umorno_oko

< prosinac, 2018 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

29.12.2018., subota

Božićni koncert u Kaštel Starome

Još ovo lito je slična ekipa održala koncert na otvorenome, na Igrišću (Kaštel Štafilić) u sklopu “Kaštelanskoga kulturnog ljeta”. Vidi mene, velikoga optimiste, lakomisleno san zaključija da neće bit puno svita koga zanimadu “Arije pod zvizdan” olitiga izvedbe klasične glazbe u vrile litnje dane, pa san se kasno uputija ... računa san da će bit dosta mista za sidit ... How Yes No, kako bi rekli stari Ameri ... Moga san jedino nanoge stat, a glede mede, moje težine i općenitoga zdravstvenoga stanja ... bilo je za očekivat da neću puno izdržat.
Na moju veliku žalost ...
Zato san nikidan, kad san vidija da je Antonija Teskera opet uspila nagovorit svoju ekipu glazbenika da poviridu u Kaštila, ovi put sa Božićnim napjevima ... poduzeja san sve mjere predostrožnosti da opet ne buden mora stat na nogan thumbup
Nakon ča me je uvjerila da neće bit gužve ka ovo lito ... uputija san se, za svaki slučaj, malo ranije i zauzeja misto gori, na koru ... ugodno me je iznenadila akustika crkve!
Kad san vidija da su deboto goli kameni zidovi, da nima ništa ča bi disperziralo i prigušivalo zvuk, očekiva san zvuk deboto ka na grezin kineskin zvučnicima od sto kun headbang
O kako san se samo ugodno iznenadija thumbup
Ne samo da nije zvonilo i klapalo, svaki se glas, makar gori na koru, jako i razgovjetno čuja ... bez mikrofoni i pojačali. E OVO se zove “unplugged” koncert cerek ...
Ali ... ne more sve bit po špagu ... uvik ništo mora poć “nađavla”, makar i u crikvi.
Sluša san i gleda, gušta ... ali kad san prova, sa ovin ča jeman, čagod i zabilužit, a tu je počelo (biiiip!) ... bilo me je straj da neće bit svitla, jer nisan tija blicavat.
Bilo ga je i više nego dovoljno, samo je bija na krivome mistu, makar za slikavanje sa kora headbang puknucu
Uspija san škapulat par slika ... pučki pivači Donji Kaštili (voditelj: Stivn Donkov)

 photo 01 pucki pivai_zpslui50w5x.jpg

Operni solisti, sopran Marija Buzdovačić Peručić, mezzosopran Bjanka Ivas i bas Mate Akrap

 photo 02 solisti a_zps7bdpz8cd.jpg

 photo 02 solisti b_zpsal3pwa6e.jpg

Zbor HPD “Bijaćka vila” (voditelj: Andro Čalo)

 photo 03 bijack vila_zpsadfkxrak.jpg

Mješoviti zbor župe sv. Ivana Krstitelja (voditeljica Antonija Teskera)

 photo 05 mjesoviti zbor_zpssyeli8a2.jpg

Odozgar, sa kora, slike još-još, ali video! Ajme! Idući aparat kojega buden uzima mora OBAVEZNO jemat priključak za vanjski mikrofon. Sa tin san van sve reka. Howgh!
Ka ča vidite po ovoj zadnjoj slici, prid kraj san se saša doli ... jer san naslutija da će finalna pisma, sa svin izvođačima koji su večeras nastupali, bit nešto posebno ... i bome, nisan se privarija. Čak i sa ovin ča jeman, mislin da san van uspija dočarat snagu i kvalitetu izvedbe u fenomenalnome prostoru crkve Gospe od Ružarija thumbup



Ne znan za vas, ali ja san se vas naježija kad san čuja OVU izvedbu “Narodi nam se” uz pratnju na orguljama u izvedbi Andre Čale. Pravo finale za ovi prekrasan koncert.
Puna srca i duše, a i kartice od fotoaparata, uputija san se lagano doma.
Kad san pobaca i izbrisa ono ča mi nije pasalo, ostalo je, more bit, malo ... ali se toplo nadan da san van i sa tin predočija makar atmosferu koncerta, a zvuk ... bolje mi je mučat, da se ne uvatin beštimat! puknucu headbang
Dovidova, do koje druge prilike ... ako buden od volje, pa se uspijen popet na prvu vidilicu ... i slikat splitski novogodišnji vatromet.
Ili malo ranije, u podne ... klapske pivače “ispod ure” na Silvestrovo, na splitskoj pjaci!
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 23:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.