Pregled vremena

petak , 14.04.2006.

Lithium - Nirvana

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.

Yeah

I'm so lonely. And that's ok.
I shaved my head. And I'm not sad. And just maybe.
I'm to blame for all I've heard. And I'm not sure.
I'm so excited. I can't wait to meet you there.
And I don't care. I'm so horny. But that's ok. My will is good.

Yeah

(Chorus) I like it. I'm not gonna crack.
I miss you. I'm not gonna crack. I love you.
I'm not gonna crack. I kill you. I'm not gonna crack.

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles.
In a daze cause I've found god.


Lijep je dan. Škola je privremeno završila. Dečko mi je došao s faxa. Slušam muziku – volume 30. Ugodno mi je. Što više tražiti?
Jučer sam visila s frendicom na msn-u do pola tri – uživala sam valjajući gluposti kao i uvijek. Godio mi je taj razgovor. S jedne strane – ubijao me! Jer se u meni probudila opet neka žudnja. Žudnja za usnama…
Nabacila je temu – što bi bilo kad bi bilo…da starci saznaju da nas dvije barimo ženske. Haha…da. Uopće nije smiješno. Mislim da bi završila razapeta na križu. Rekoh, ovo je najbolji odgovor:

Image Hosted by ImageShack.us

Danas sam nešto pospana.

Mačke se ševe meni ispred kuće. Ijak. Da…sve je to prirodno. Kao i kod nas ljudi. Sex je normalna pojava. Meni još nepoznata, neistražena. Iskreno nemam ni neku želju da pokrenem takav odnos. Volja i želja za tim trenutno su mi na minimumu.
Heh, da…sjetih se moje «virtualne» sado-mazo prijateljice (desno u boxu). Rekoh - nije to nenormalno – više neobično, rijetko prakticirano. Uživati u nanošenju boli. Kako smo samo svi različiti…

Posjetila me sestrična. Pokušala sam joj pružiti sve što mogu. Znam kako živi – Odvojena od tate, kojeg viđa dva puta godišnje. Očuha, kojega je donedavno imala , više nema. Selila se sada po treći put. A tek se navikla na svoju dotadašnju okolinu. Tek joj je 14 godina, a cigarete su na dnevnom planu. Poslije nastave piju «Bavariju» u parku. Slušaju hard rock i drapaju si hlače. Znam – glazba nema ništa s tim, ali ipak kad bolje pogledaš, takvo nešto slušaju oni duboko povrijeđeni…Jer jednostavno paše takvoj duši. Onaj bijes kojeg nemaš snage sam izbaciti iz sebe. Činiš to kroz glazbu…
Žao mi je. Žao mi je što se takve stvari događaju djeci. Pitala me «Žašto si tako dobra prema meni?»…Samo sam se osmjehnula i šutila. Rekla mi je «Da si ti čula sve što sam ja morala čuti, odavno bi pušila». Rekoh joj da nije jedina, da ju razumijem.
Šta sam ja sve čula? Čula sam kako me stara (u navali svojih bjesova, kada ne razmišlja o onome što govori što mene jako pogađa) optužuje da «muljam» sa susjednom koji ima 35 godina, da previše volim tetka, jer je on ipak muško. Da sam sotonist jer ne idem u crkvu. Da sam narkoman i da imam glupe prijateljice, jer imaju pirs. Da se prestanem družit s njima, jer ne prolaze s 5. Čula sam i kada mi je stari govorio da će opet počet pit ako ja nastavim pušit. (Stari već tri godine ne pije. Bio je teški alkoholičar, a sada je samo nervozan). Stavio me pred izbor – on sa flašom u ruci i ja s cigaretom, ili ćemo oboje bit «clean». Meni je to više bila neka vrsta ucjenjivanja. Moje suze nisu mu ništa značile i dalje me je ucjenjivao. «Prestat ću.» Rekoh. Ali riječ nisam održala.
Čula sam od polovine svoje rodbine da sam narkomanka, jer sam nosila killere i irokezu. Stari mi je branio izlaske dok god bih ju nosila. Moj ponos nije htio rušit tu frizuru! Ali nakon nekoliko mjeseci neizlaženja popizdila sam i pustila kosu,s amo da vidim društvo i da provedem noć s njima. Sad sam klošar jer se furam na široke hlače. Ja sam propalica, jer ne prolazim s 5. Šta sam sve čula. A sve sam oprostila., svakome. Nisam osvetoljubiva. Ali to su stvari koje nikada ne zaboravljam…

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>