ^

Opet nesto za nju!

GDJE SI?
Pogledaj mjesec, probaj me ugledati,
Šapći u vjetar, probaj me čuti
Reci galebu da me voliš,
Da mi bar donekle prenese tvoju ljubav,
Fali mi…
Želim da svaki put kad pogledam mjesec,
Da se sjetim tebe,
Svaki put kad puše vjetar
Želim da u njemu čujem tvoj glas
Želim znati da me voliš,
Želim znati da postojim u tvom srcu
Jer u meni samo struje tvoje riječi:
Volim te…



Ljudi zelim vam ugodno cutanje mog bloga nadam se vam se barem malo svida, ako nista drugo onda bar ovi likici i koji vic! a sad idem spat no prije toga si bi mogel roknuti jedan gemistec ili pivicu makar ne pijem vec 6 mjeseci (vodu, i iz prazne case)! pa onda zivjeli!!!


03.10.2005. | 21:56 | 4 K | P | # | ^

.................................

Evo ljudi jos nesto za danas malo mi je dosadno sad na netu, pa sjetih se ja jos kojeg vica, mozda kome uveselim ovo vece ako mu je dosano kao i meni, samo neznam dal smjem izvaliti kojega o plavusama da se nebi mozda uvrijedile neke odrede posjetiteljice , ma nadam se da se zboj jednog kratkok nece uvrijediti!! ispustit cu i kojeg o muskima i jos o necem ako se sjetim!!

Koja žena svake noći zna gdje joj je muž?
Udovica.

Zašto plavuše imaju noge?
Da ne ostavljaju sluzave tragove iza sebe.

Postoje 3 vrste seksa:
Kućni seks: Niste još oženjeni, seksate se po cijeloj kuci, u svakoj prostoriji.
Krevetni seks: Oženjeni ste kratko vrijeme, seksate se samo u spavaćoj sobi.
Sobni seks: Oženjeni ste godinama, prolazite jedno pored drugog u sobi i kažete si: "Jebi se".

Mujo: - Moj Haso, znaš li ti da su ženske nekada trčale za mnom?
Haso: - A što je sad?
Mujo: - Ne kradem više torbice

Polažu Mujo i Haso fiziku na Fakultetu.
Prvi na usmeni ulazi Mujo i profesor mu zadaje zadatak.
- Recimo, Mujo, da putuješ vlakom i toplo ti je u kupeu. Što ćeš uraditi?
- Pa, otvoriti prozor.
- E, odlično. Prozor ima površinu 1.5 m2, kupe ima zapreminu 12 m3, vlak juri 80 km/h ka zapadu, puse južni vjetar 5 m/s. Za koliko će se prozračiti kupe?
Mujo, naravno, nema pojma i padne na ispitu. Izlazi iz kabineta i ispriča Hasi što je bilo. Sljedeći ulazi Haso i profesor opet započinje priču.
- Recimo, Haso, da putuješ vlakom i toplo je u kupeu. Što ćeš uraditi?
- Skinem sako.
- Jako je toplo!
- Skinem džemper i košulju!
- Strašna vrućina i još ti je toplo!
- Skidam gače i čarape!
Iznerviran profesor počne bijesniti.
- Preko puta sjedi crnac kojem počinje da se diže dok se ti skidaš. Što onda?
- MA MOŽE ME JEBATI CIJELI KUPE, ALI JA PROZORA NE OTVARAM

pozrav svima!!!






02.10.2005. | 21:29 | 3 K | P | # | ^

Neznam kaj da pisem

Pozdrav ljudi!
eto dosao je dan kad nemam inspiracije i neznam kaj da vam napisem! pisem ovo i razmisljam i razmisljam, dani tuge i zalosti nako jucerasnje veceri su prosle jer sam bil vani s nekim ko ociti ima neke moci u sebi! iskoristila je tu moc i promjenila je moje raspolozenje osjecaje i sve kaj je u tom trenu bilo negativno postalo je pozitivno! fakat neznam kaj da vam vise napisem, mozda koji vic za danas!!

Fatin oglas!
Dosadilo Fati da je ljubavnici uvijek tuku, da bježe od nje ili da su loši u krevetu, pa dala oglas u novine da traži nekog tko ju ne bi tukao, tko neće pobjeći od nje i tko će biti dobar u krevetu. Dugo vremena se nitko nije javio, sve dok na vrata nije pozvonio čovjek bez ruku i nogu.
Pita ona njega što hoće, a on kaže: Došao sam radi oglasa, kao što vidite, nemam ruke, pa vas ne mogu tuči, nemam noge, pa ne mogu pobjeći od vas...
Fata: Dobro, ali jeste li dobri u krevetu?
Čovjek: Što mislite, kako sam pozvonio na vrata?

Mujo & Fata u krevetu!
U krevetu leže Mujo i Fata. Mujo čita novine i svako malo rukom uhvati Fatu među noge. Fata ga pogledava, ništa joj nije jasno i odluči da pita:
"Mujo, jel bi ti štogod 'tio .... ?"
"Ma neee, to ja samo da lakše listam stranice!"

Pozdrav ljudi uzivajte!!


02.10.2005. | 11:45 | 4 K | P | # | ^

Ova pjesma posvecena je djvojci koja se zove M.....

Još uvijek te volim


Sjedim sam u mraku sobe.
Osjećam prazninu
Prazninu što je ostala za tobom.
U glavi mi se isprepliću misli,
Polako me vraćaju u prošlost,
U dane kad sam bio sretan
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana.
U dane kada si bila tu.
Čudno je
Osjećam se tako sam,
Tako odvojen od svijeta.
Pred očima mi tvoj lik,
Pogled anđela.
I shvatim koliko mi fališ.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da još jednom
Čujem “Volim te”
Sad znam da nije bilo iskreno,
Ali ipak fali mi.
Zašto te tako teško zaboraviti,
Odustati od svega
Kad sam te tako povrijedio.
No znam,
Srce ne bira
Preslab sam da se borim,
Da se uvjeravam da te mrzim.
Teško je protiv srca,
A ono govori da te još uvijek
Neizmjerno volim

Pjesma je nastala 30.9 2005.g
Bilo je to u kasnim vecernjim satima, ima jos puno pjesama posvecenih istoj djevojci nadam se da vam nece smetati ako ovdje objavim jos koju!!

Pozdrav!!


01.10.2005. | 16:59 | 8 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...