umorno_oko

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

19.04.2011., utorak

Majka Zemlja

Proliće je vrime kad se sve budi, klija, kad izalazidu pupi, kad cvitadu voćke i kad meni moja Vinka bar tri puta na dan da do znanja da jedva čeka kad će počet trišnje. I isto toliko puti jon ja rečen da i ne more očekivat prin svetoga Dujma, u peti misec. I to su one grube, sitne, vodenaste, ča i ne bi sa tleja diga, i ča vrididu samo za kompot, oli u koju kremu stavit i niki vočni kolač učinit.
Proliće je i vrime, užežin Uskrsa, kad i dica u vrtliču pravidu male predstave, pozdrave Uskrsu i proliću.
Ni teta Sani i teta Vesna nisu iznimke, pa su sa našon vridnon dičicon pripremile proljetnu svečanost, di su jemali ča činit i dica i roditelji. Vinka je ove godine jemala glavnu ulogu ... bila je Majka Zemlja ...
Tribalo se lipo pripremit i obuć ranije spremljeni kostimić ...

Photobucket

Dica su polako recitirala pjesmice ...

Mi sijemo sjeme fino i lako
po čitavom vrtu evo ovako ...
Od zemlje joj pokrov dam
nek' joj je miran i dubok san

Majko Zemljo, Majko Zemljo
gdje su tvoja dječica
Sniju, sniju međ korijenjem
dok ih sunce ne izmami van

Majko Zemljo, Majko Zemljo,
gdje su tvoje bubice
Sniju, sniju međ korijenjem
dok ih sunce ne izmami van

Majko Zemljo, Majko Zemljo,
gdje su tvoji patuljci
sniju, sniju međ korijenjem
dok ih sunce ne izmami van

...

majko Zemljo vodi nas van
da pozdravimo proljetni dan!


Naravno da ni Majka Zemlja nije ostala gluha na njihove molbe ... uz pjesmu i stihove im je podarila boje, sjemenje, lukovice i ostalo ...

Photobucket

Photobucket

... pa su svi zajedno izašli vanka, na sunce, da pozdravu proliće.



Ali, ka i u reklaman, to još nije sve ...
Nisu ni roditelji sidili besposleno.
Morali smo, skupa sa dicon, od papira napravit malu kokoš, u koju smo postavili koricu od jaja u kojoj je bila zasađena leća.
E sad, nekome je kokoš izašla ka nesilica, nekome ka ona za juhicu, a nekome, ka meni, ka da je bila na "speedu" pa je jemala veeeeelike oči ...

Photobucket

Nakon ugodnoga druženja i skupne slike ...

Photobucket

... kad smo i službeno pozdravili proliće, mogli smo i poć doma ...
Zdravi mi i veseli bili! mah mah mah
- 06:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.