uskoplje

10.08.2010., utorak

Ja sam od Đikića, iz Uskoplja...

Prsten, list UBS Prsten, u svom novom, ljetnjem broju donosi, između ostaloga, i razgovor s "neprikosnovenim međunarodnim autoritetom istraživačem i znanstvenikom, doktorom znanosti Ivanom Đikićem", a mi, iz tog razgovora, naravno, prenosimo samo onaj dio u kojemu je riječ o Uskoplju:



PRSTEN: Jedno od prvih pitanja s kojim bi možda neki novinar krenuo bi otkud interes za medicinu? No mi ćemo prije toga otići malo dalje u prošlost. Koliko se dobro sjećate svog djetinjstva u Bugojnu?
Iako sam rođen u Zagrebu, obitelj se zbog profesionalnih razloga preselila u Bugojno gdje sam proveo prvih 8 godina svog djetinjstva. Sjećanja na Bugojno su lijepa, oslikana dječjim igrama, prijateljstvima, obiteljskim izletima, odlascima na Rostovo, skijanjem. Iako to tada nisam dovoljno shvaćao, ali bilo je vrijedno živjeti okružen raznim običajima i kulturama, cjeneći razlike među ljudima i prihvaćajući te razlike kao nešto normalno i dobro.

PRSTEN: Mnogi Vas se još i danas sjećaju u gradu Vašeg djetinjstva - malog plavog dječaka koji se igrao na ulici s prijateljima. Kakve Vas spone vežu za taj kraj?
Imam dosta osobnih razloga održavati spone s Bugojnom. Obitelj mog oca potječe iz Uskoplja, no mi smo živjeli u Bugojnu skoro 10 godina i obiteljska grobnica mojih bake i djeda nalazi se u Bugojnu. Moj stric Stjepan Đikić radio je kao liječnik u Bugojnu i danas živi u svom stanu u Bugojnu. Na žalost događaji u zadnjih 20-ak godina uzrokovali su stradanja, osobne tragedije i patnje brojnih građana koji su stvarali Bugojno kao multikulturalni grad. Primjerice, moja sestrična Renata je na žalost sa svoje četiri kćeri morala napustiti Bugojno i nikada se nije vratila. Nadam se da će se u budućnosti ipak dostići nivo tolerancije i zajedničkog života kakvom sam svjedočio u 70-im godinama dok smo živjeli u Bugojnu.
- 08:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

Linkovi

Lektira