umorno_oko

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

21.08.2013., srijeda

Glas Kaštela AD MMXIII

Sasvin slučajno, krajičkon oka, u utorak, 20. 8. san vidija plakatić koji sramežljivo najavljuje: večeras na staroseljskome Brcu – GLAS KAŠTELA.
Osjeća san se ka u zoni sumraka, jer san živija u uvjerenju da je ta manifestacija odavno izumrla, malo poslin dinosauri, u svakome slučaju još debelo u doba mraka. Nije mi vrag da mira, pa smo se Zakonita i ja prošetali do Brca, kad ono na kantunu pozornice, ka i uvik za orguljan, u drugome planu, legenda kaštelanske lakoglazbene scene, neuništivi Marin Terzija ...

 photo slike009_zps228c38b6.jpg

... dok su ostatak prateće ekipe činile za nijansu mlađe glazbene snage ...

 photo slike006_zpse29da077.jpg

U prvome dolasku san čuja kako zavije jedan od maloljetnih wannabe pivači, pa san uteka u “Love Story“ popit kafu, čisto iz obzira prema vlastitin slušnin organima. Nisan ni ja neki polivalentni stručnjak za sve glazbene pravce, ali pinkica sluha mi je još ostala i ne mislin je potrošit na takve stvari ... nakon brzinske okrepe, ponovo smo povirili na Brce. Ovi put je bilo puno više svita, a i repertoar mi se, uključujući i izvođače, puno više svidija. Bija je to pravi mix veteranski glazbenika i mladih snaga koje ipak nije tovar ugazija na uvo kad su bili mali ...



... tako da se kratkotrajno „pritrčavanje“ priko Brca pritvorilo u skoro jednosatno slušanje prohujalih lakoglazbenih zvukova, a kasnije čak i malo modernije glazbe u izvođenju juniorskog sastava. A kako slučaj ne bira, vidija san tu na Brcu i jednu kolegicu sa faksa, Gitu, ponosnu mamu, koja je došla dopratit ćerkicu na nastup ...

 photo slike010copy_zpsd000482d.jpg

Iako neočekivano, ipak je to na kraju ispala vrlo zanimljiva i sadržajna večer, na malo friškijoj ariji nego inače, jer je ništo zapuvalo sa sjevera .... Biće, jema bit, još tega ovo lito!
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 00:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.