Because of you

petak , 24.03.2006.

Svi mi uvijek govorimo – postoje gore stvari, ima ljudi kojima je lošije nego meni… Ali u cijelom razdoblju neke blage depresije razmišljamo o sebi i plačemo zbog stvari koji se nama događaju.

Ja želim zapisati dio sebe.
Izvan smjehova i radosti.
A kad se vratim svijetu, životu
Plakat ću zbog drugih i za druge,
Slušat ću druge,
Živjet ću za druge,
I moći ću tako.
Lako će biti, jer me to ispunja.
Dok god budem imala
Ovo utočište gdje bježim
Kada se želim posvetiti sebi.

Sve što mi se događa, svaki stih - posvećen je nekome…Osjećaji uzrokovani su «drugima». Da nema nje bi li napisala ove stihove? Da nema njih bi li ikada stvorila ovo?

Image Hosted by ImageShack.us

«Jedan od mučnih dana kad oči blude s predmeta na predmet i kad duša ne nalazi nigdje mira. Mislio sam cio dan na život svoj, kakav bi imao da bude i kakav ne može biti.
Iza večernje kiše bilo je mnogo crvenih oblaka koji u meni digoše slutnju neizrecive sreće i visine. – Čudno je, kako je malo potrebno da budemo srećni i još čudnije: Kako često nam baš to malo nedostaje!»

[em](Ivo Andrić, Ex Ponto)[/em]

Primjedba: Počela sam slušat neke pjesme Kelly Clarkson...textovi su...posebni. Mislim da ću stavit u box.

<< Arhiva >>