Nesto o mom starom cucku!!!

Eto ljudi doslo je vrije da vam velim nesto o svom starom cucku koje se zvao Lord! Kazem zvao se jer ga nazalos vise nema, a nema ga jer smo ga dali uspavati posto je to bila preporuka veterinara ! Decki iz veterinarse su rekli da cucak «slagiran» i da je to najdolje rijesenje( slozili smo se s time jer nismo imali drugog izbora). Jadnik bio je star devet godina, a to «slagiran» znaci da se vise nije mogao kretati!
Morao sam neto napisati o njemu jer mi je bio najdrazi cucak kojeg sam ikad imao,aha da zaboravi bio je njemacki ovcar!! Sad imam malog zvrka iste pasmine i istog imena po ovoj staroj zvijeri, o njemu nesto vise drudom prilikom! (prilozio bi vam njegovu sliku ali imam problema sa velicinom slike pa mi je bas ne lovi na blog)!!!

Nesto cisto drugo!!
Ovaku u jucerasnjim komentarima sam primjeto da mi je sister nagradila danny-ia sa necim slicnim ili mislim cak identicnim ovom….

A sad malo razbibrige, mozda se neko nade u ovim oglasima nisu hrvatski ali su balkanski!!!!!

.........................................................
Dobro lezim u krivinama
Sifra: "Lezerno"

Radim po kucama
Napomena: "Ne ostavljam otiske prstiju".

Placem kod zubara
Sifra: "Placipicka"

Prodajem poluautomatsku motiku. Ti je dignes, ona sama padne.
Sifra: "Crnogorac".

Cistim ribe po kucama
Sifra: "Iznad 18".

Iskoristavam starice i sve koje se tako osjecaju.
Sifra: "Okreni broj i ja sam tvoj"

Otpusavam jajovode
Sifra: "Voodooinstalater"

UciTI, uciTI, uciTI.
Sifra. "LJenivac"

Trazi se radnik za prodaju kikirikija na komade
Sifra: "Strpljenje".

Prodajem vrhunski preradenu hranu!
Sifra: "P.P. Debelo crijevo".

Pozajmite mi 100 maraka. Ako vam ne vratim necu vam vise traziti.
Sifra: "Dafina"

Svako ima pravo na moje misljenje.
Sifra: " Egocentrik".

Osigurajte stanove od pozara - poplavite ih!
Sifra: "Vodoprivreda".

Krecim crnce po kucama
Sifra: "Moler rasista".

Niko nije nekoristan. Iskoristite me bar kao los primjer
Sifra: "Nezaposleni".

Posjedujem veliku plantazu oraha
Trazi se djevojka za tucanje.

Mijenjam dedinu kuburu za kompjuter na ugalj.
Sifra: "Marko Kraljevic".

Mijenjam kevu od 60 za tri macehe od po 20
Sifra: "LJubi ga majka".


13.10.2005. | 19:18 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...