Ja ja ja

subota , 24.06.2006.

Kako je to osjećati se kao budala kojoj nitko ne vjeruje.
Lažljivica koja glumi bolest, koja se izvlači prijevarom iz teškoća.
Netko tko ima pogrešnu životnu perspektivu, tako kaže…sa krivim priviđenjima ići psihijatru. Da. Hipohondar, s nekom izmišljenom tjeskobom.
Jesam li to ja ili je to ljutita riječ razočarane, usamljene i nestručne starice?!
Ne može mi se vjerovati, tako misli. Sve su laži, možda su mi osjećaji lažni također.
Pa sjetih se – vidi se koliko vrijedim, po meni. Što više ljudi potvrđuje nepovjerenje to je moja slabost veća.
Krhka ili Prokleta? Prije mišljah da sam krhka, Fragile, sada mi se čini da sam prokleta. Osuđena na prigovore takve vrste. Ali krhka, opet. Prokleta i krhka.
Budući da je tako ispovjedit ću se sebi, jedino ja mi vjeruje. Čovjek da misli da je dovoljno. Pa tek sam čovjek, društveno biće – ja mi nije dovoljno.
Biti ili ne biti krhka – nije to pitanje – stvar je u vrijednosti.
Vrijedim li ikome koliko oni meni znače? Pomislih da je ljubav koju pružam općenito jednostrana. Možda se ne vjeruje ni u tu ljubav…
Zapitam se može li mi itko pružiti koliko ja pružam…?
Jesam, hladna na prvi pogled. Važno je ono što biva u meni. Moje ja koje toliko voli, previše - Uništava se doticajem nepovjerljive okoline…
Rekli bi da nisam takva.
Molim vas da mi još malo pričate o meni, čini mi se – krivu sam osobu upoznala, ne prepoznajem se u tim riječima. Živim li u zabludi? Lažem li sebi? Ili previše truda ulažem u sebe i ispravke loših strana karaktera, pa su promjene koje učinih pošle krivim putem…

Image Hosted by ImageShack.us

Izbljedjele riječi

utorak , 13.06.2006.

I.
Postali smo stranci. Dvije različite osobe s nekim hladnim fizičkim kontaktom… Komunikacija je pala na minimum. Zajedno smo, ali udaljeni. Povremeno se viđamo, povremeno se poljubimo, ponekada dobacimo koju riječ jedno drugome ili neki znatiželjni pogled. Ne može se reći samo toplinom ruke ono što se može reći riječima. (Meni te riječi fale…)
Smatram da je u vezi važan razgovor. Kod nas su te riječi izblijedjele, nestale… Kao da su postale suvišne. (Ja to ne podnosim.) Ne dijelimo više nikakve tajne, ne zezamo se, ne pričamo o bezveznim stvarima, ne pričamo o ničemu!!! Kako da živim uz nekoga tko mi ništa ne govori? S nekim od koga više ne osjećam ljubav…Kod mene je ta ljubav davno nestala. Već odavno je to ne-komuniciranje stvorilo u meni bezvoljnost. Već odavno mi se čini da ga ne poznajem više…da mu to vjerojatno nije potrebno! (Mene to ubija). Vrijeme je da završi sve. Ne može biti bolje. Ne može se poljupcima nadomjestiti duševna glad.
Možda ima onog povjerenja, koje mi je isto toliko važno, ali nije dovoljno.
Mislim da ne tražim previše…U vezi je najpotrebniji taj razgovor…Upoznavati se tijekom cijelog života…Dijeliti mišljenja, uspoređivati se, zezati i smijati se zajedno, ubijati dosadu ne samo fizičkim putem nego i kroz taj razgovor…Postalo je hladno u njegovom naručju, odavno.

II.
Vrijeme je da odem na drugu obalu. Već vidim sreću kako me čeka! Čeka me već duže vrijeme, ja se nisam uspjela odvojiti od hladnog zagrljaja (to je navika). Možda će biti kratkotrajna, toga se i bojim. Možda će me sreća šutnuti nakon nekog vremena…Trenutno ne želim razmišljati o tome…(Pobjedi strah! Pokušaj…)

Image Hosted by ImageShack.us

Goodbye My Lover

srijeda , 07.06.2006.

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow...

by James Blunt

Image Hosted by ImageShack.us

7. lipanj 2006.
OVO JE KRAJ...I POČETAK. MOŽDA NOVI POČETAK. VOLJELA BIH DA JE TO...DA JE POČETAK, ali se osjećam kao da je kraj...Ali je početak...i kraj. Početak s krajem! Početak nečeg novog, a kraj starog života. Početak kraja? Kraj početka? Bolje da prestanem prije nego što se izgubim u svojim riječima...

LOST

petak , 02.06.2006.

Dvoumim se. Teško je odlučiti gdje će sreća biti, u čijim će rukama biti. Neodlučna sam. Volim taj zagrljaj. Teško mi je otići od mjesta na kojem se srce nastanilo, odavno. Strah me. Kako početi ispočetka? Ja to vjerojatno ne znam. Odustati od stare navike.
Ne pitaj me što mi je. Znam da sam u jednom trenutku silno htjela nešto novo. Ali sada, kada se stari život vratio, shvatila sam koliko mi je drag. Riskirati? Ne mogu, ili ne želim…ne znam. Uvijek je bio tu. A sada da tražim ljubav drugdje, teško je…postalo je nezamislivo.
I ne znam što želim. Rekla bih možda trebam vremena, ali ne želim to vrijeme oduzimati nikome, tebi ne. Previše razmišljam i ne upuštam se u takve avanture…Voljela bih nastaviti život ovako…u jednom trenu. U drugom, voljela bih preći most, otići na drugu nepoznatu stranu.
Ne, traži ljubav na nekom drugom mjestu…Ja nisam dovoljno dobra, nisam dovoljno sabrana. Ne mogu sada učiniti taj korak…Čini mi se da volim. Volim li ponovo? Ne znam, vrijeme će pokazati sve…
Ne čekaj, idi, u susret nekom drugom. Voljela bih vidjeti tvoju novu sreću. Možda ću žaliti. (Najvjerojatnije hoću). Ali sretna ću biti sa svojim starim životom. Previše toga nas veže.
Ne mogu podnijeti pritiske. Oprosti mi što nije uspjelo…Ali znaj da neću zaboraviti te dane. Oprosti mi. Teško mi je reći kako se osjećam.
Teško je objasniti. Možda ćeš shvatiti jednoga dana.
Možda se nađemo opet negdje…daleko. Oprosti, teško mi je povrijediti nekoga…ali sada to moram…jer ne znam odlaziti.

Ne. Šta to govorim? Ja ne želim da ovo završi. Da prestane. Ja ne znam što želim. Ne znam želim li tebe ili njega? Ne mogu čuti srce…Vrijeme će pokazati sve…Vrijeme će možda reći što mi je činiti…
Možda propuštam jedinstvenu priliku. Strah me. Ne znam što da činim…
Izgubila sam se u potragama.

Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>