stefica cvek u raljama nyc

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

29.08.2006., utorak

Kako sam opet nadmasila samu sebe...

Kako se blizi dolazak doma tako mene moji zasipaju nemogucim zeljama. Ovo bi treba bit novi Murphy-ev zakon; kad se dolazak priblizava, narudzbe rastu. Vec sam navikla da mi draga mama nalazi nemoguce poslove, tipa kupovanje zavijesa kad doden doma, ali sad valjda poucena iskustvom smislila novu taktiku, aj mi donesi nesto od tamo. Vec sam je uvijerila da nema smisla da joj nosim lancune jer kreveti nisu ista velicine (ako jesu molim vas da to niko ne javi mojima doma) e ali mozda bi joj mogla donit stolnjak.ahhh vec mi je i mjere dala. Ma molin te di cu ti stolnjak sad ic kupovat, ni ja ga nemam, doduse ja nemam ni stola, ali to nije poanta ovde..da budem iskrena ne znan ni di se to prodaje. I taman kad ja pomislim da sam dobila ovu bitku, ona mudro poentira; aj dobro, ne moras mi ga kupit tamo, kad dodes OVDE icemo SKUPA nesto nac! ahhhhhh

I opet se pitam kako ja to pametno isplaniram put pa z. prvi ode doma dok ja ostanem jos sedmicu dana ovde da se zezam sa svime. Moja logika nikako da pocne radit u moju korist.Ono sta je tako lipo izgledalo par miseci prije kad se kupovala karta; bit sam sedmicu dana, sve napravit u miru, uzivat u mojim programima, citat knjige u miru, jest cokolino do mile volje, vise nije ni blizu zamisljenoga. Ispadne da sam ostala sedmicu dana duze ovde da bi pokupovala jos gluposti, sredila micija, auto, oprala robu, o tome da na poslu bas sad guzva (ja zivim Murphy-ev law) ne treba ni pocinjat. E da, prije nego je izasa iz stana reka je da ne zaboravim vodu zatvorit i da ne parkiram auto ispod stabla!!

Mozda ja nebi bila ovoliko grintava da mi je bar vrime lipse. Eh i nebo se urotilo protiv mene. Kisa pada vec tri dana i nije je briga za kalendar. Jel njoj neko javija da Lito jos uvik traje!
- 17:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #

16.08.2006., srijeda

Moj OOUR

Danas mi je tribala pisaca masina. Dobro ste procitali, u jednoj Americi u 2006 godini trebala mi je pisaca masina. I naravno da je nisan mogla nac na svom katu. Na katu na kojem radi 105 ljudi mi nemamo pisacu masinu. Prica se da je bila neka elektricna, ali pukla joj je pisaca traka jednog dana, a te trake se vise ne proizvode...tuzna prica. Nemalo me iznenadila cinjenica da ne proizvode vise trake za elektricne masine, jer ja jos doma imam olivetti, sta cu ako mi na njoj pukne traka? Jel njih jos proizvode??
Kao i svakoj drami tako je i ovoj dosa kraj kad se napokon nasla masina na 8 katu! Na osmom katu zgrade od 42 kata!! Nisan virovala ni da cu ovaj dan dozivit...ploce sam nekako prezalila jer nije da sam ih imala previse, ali masinu ne znan ocu li. Cuvat cu moju olivijicu u njenoj originalnoj kutiji, mozda jednog dana postane cijenjena i rijetka ko stradivardijeve violine.

Osim sta imam posla kao sta se vidi iz prilozenoga, nema me na blogu radnim danima, a vikendom se visi po plazama... E da, post o plazama ide u sljedecem izdanju, mozda i sta slika bude. Valjda me nece pribit ka onog bidnog novinara na Znjanu?

Sta sam ja ono tila rec...Eh da, mojima ovde nije dosta sta moram bit ovde od 9 do 5 nego jos i smisljaju razne seminare na koje se mora ici. Eh ni ti seminari nisu sta su nekad bili. Prije bi covik lipo isa, smistija se u zadnju klupu i zaspa. Sad ih moram slusat, i jos nam test daju na kraju. Test! Laknulo mi je tek kad su rekli da mi nece rezultete sefu poslat, samo mi to jos fali. Jedino me kopka sta ce im sljedece past na pamet...kamena s ramena ??

Za kraj ipak ostavljam slag.Imamo novu parolu; jacajmo team spirit. U sklopu igara bez granica organizirano je da se ide jedan dan na ovo . I jos kazu molimo vas da sudjelujete!! Mislim ko je lud da se ne pojavi ?? Krece su u Sridu u podne sta znaci da se taj dan ama bas nista nece radit, a ni sljedeci garant jer ekipa vec vice da ce to bit ' Booze cruise".

Dragi samo vrti glavom i ne moze sebi doc da radimo sa profitom..kako nebi kad nam je spirit jak.
Sta bi reka nas bivsi predsjednik, a nije Tudman;Kompanija sa ovakvim spiritom ne treba se bojat za svoju buducnost.


- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

02.08.2006., srijeda

Ljeto u gradu

NYC izgleda ko Zagreb liti, Splicani otisli doma, Bosanci u Makarsku, a Ameri u planine. Rekla bi da je grad prazan da nema ovih par turista koji setaju gradom sa glavom u oblacima. Doslovno. Ma kako im se samo da setat na ovih 100. Temperatura nam sve vise lici na postotak, danas 100, sutra zovu 110. Ne zelim od straha ni prebacivat u Celzije.
Klima nam radi 24 sata i ne razmisljam niti malo zeleno ovih dana. Citam danas u novinama da je prijedlog da se onima sta su bili u Astoriji bez struje sedam dana da tri miseca besplatno.Struja. A cula sam da su dobili i 150 dolara po danu ili po osobi nisan vise sigurna. Hmmm... danas ne znan bili radje bila bez struje ili da mi daju tri miseca besplatno.

Lito u gradu nebi bilo tako ni lose samo da su plaze malo blize. Ovaj vikend smo isli na plazu, a izgleda da se i po NY state sitija ic bas na moju plazu. Proveli smo dvi i po ure vozeci se. Da vozeci...gmizuci u koloni. Ma nije nam to tako tesko palo jer se protresla cila geopliticka situacija u Croejsi, a dotakli smo se i vrhuske. Bazirali smo se samo na Splicane u vladi, njih ipak znamo, a ako ne znamo, znamo nekog ko ih zna.
- E sta kazes za Primorca
- ma znas da san isa s njim u skolu
- A vidi ovog Zeleznija, ma vidi mu zenu
- E moja rodica ti radi kod njega

Ako mislite da su same zenske bile u autu, morat cu razocarat muski dio, bila sam jedina zenska.

Od ostalih ljetnih radosti najvaznija je ona da idem doma.Lako sta ja idem, ali i moje dvi prije oce da idu. A ajte, sta cu vam ja. Clanak koji je izasa u NY timesu preko vikenda nije niti malo pomoga, i ne znan jel su ikad brze odlucili da idu na godisnji. Ja sad ne znan ocu plakat ili se smijat.

- 01:20 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>