stefica cvek u raljama nyc

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

27.04.2006., četvrtak

On danas dolazi iz Zagreba...


Je, je dolazi, dolazi..i falija mi je,i jedva cekam da ga vidim. I ono sta mi nosi naravno. Narucila sam sve novine; Nacional, Globus, Gloriju, Elle, ima i spisak knjiga dabome, a od onih bitnijih stvari nek mi jos donese ab kulturu i bobisovu sirnicu. Imamo pastetu, ali nemamo sirnicu. Jos jedan dokaz da zene nikad nisu zadovoljne.

Dosa je.Idemo do auta, i on bi vozija.
- Sta si ovo napravila od sjedala?
- Pa pomakla ga kako mi pase.
- I retrovizor si micala?
- pa naravno....
- Pa sve si pomakla..
- A ne, vozit cu bez micanja..

Dosli smo doma.
- Sta je ovo sa televizijom?
- sta joj je? pa vidis da radi?
- Nesto nije u redu.
- Ma sta nije u redu. Vidis da je dobro, imas sliku, imas ton ?!?!
- Je, ali ton nije dobar.
- Kako nije, pa sve cujem?!?
- Nije to to...aha, pa ti si cilo vrime gledala tv bez suround sounda!!
- Ajmeee dobro san prezivila!

- I sta si mi donija?
- Sve ti je u torbi.
- Ovo ??
- ee, zar nisi rekla da ti novine donesem?
- Jesam, ali..nisan mislila Vecernji, Vijesnik I Jutarnji..nego Globus, Nacional, Gloriju..
- E sad, pa sta nisi rekla da oces casopise, ja sam kupova novine svako jutro.
- Meni rijeci novina podrazumijeva sve sta je na trafici...
- E drugi put mi tako reci.
- Pa ni Slobodnu mi nisi donija
- Imas jednu.
- Jednu!!!
- Kod nas se to ne cita, nisan ima di kupit, nego tek kad sam dosa u Zg...
- Ahhhhh


I sad imam brdo dnevnih novina i nema sanse da ne budem objektivno informirana.Srica pa imam pametnog rodaka koji je uvalija drniski prsut izmedu stranica Glorije inace ni nju nebi dobila.Prsut je vakumiran. I mogu vam rec da je Glorija porasla u mojim ocima. Ne samo zbog prsuta. Ima clanak koji kaze da je Tasmanijska neman zivotinjica koja naraste najvise do 12 kila!Pa nek mi sad neko kaze da se ne moze nesto i nucit iz nje.
Ipak ono sta me je najvise nasmijalo su dvi knjige, koje cak nisam ni narucila, ali moj najdrazi-najmladi-rodak mi je posla. Novi Jergovic i novi Aralica, lice uz lice, priljubljeni i zapakirani u istoj kesi.



- 16:16 - Komentari (18) - Isprintaj - #

25.04.2006., utorak

Servisne informacije

Kad sam otvarala ovaj blog imala sam ideju da ce mi on pomoc ostat u kontaktu sa svima kojima se ne stignem javit kako triba, i da moja ekipa rastrkana okolo ima ideju sta se mi se to dogadja.
Do danas mislim da ne samo da nisam uspila u tome...nego sam sebi dala jos posla. Sad mi svi citaju blog i salju mi mail sa komentarima !??!?!!?

E zato sad koristim moje vlasnicko pravo da urbi et orbi javim;

MINJAM POSA STOP NE PISITE MI VISE NA MAIL OD FIRME STOP JAVIT CU SE ZA PAR DANA SA NOVOM ADRESOM STOP AKO SE NE JAVIM NA RIVI SAM STOP

I posto ocu bit sigurna da se ovo procitalo pozdraljam vas na kraju uz junacki pozdrav;

Long live America !!! :PPPPP

- 14:45 - Komentari (13) - Isprintaj - #

23.04.2006., nedjelja

Proleteri svih zemalja ujedinite se

Meni se ne spava. I naravno kad mi se ne spava svrljam po blogu. I onda skuzim da nema blogera koji bar jednom nije spomenija glupe, ma sta glupe, najgluplje amere i bozesacuvaj/bljak/odvratnu/fuj zemlju Ameriku. Hmmm...ovo hmmm zato jer se ja odma pitam jesu li ti ljudi ikad bili ovde, jesu ikad studirali ovde i jesu ikad radili ovde?? Ne znan jel sad uopce ima smisla govorit da sam ja radila, studirala i dabome zivila u obe zemlje pa bi mogla nesto rec o tome....ali nema smisla.Ovo hmm je vise bilo zato jer sam se zapitala, a sta bi Amer pomislija da dode kod nas studirat ili zivit?

Prvi dan srednje skole, razrednica kaze
-da se upoznamo,neka svako kaze koju je osnovnu isa i kako se zove?
- Ja sam Milica sa Vrbe (za neupucene Vrba je selo kraj Sinja)

sat zemljopisa; Ivana trazi Australiju po Panonskoj nizini

Sat povijesti
- Ko je bija Ivi Lola Ribar (ebi ga, kriva generacija, jos su oni bili u modi)
- A ribar valjda.

Pravo, odgovara se ispit iz Rimskog prava; profa pokusava pomoc
- Pa recimo da su ti roditelji kupili kucu i stavili je pod hipoteku, kako se to zvalo?
- Ali nisu kupili kucu??

Kupujem jabuke u Keruma
- A molim vas ocu dobit kesu?
- A sta ce ti?
- ?!?!?!?

Zoves na telefon neku firmu za neku informaciju
- Halo, ovde zy ocete mi molim vas pomoc da saznam...
- Ja to ne radim.
- A ocete mi molim vas rec ko radi, stvarno mi triba?
- A sta cu ti ja!
- tu-tu

Razgovor za susjednim stolom u kaficu
- Ala vidi koliko mrtvih od potresa u Turskoj
- ma pusti sad kroniku 92, vidi mi nove postole.

Naslov u novinama ; "Na Porinu zabranjen ulaz trubačima iz Dragačeva"

Pametnome dosta, a ja odoh sad spavat.

PS. vidim da se pocelo krivo kuzit ovaj post.Pitanje nije jesu oni glupi ili pametni, a mi bolji ili gori, pitanje je sta bi oni pomislili da dodu kod nas i zakljuce nesto iz bilo kojih par primjera. Ocemo sad ponovo....A da ja stavim za kraj da budala ima svugdi, i sta bi tek bilo da ja tek pocnem pisat na koje sam slucajeve naseg vrlog naroda naletila ovde...ahhh...jedno od pitanja mi je cak bilo;
- Mala, a znas ti kako se dere jeza ??





- 09:39 - Komentari (29) - Isprintaj - #

17.04.2006., ponedjeljak

Pitam se, pitam se..dali je ovo lako znati, ili mene sreca prati...

Nazad u nove radne pobjede. Nakon neradnog Petka uzetog na vlastitu inicijativu. Nego kako nego na vlastitu. Nema ovde drzavnog praznika, a ni crkvenog za Uskrs.I na sta bi to slicilo da svaka religija oce da joj praznik bude drzavni, ne znam bi li uopce imali radnih dana u ovoj zemlji ?!? Ali da ne ispadne da nam guse nase vjerske slobode, daju nam nesto sta se zove floating holiday. Uzmes onaj dan u godini kad dode tvoj praznik, blagdan, rodendan, shopping day ili kad ti je vec svega dosta.
Eh, a di je ono kad nasi spoje dvi neradne sedmice, od jednog Bozica, preko Nove Godine do drugog Bozica..da se niko nebi nasa uvrijeden. E da, a kako druge religije kod nas to rjesavaju, jel ima i kod nas floatera?!? Jel ima kod nas drugih religija ??

Nego sad se nesto mislim; isla sam citat Slobodnu, ka i svako drugo jutro tamo me doceka friska novina, kad ono tamo jos uvik stara Slobodna, ona od Subote, sta znaci da nova jos nije izasla. (ovo se zove logicno zakljucivanje), pa se mislim (sad ce pitanje), ako je kod nas jos praznik, jesam li se ja mozda zezla, mozda nisan tribala uzet Petak, nego Ponediljka. Koji dan je jaci, u blagdanskom smislu od ta dva dana? a ovo pitanje povlaci jos jedno, ko je veci katolik onda, onaj koji ne radi na Veliki Petak ili onaj koji ne radi na Uskrsnji Ponediljak ??!??
- 13:43 - Komentari (17) - Isprintaj - #

12.04.2006., srijeda

O svemu pomalo, o nicemu posebno...

Danas kad se nisan sitila koja mi je lozinka za mog blog, svatila sam da je vrime da se napise nesto.
A kako ovih dana vise ne radim nego radim, nemam vrimena ni za blog napisat; desava mi se americki san, pocnes vise zaradivat i zapostavis kulturno uzdizanje.
Krenimo redom, od najvaznijih vijesti.

Dosla Gavrilovic pasteta u NYC !! Masala!
Ovo obicnom citaocu, naviklom na obilje svega sta nas Kerum nudi, mozda nece bit velika vijest, ali svi oni "moji" od doma ovu vijest ce popratit uz zvuk odobravanja i klimanja glavom, samo oni znaju koliko se kila (sta kila? tona!) pastete dovuklo ovde svakakvih kanalima, bilo u mojim, bilo u tudim borsama. A i ono legendarno; "sta cemo ti donit?" "Gavrilovicku!" - polako ali sigurno ulazi u povijest. Od danas Gavrilovicka i na policama NYCa!! Cijena prava sitnica!

Novi film.Isto misto, ista ekipa, isto vrime, ovaj put Sretno dijete. Velika objasnjenja su nepotrebana, oni koji su gledali, svatit ce, oni koji nisu; sta cu in ja. Moja prija amerikanka je ostala ugodno iznenadena dobrom muzikom, a neugodno idejom "imas kucu, vrati stan". Ovo se doduse ne spominje u filmu, ali mi smo joj isli poblize objasnit ideju socijalizma....izgleda da nismo bas uspili jednu amerikanku(koja, usput budi receno glasa Democrat!) okrenut za nasu stvar. Doduse nismo joj ni uspili objasnit zasto se ona revolucija na Kosovu zvala Jogurt revolucija, pa nije ni za ocekivat da cemo joj cili Oktobarsku objasnit u jednu vecer nakon dva gin-tonika.
Ali od svega je mene najvise iznenadila cinjenica da moja prija sarajka nikad u svom djetinjstvu dok je jos sidila sa rajom po ulici, e tada, ona nikad nije sidila na trafici. Cak stovise; ona legendarna; Jel i doma sidis na trafici? njoj nista ne znaci ??? E a rekla sam da me vise nista ne moze iznenadit.

Dobila sam novi posa. Bit ce za kavu, ali nisan sigurna oce bit za slag.
(Da parafraziram staru majku koja je jednom prilikom zvala u USA i pitala; "kako je?" a ja kazem: "dobro je, imamo za kruv?" - "A jel se ima za sir?" E ebi ga sad!)
Neki dan me zove zena iz nove firme na telefon (a ne, ispod prozora me dosla zvat)
- Prosli ste background check, ali samo da vam kazem, nista poceli radit za BB u 10tom misecu, nego u 11stom, osim toga sve je fine.
Mislim stvarno su picajzle..misec vamo, misec damo..uostalom nek budu sritni da sam se sitila, jer ovde se ipak prica o 1999toj godini. Jel oni stvarno ocekuju da svak zna sve svoje poslove u dan ???? Doslo mi je da joj kazem; e sad necu ni radit za vas...ali par dolara je par dolara vise koliko god mi sutjeli o tome.

Vrijeme danas; mjestimicno oblacno, sa pojavama sunca izmedu oblaka...kisa moze bit, ali ne mora.

Do sljedeceg javljanja za pravi dnevnik HTV-a Stefica uzivo sa 26tog kata.


- 13:32 - Komentari (24) - Isprintaj - #

05.04.2006., srijeda

Sokiras me majke mi!!

Pada snig!!
Pas mater!!
Stvarno pada!!!


- 17:57 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>