umorno_oko

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

30.03.2013., subota

Pituravanje

Nakon ča smo odradili nabavu .... jaja, pituru, navlake, košarice i ostalo ... došlo je ono ča moja Vinkica odavno čeka. Već danima priprema strategiju pituravanja, došla mi je jučer da in je učiteljica rekla da moredu temperan jaja piturat ... a ko san ja da kontrajen učiteljici thumbup
Zakonita i Velika Vinka su dan ranije odradili slađi dil posla, kolače, kolačiće i ostalo ... a Vinka je danas najranije, čin je oba oka otvorila, skočila iz posteje i trk isprid spremišta pineli, piture i ostaloga likovnoga pribora ...

 photo slike004_zpse828dce5.jpg
... ka da je lako izabrat kojin je pinelon najbolje pituravat ...

... ozbilno se uvatila posla, triba piturat par jaja sa tempera bojan, ka da je ... ne pada mi napamet nijedna pristojna usporedba ... pa ću primučat puknucu

 photo slike006_zpsaff1f0be.jpg

... a Zakonita dotle kontrolira situaciju i prelistaje dnavnu štampu. Ona je svoje odradila jučer, sa kolačima ...

 photo slike008_zps90f50d13.jpg

Sa velikon pažnjon se redaju raznobojne šare i cvitići ...

 photo slike009_zps88a0dc7b.jpg

 photo slike012_zpsb63e46a8.jpg

 photo slike013_zpsde0572e6.jpg

Dotle smo velika Vinka i ja odradili klasično pituravanje u pet koluri ....

 photo slike014_zps728dd6c4.jpg

... a ja san još prova, malo modernije, navuć nacrtanu plastičnu navlaku na jaje, uvalit u VRILU vodu i ispalo je LUDILO, pari ka nacrtano thumbup party
Još san spojija dva posla od bote : za „vrilu“ vodu san koristija onu di se kuvala šunka, friško pristigla iz Koprivnice, pa ota „plastificirana“ jaja sigurno nije tribalo mazat panceton cerek

 photo slike011_zps0f05ae1a.jpg
... šteta, samo salveta ...

Podloga za upijanje suvišne vlage je bila prilično zanimljiva. Salveta, kupljena u „Iperšpara“, bilo je osin „500 euri“ još i „100 dolori“, cili mac (bunt, za sjevernjake) dođe njanci petnajst kun!
I ča nan je još ostalo? Samo se slikat kraj uređenoga blagdanskoga stola ...

 photo slike017_zps283942fb.jpg

.... obać malo, na brzinu radi kiše, novsko i sućuraško groblje, pozdravit sve naše, ča su u Sv, Josipa i Gospe na Hladi ... onda brzo, dok ne okrene povodaj ... trkon na Rivu, da se napokon, kad smo se svi skupili, slikamo na Rivi kraj Mašojaj.
Opet mi je malo kiša zaajebala koncepciju, pa san mislija da slikan tri slike, nas troje u svin kombinacijan, jer nisan moga ostavit aparat na stalku na kiši, Jednu san sliku već bija potega ...

 photo slike022_zps1aa2c24e.jpg
Moje dvi prinčipese ...

... a onda je naintrala Helen Šupukova pa mi je pomogla sa odradit skupnu sliku Garbinovi kraj Mašojaj. Amen!

 photo slike023_zps7fb5ed12.jpg

Eto, u pridvečerje Uskrsa, glede i unatoč grubome vrimenu i svin objektivnin i subjektivnin okolnostima koje nan i nisu baš uvik išle na ruku, uspili smo sve obavit na vrime, nike stvari u u fotofinišu, ali bitno je da je sve na mistu. Ča još fali? Samo ovo:

 photo 33f20b9c-25bd-487e-aa07-3a3cac1c81f3_zpsa76a6330.jpg

Zdravi i veseli bili! party mah njami
- 20:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.