stefica cvek u raljama nyc

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

26.12.2007., srijeda

Radim danas...

Danas sam se uspila odlipit od stola, a bilo je bas opako. Najgore je sta mi je mama pokvarila koncepciju kuvanja, ja sam naime, do sada uvik govorila da americka teletina nije ni sjena nasoj i da zato nije ukusna. A'l pokazalo se da nije problem u teletini, nego u kuvarici.Tribala mi je mater doc vamo da mi otkrije Ameriku i da mi kaze u kojeg mesara ic, koji komad trazit i kako ga napravit.
Moji se, ovih par dana sta su u mene, cude kako od pustih vrata, nikad nikog od susida nisu vidili po hodniku, a ja se nadam da ce tako i ostat...."miris" bakalara i sarmi se sirija zgradom od ranih jutarnjih sati, a odahnula sam tek kad su se pocele pravit fritule jer je napokon nesto pocelo fino mirisat.

Taman nekako u doba kad mi pocnemo pec fritule, krenu i poruke i pozivi sa one strane. Jos ne znam jel prednost ili mana slavit sa svima, ali nam definitivno "veselje" duze traje. Sest sati razlike mi je sad nista, dogodine pocinjem slavit sa Australijom, naime saznala sam da imam neke rodbine i tamo pa ne zelim da se osjecaju prikracemo. Govoreci o rodbini po bijelom svijetu, neki dan je mama zvala svog rodaka u Italiju, a on joj je lipo reka "Ja san se zajubi i zenim se". Nebi to bilo nista cudno da covik nema 63 godine i da do sada nije bija zakleti nezenja, a dok su svi u familiji sritni zbog njega, ja se mislim, "a zamalo se spasija"...

Poruke su mi postala, osim hrane, najdrazi dio Bozica, a mogla bi slobodno rec i Uskrsa. Svake godine jedva cekam vidit ko mi je ove godine posta duboko religiozan. Ovaj put izgleda da je neko doma pocea sa "nek te odnese na krilima andela", a ekipa je samo slala okolo. Dobila sam tri takve, i to mi uopce ne smeta, ali volila bi da dogodine neko smisli malo veseliju poruku, ova mi je bozemeprosti nekako bas morbidna i svaki put me malo strecnilo oko srca kad sam je citala. Nekako mi se ne cini prigodna za Bozic..vise slici za posljednju veceru.

A da ne ispadne da smo samo jeli i pili ovih par dana,isli smo i pogledat Wintuk u Madison Square Gardenu i umisto, Cirque du soleil (koji me blago receno ovog puta razocara), odusevila nas Jana . U pocetku nam nije bilo nista cudno sta svi oko nas piju Janu, ali onda smo se sitili di smo :-)


- 16:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>