umorno_oko

< rujan, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

15.09.2017., petak

Šifrirani đir do Zagreba

A tako smo se lipo bili spremili za višednevni boravak u Metropoli i višednevno gostovanje u katedrali HR duha, alias na Prisavlju br. 3. To van je ova velika zgrada u Zagrebu, blizu Nacionalne & Sveučilišnje Biblioteke. A ni Bandićeve fontane nisu daleko thumbup
Napunili smo se sa četri različite robe, boršu spize ka da gremo na putovanje u Vučjak, sa punin frižideron pića ako slučajno zalutamo u Saharu. Ništa nas ne smi iznenadit. Koje su to sad floskule, NNNI? Ma to je samo oni libar od Ante Tomića po kojemu je snimljen film "Karaula" ... a napisa ga je pri nego su mu poznati književni kritičari iskrenili kantu domaći govana na glavu. Amen!
Dosta je sa uvodon, skrenija san u previše smrdljivo područje headbang
Dunkve, spremili smo se poć na snimanje "Šifre". Zašto u množini?
Zato ča san jema najlipšu pratnju na svitu ... moju Vinkicu!
Staron ceston, fala na pitanju. Uz obavezno svraćanje na fažol (za mene) i manistru bolognese (za Vinku) ka i uvik ...
Nije mi se dalo vadit fotoaparat (blažena linosti!) pa san slika moj fažol sa mobitelon, ča je pokrenilo lavinu kritika osjetljivih dušica koje su mi prigovorile da slika ne valja ništa. Zaludu ča san in reka da slika ne čini fažol, koji je, nota bene, bija izvrstan ka i svaki put, ali nekima se baš ne da objasnit. Kad san napokon doša doma i pogleda to sliku na velikome ekranu, svatija san, teška srca, da su fotokritičari bili u pravu, pa sliku neću meknit, da ne prouzročin koju utuživu duševnu bol headbang
Evo van pogledajte ovod, kakvi je fažol bija lani kad smo išli u Varaždin na aeromitingnjami ... istoga je okusa ka i ovogodišnji, časna rič! Ako ne virujete meni, pitajte Vinku ... nima veze ča je ona i lani, ka i sad, naručila "bolognese" njami
Hotel zvučnoga imena "Dubai" je za mene bija veliki upitnik ... ali magla se malo razbistrila kad san uša u sobu i kad me je ovo dočekalo na postelji.

 photo 02 sugaman_zpstqqohndz.jpg

Puta dva, ofkors ... jedan za mene, jedan za Vinku cerek
Polako smo se počeli okupljat na adresi Prisavlje 3 ... Na našu veliku žalost, lokalitet nazvan "intim bar" di smo se tribali nać sa ekipon iz organizacije snimanja "Šifre" nastrada je u klasičnoj hrvatskoj raspravi "koncesija na kafić je moja ... ne, koncesija na kafić je moja"!!! headbang puknucu
Rezultat je da nekadašnji Intim bar (bez navodnika) dobije prefix "ex" i da sad služi samo ka skladište za kulise.
Naravno, nama ka starin kvizaškin vukovima/vučicama to nije smetalo ... bilo da se radi o "osječkoj vezi" ...

 photo 003 osjecka veza_zps7fzzbtld.jpg

... ili o skupnoj slici kvizaških veterana.

 photo 004 iskusnjaare_zpsma63hz1g.jpg

Nedostaja nan je samo Mario Kovač, ali njega smo ionako tribali uskoro vidit. Prije samog snimanja smo malo upijali detalje scenografije kviza ...

 photo 04 samo na kraju_zpsuvsosjsr.jpg

... čak san uspija i isprobat katrigu.

 photo 005 vruca fotelja_zpspkcki76o.jpg

Ne bi bilo zgodno da pukne usrid snimanja headbang
U pauzi snimanje prve i druge emisije bilo je još prilika za slikavanje sa celebrityima ...

 photo 06 mario i sanjaa_zpsimtf7ux1.jpg

 photo 07 nakon svega_zps8vfwel0c.jpg

... a onda smo se Vinka i ja povukli u svoje odaje. Ja da malo odmorin umorne noge, a Vinka da nadoknadi propušteno ča nije gledala na TV. Pridvečer smo se uputili u laganu šetnjicu po Purger Vakufu ... čisto za timbrat kartelu cerek

 photo 08 bandiceve fontane_zpsk4edycid.jpg

 photo 09 paviljon_zpsruugvtwf.jpg

 photo 10 kralj toma_zps6wyej1fv.jpg

Ni meni ni Vinki nije prvi put gori, a za daljnji obilazak nije baš bilo puno vrimena. Našli smo se sa rodicon Nenon, Filipon i Slavenon, popili pokoji topli ili bezalkoholni napitak i partili u carstvo snova, odma poslin dolaska u hotel, jer ujutro smo namirili krenit nizdol ...
Od polaska pa sve do izlaza "Sv. Rok" nas je pratila dosadna jesenska sitna kišica na 11 C, tako da san sve do doli odija autoputen ... pa na Gračac/Knin/Vrliku/Sinj staron ceston, lagano guštajuć, na 20+ Celzijusovaca.
Poučen iskustvon od dan prije, nisan forsira, nego san više puta fermava, makar za protegnit noge thumbup
Ne znan ni sam koliko je godin prošlo da nisan popija šišmiš od kokakole u Potravlju thumbup
A kako je bilo gori?
Sve si reka a nisi reka ono glavno?
E, kad ne smin reč! ... Takvi san ugovor potpisa. I da ga slučajno prikršin, ne bi me ni Čedo i Slokovićka u tandemu mogli izvuć iz ... govana, recimo cerek
Strpljen/spašen ... kad buden jema/smija ča reč, bićete obavješteni na vrime, morete se kladit u to. A dotad ...
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 22:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.