nestašna usidjelica

srijeda, 17.11.2010.

Dan dvajsdrugi tako lako

S nekim ljudima treba nježno, fino, dok s nekima, zbilja nema drugog načina, nego ih pritisnut uza zid i stisnut za jaja tako jako, da se ovi propnu na noktiće nožnih prstića i onda procvile helijevskim glasićem da učinit će sve što treba. Osim tog stručnog zahvata treba znati i razlikovati te ljude, treba biti zdrav, prav, naspavan i u sebe siguran da bi se tako nastupilo, samo za taj jebeni odnos s ljudima treba biti supermen.
Osim treniranja savršenog pristupa različitim individuama, imam i neka svakojaka druga posla, skačem ko vjeverica s jednog na drugog, uključujuć i one koji neplanirano ulijeću usred tog nekog leta i izazivaju nove skokove, i to iscrpljuje do te mjere da sam oko 14 već gotova s aeronautikom. Isključuju mi se pomalo lampice, gase strojevi, zatvaraju prozori, radnici odlaze na počinak i ostaju neki dežurni koji jedva zadržavaju kontrolu nad onim malim blinkajućim dijelovima. A ja trebam funkcionirati još dugo, dugo, dugo dalje.
Trebam, moram i sve to što me jebe i čini stres i izaziva udare, srčane, moždane, bubrežne, betonske i sve ostale.
Ne dam se moram i trebam, jebem li ih.
Jutros sam baš fino otkrila kako zahvatit druge za jajca, a pritom čuvati vlastita živca.
Kad nemaš izbora najbolje je i najlakše tako.
A sad... dalje, dalje, još dalje....

17.11.2010. u 16:59 • 5 KomentaraPrint#
< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Komentari da/ne?

Nahrani me!





Free Counters
Free Counters

Za one koje iz nekog razloga zanima:
moja e-mailadresa@net.hr

prati ona samu sebe u širokom luku...













Check out 99designs for Logo Design