stefica cvek u raljama nyc

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

21.11.2006., utorak

I bilo Bijelo Dugme u NYC 11/19

Kazu da slika vridi 1000 rijeci, a ja mislim da ova dva emaila ispod opisuju koncert bolje od svih novinskih reportaza. Slike mozete napravit u glavi, a muzika u pozadini nek' bude "tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac"

From: sany@aol.com
To: stefica@hotmail.com
Sent: Mon, 20 Nov 2006 9:13 AM
Subject: dan posli


ja ovo dole nisam mogla procitati ( vid pomucen, dobovanje u glavi) ali predpostavljam da ima veze sa osjecajem pregazenosti i najgore boli u svakom atomu bica. Ja sam sigurna da je ovo moj posljednji koncert ovog tipa i sljedece moze biti samo neki filharmonijski orkestar, ciji koncert pocinje u 2 a zavrsava u 3 PM i to u Subotu. Za mene je ovo definitivno zbogom koncertima na kojima se pije, stoji, skace i sve sto smo sinoc radili ??!?!??!?!? sta se u stvari sinoc desavalo????!?!
Bole me trepavice

-----Original MessageSend-----
From: stefica@hotmail.com
To: sany@aol.com
Sent: Mon, 20 Nov 2006 9:13 AM
Subject: dan posli


sve me boli, boli glava, bole noge, glas otisa..lagli sinoc u tri sata,
samo sam se izvalila na krevet, jutros kada me neko tuka, nisam se imala
snage ni istusirat...obukla sam se sa sta manje pokreta jer svako pomicanje
glave mi je ko zemljotres od 8 Richtera!! Sad ovde buljim u ekran i mislim
se kog vraga sam uopce dosla jer sa ovakvim glasom se ne mogu ni na telefon
javljat, a kamoli imat jos i konverzaciju na sastanku! A da samo znas koji
mi je napor ovo tipkanje, svaka tipka mi u mozak tuce..jao, jao, jao....a i
ne znan koji je tebi vrag sinoc bija...:-))

- 23:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #

18.11.2006., subota

...da se ne zaboravi

Odustajem od svih traženja pravde, istine, odustajem od pokušaja da ideale podredim vlastitom životu, odustajem od svega što sam jučer smatrao nužnim za nekakav dobar početak, ili dobar kraj. Vjerojatno bih odustao i od sebe sama, ali ne mogu. Jer, tko će ostati ako se svi odreknemo sebe i pobjegnemo u svoj strah? Kome ostaviti grad? Tko će mi ga čuvati dok mene ne bude, dok se budem tražio po smetištima ljudskih duša, dok budem onako sam bez sebe glavinjao, ranjav i umoran, u vrućici, dok moje oči budu rasle pred osobnim porazom? Tko će čuvati moj grad, moje prijatelje, tko će Vukovar iznijeti iz mraka? Nema leđa jačih od mojih i vaših, i zato, ako vam nije teško, ako je u vama ostalo još malo mladenačkog šaputanja, pridružite se. Netko je dirao moje parkove, klupe na kojima su još urezana vaša imena, sjenu u kojoj ste istodobno i dali, i primili prvi poljubac-netko je jednostavno sve ukrao, jer, kako objasniti da ni sjene nema? Nema izloga u kojem ste se divili vlastitim radostima, nema kina u kojem ste gledali najtužniji film, vaša je prošlost jednostavno razorena i sada nemate ništa. Morate iznova graditi. Prvo svoju prošlost, tražiti svoje korijenje, zatim svoju sadašnjost, a onda, ako vam ostane snage, uložite je u budućnost. I nemojte biti sami u budućnosti. A grad, za nj ne brinite, on je sve vrijeme bio u vama. Samo skriven. Da ga krvnik ne nađe. Grad - to ste vi.

Priča o gradu (Sjećanje na Vukovar - 25.8.-18.11.1991.)
Siniša Glavašević
- 19:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

15.11.2006., srijeda

Crtica sa posla ilitiga svakidasnja jadikovka


Tebi je ustvari Slobod(n)a bitnija od Buducnosti sto je i uredu, samo bi mi sada trebali bit odrasli pa svatiti da Buducnost zahtjeva zrtvu :-)))))blablablabla

Eto


-----Original Message-----
From: stefica@hotmail.com
To: sany@aol.com
Sent: Tue, 14 Nov 2006 10:31 AM
Subject: Re: onda..



evo taman smo imali sastanak sa novim seniorom ovde - ma kada ne znas kako
svi pricaju, gledajte ne ovo ka priliku, ovo nije lose za vas, ja cu vas
pustit da radite same, meni dodite samo kad me trebate..blablabla..citaj
izmedu redaka, sve je palo na nas dvi. Najgore od svega je sta je ova moja u
timu ambiciozna (rijec bolesna ambicija mi pada na pamet) pa ja ispadnem totalno
nezainteresirana... Ebate jutros su mi odma uvalili sastanak dok jos nisam
ni kavu napravila pa sam poludila jer nisam jos ni Slobodnu procitala..
a kad sam skuzila da sam luda zbog toga..e onda sam poludila na sebe jer mi je
Slobodna bitnija od buducnosti i karijere:-))

- 14:53 - Komentari (10) - Isprintaj - #

10.11.2006., petak

Ljubomorna sam...

Znam da se moze bit ljubomoran na svake gluposti;na bolji stan, diplomu, auto, zenu, ljubavnicu, cipele, placu, tv, kucnog ljubimca ili noge …ali kad sam danas procitala da je Hrvoje Salkovic roden 1973 dobija nagradu za najbolji roman napisan na na temelju par putovanja; obuzela me zelena zloca. Dvi godine je stariji od mene!! DVI!! Knjigu nisam citala ali to me ne zaustavlja u tipicno nasem razmisljanju; nes' ti njega, i ja san bila u San Franciscu I New Yorku pa ne pisem knjige.
Mislim da nisam ljubomorna na nista gore navedeno, ali ljubomorna sam na sve koji mogu pisat onako usput..kada ih nije briga i usput pokupit nagradu. I jos kaze sav novac trosim na putovanje..lako je tako. Kako bi bilo da ja dodem sefu i kazem mu; iden ja sada malo putovat a ti mi cuvaj posa dok se vratim!!
Bem ti posa od 9 do 5 koji te uljuljka u neki tzv. konfor I da dvi sedmice godisnjeg odmora!! I bem ti odgovornost…zasto ne mogu lipo ostavit sve i otic sa vricom u Argentinu pa jos napisat knjigu. Ako je moga Pauletic mogu i ja….ne moram ni nagradu dobit.

Bem ti Hrvoja Salkovica I njegovu knigu koju nisan citala, ali me sami naslov "Priručnika za turizam, lov u mutnom i traganje za snovima" natira da pozelenim…da traganje za snovima. Da vidim kako bi traga za snovima da radi od 9 to 5!!



- 02:01 - Komentari (15) - Isprintaj - #

07.11.2006., utorak

Battle for Congress

Danas su ovde izbori, a Ameri ko Ameri odma upali u statisticku ekstazu. Svaki dan se nova istrazivanja pojavljuju; sta najvise utijece na to za koga cete glasat? Iraq? Brak izmedu homoseksualaca? Ekonomija? Odnos kandidata prema biracima? a odnos prema punici? Vec pet dana nema normalnih reklama na televiziji (skoro pa da mi i fale), samo ove preizborne. A ni te predizborne nisu sta su nekad bile. Neki neozbiljni promatrac bi moga slobodno zakljucit da su predsjednicki izbori koliko se puta Bush pojavija u svakoj demokratskoj "reklami" na televiziji.
Cak su ga i pitali jel' primjecuje koliko ga demokrati koriste, a on u svom stilu odgovara:
- Are they saying anything good ?

Dragi se ozbiljno posvetija brojanju krvnih zrnaca, svaki dan me doceka sa novim statistikama, kako je krenulo pocet ce i grafikone crtat po stanu;
- Evo vidis da nemate sanse? Pogledaj ove brojeve?
- Di si to nasa? u New York Timesu?
- A ne, tvoj Fox cu gledat.

Ispada da svi demokratski kandidati imaju samo jedan plan i program, maknit Busha, a republikanci samo dokazat da bi im se moga dogodit Kerry ako ne budu slusali. A ni jedni ni drugi nemaju nista konkretno za pokazat, niti mogu ista znacajno prominit. Niti ce trupe iz Iraka, niti ce se homoseksualci zenit (mozda udat??) u crkvi.

Ali u moru sivila, ipak ima nesto dobro, u zadnje vrime se pojavila reklama koja ne podupire nikoga osim samog glasanja i kaze, ne glasajte za nekoga samo zato jer vam je simpatican, glasajte jer znata sta zastupa. Ili druga totalno drukcija; molimo vas ucinite nam uslugu i ne glasajte ako ne znate zasto glasate.

Ipak od svega me najvise odusevljavaju telefonski pozivi, ima par dana se osjecamo tako vaznima i bitnima jer sve sami politicari zovu da nas uvijere da su oni pravi izbor za nas, a meni nema nista draze nego se zaderat i uvalit slusalicu dragome;
- Z. Bill Clinton te trazi !

PS. Ovde nema predizborne sutnje!



- 18:19 - Komentari (16) - Isprintaj - #

02.11.2006., četvrtak

Dnevne crtice

Kazu da se zivot sastoji od sitnica, e danas je zbilja bilo par dobrih "sitnica".

Pricam sa sestrom i kaze mi kako su morali platit kaznu za pogresno parkiranje;
- Pa di prije? pa tek ste dosli?
- E rekli smo i policajcu da smo sletili ima tek tri sata, i pokazala sam mu avionske karte, a on me onako ozbiljno pogleda, izvadi cackalicu iz usta i kaze "tako znaci, ni tri sata u zemlji, a vec u prekrsaju"!

Jucer neki mali dosa u skolu obucen ka Hitler, ravnatelj dosa po njega u razred;
- Furer, smatrajte se ratnim zarobljenikom. - i odvea ga u kancelariju da popricaju. Ovde naravno prica zavrsila na naslovnici NY Posta, a ja bi ravnatelja zaposlila u comedy clubu.Duhovitiji je od nekih koji su placeni za to.

U doktorskoj ordinaciji,standardna pitanja;
- jel pijes i koliko?
- paaa recimo casu vina posli rucka.
- jel pusis?
- ne..
- a nesto ilegalno?
- ?
- S kim se sexas, musko, zensko, oboje..
- ?!??!
Nije meni cudno sta ona pita, samo me zabrinulo kad je pocela nabrajat..nije valjda da je tila nabrojit jos koju kombinacija?

Dodem doma z. pita;
- Jel mislis da je Kerry reka ono namjerno
- a sta bi sa " kakav je bija tvoj dan" ???

E je mi drago sta se digla prasina oko ovoga, izgledalo je sve odluceno i prije izbora. Kako ovde pricaju, poceli su mirit koltrine u White house,..a evo jos su se i posvadali demokrati izmedu sebe jel se triba izvinit ili ne. Eh kakvi su, i kad im je sve servirano ne mogu pobijedit, i onda se svi oko mene cude kako to da nisam demokrata. Zasto? Ovako mi je veselije u kuci.


- 02:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>