mjesto:zauzeto

subota, 13.05.2006.

sljedeća pjesma zahtjeva veliku koncentraciju. zato, oni koji u trenutku čitanja nisu puni koncentracije bolje je da ne zamaraju svoje moždane vijuge. ovo je samo pjesma koja govori o suprotnostima i koliko su važne. jer da nema crnog ni bijelo nebi postojalo.

Gdje je čista kiša da opere zaprljane obraze?
Gdje je srce iskreno što glumeći opstaje?
Gdje je nježan osmjeh iskorišten previše?
Gdje je jasan znak što kazuje da gubitnik ne ostajem?
Gdje su lake misli neograničene slobode?
Gdje je topla ruka što pozdravlja razlike?
Gdje je vječna igra života?
Gdje je krivi put na kojem ostavljam tragove?

Sad nema puta, ni onog što vodi u nepoznato.
Nema kiše da ispere bolne riječi.
Nema srca da voli i čuva.
Nama osmjeha da ozari tugu.
Nema znaka da mi ukaže grešku.
Nama misli što drže me na zemlji.
Nama ruke da me uhvati u padu.
Nama igre
..sve je izmišljeno.

Gdje je prazna soba što suze moje čuva?
Gdje je čvrsto tlo što para moja koljena?
Gdje su legla crvi da mi prave društvo?
Gdje je žarko sunce što me uči vidjeti?
Gdje je trak ljutnje da me utješi?
Gdje je moć mržnje što oslobađa?
Gdje je suhi pijesak što ga moja voda hrani?
Gdje je nedodirljiva sjena, moj vječni pratilac?

Sad nema sjene, da ostavi trag.
Nema sobe, da čuva osamu.
Nema tla, da molitvu sasluša.
Nema crvi, da se samnom smiju.
Nema sunca novog početka.
Nema ljutnje, ona prekida moj glas.
Sad nema mržnje što otvara vrata.
Nema pijeska da prekrije sve što je izmišljeno.

Gdje je dim, težak i gust?
Gdje su crni špijuni da otkriju istinu?
Gdje su moje želje što uljevaju nadu?
Gdje su dobri ljudi, da im se pridružim?
Gdje je neodređeno vrijeme, tako prolazno i tiho?
Gdje je draga sreća, iznenadna i promjenjiva?
Gdje je koraljna ljubav, savršena i pohlepna?
Gdje je tragična smrt sa najljepšim zvukom?

Sad nema dima, tako teškog za podnijeti.
Nema špijuna da otkriju život moj.
Nema želja da ispune žudnju.
Nema ljudi ni dobrih, ni loših.
Nema vremena, izgubljeno je u sebi.
Nema sreće. Tko ju je izmislio?
Nema ljubavi, nismo je vrijedni.
Nema smrti, zauvijek patimo.

Gdje je sram što me ponizuje?
Gdje je sveznajuća sudbina da sve svrši?
Gdje je moj stranac?
..voliš me previše!
Gdje je čvrsta volja koja gura me poput životinje?
Gdje je jučer da me suoči s prošlošću?
Gdje je danas? Spominjemo ga. Nema ga.
Gdje su sutra, pronicljiva i neostvarena?
Gdje je žedna pustinja, mjesto da nestanem?
Gdje su modri valovi? Nose me..

Sad nema srama što me drži budnom u noć.
Nema sudbine. Prebolno je. Umrla je.
Nema stranca.
..On voli me previše.
Nema volje, davno odustala je.
Nema jučer, da zatvori uspomene.
Nema danas. Nikad nije bilo i neće ga biti.
Nema sutra, ukradena su slabijima.
Nema pustinje tako široke, da me pretvori u svoje zrno.
Nema valova! S kim ću plakati?

Gdje si Ti, moj predivni zvuče?
Gdje si Ti, za koga vrijedi plakati?
Gdje si Ti, najdublja misli?
Gdje si Ti, šareni svijete?
Gdje si Ti, s poljupcem kraj uha,
da čujem glazbu tvoga daha?
Gdje si Ti?
Gdje je raj?
Reci mi,
želim doći.





13.05.2006. u 15:10 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

rasprava o utjecaju globalnog zatopljenja na razmnožavanje malih žutih mrava sa šest nogu.ha ha ha

Image Hosted by ImageShack.us
pušenje dozvoljeno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Umorna


Umor je duboko u meni
riba u vodi, podrum u kuci
Umor je na rubu usne
rec upucena nekom ko odlazi
nekom ko odlazi...

Vodi me, vodi me,
vodi me na vodu...
Vodi me, vodi me,
vodi me na vodu...

Zar ne vidis, da mi se oci sklapaju?
Zar ne vidis da mi se oci sklapaju...

Odmori me, zatvori me
zamotaj me, umotaj me
poklopi me, odlozi me
odahni me, udahni me
opusti me, otpusti me
ponesi me, odnesi me
polozi me, ostavi me
ostavi me, ostavi me

Zar ne vidis da mi se oci sklapaju!
Zar ne vidis da mi se oci sklapaju...


(ekatarina velika)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maurits Cornelis Escher


Image Hosted by ImageShack.us
...I am painting pictures which make me die for joy, I am creating with an absolute naturalness, without the slightest aesthetic concern, I am making things that inspire me with a profound emotion and I am trying to paint them honestly.

-- Salvador Dalí

ALONE
From childhood's hour I have not been
As others were; I have not seen
As others saw; I could not bring
My passions from a common spring.
From the same source I have not taken
My sorrow; I could not awaken
My heart to joy at the same tone;
And all I loved, I loved alone.
Then- in my childhood, in the dawn
Of a most stormy life- was drawn
From every depth of good and ill
The mystery which binds me still:
From the torrent, or the fountain,
From the red cliff of the mountain,
From the sun that round me rolled
In its autumn tint of gold,
From the lightning in the sky
As it passed me flying by,
From the thunder and the storm,
And the cloud that took the form
(When the rest of Heaven was blue)
Of a demon in my view
.

Edgar Allan Poe